Relaties Relaties

Relaties

Twijfelaar

Twijfelaar

30-08-2011 om 19:32

Kind van ex is morgen jarig... wat zal ik doen?

Mijn ex en ik zijn sinds eind juni uit elkaar na een relatie van twee jaar. Half juni was mijn zoon jarig en is mijn ex niet langs geweest (hoorde later dat hij had getwijfeld maar niet was gegaan omdat hij bang was mijn ouders te treffen en ik tegen hen slecht over hem heb gepraat – dat is overigens een aanname!). En waarom ik hém dan niet had uitgenodigd, dan had hij het wel gedurfd, maar hij was bang geweest dat ik hem en zijn dochter zou wegsturen! Morgen is zijn dochter jarig en ik wil niet net zo kinderachtig zijn. De kinderen hebben er ten slotte niks mee te maken. Daar komt bij dat hun sociale netwerk zo klein is, dat er misschien wel niemand komt. Ik heb dus (ook) geen uitnodiging gehad, maar ben van plan om morgenochtend een sms te sturen met 'Gefeliciteerd, kan ik langskomen om een kadootje te brengen?'. Ik heb al een kado gekocht. maar nu twijfel ik toch. Het was juist zo rustig (geen contact), wat rakel ik hiermee weer op?

PS We zijn allebei gescheiden en de kinderen zijn uit die huwelijken, dus we hebben samen geen biologische kinderen (en dus geen 'verplichtingen in die trant', alimentatie, omgangsregeling e.d. naar elkaar toe).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

30-08-2011 om 21:32

Doen

ik zou het doen. Sms-en, dan ligt de bal bij hem, hij twijfelde de vorige keer ook en nu misschien ook.

Zeker wel doen!

Dat is toch hardstikke leuk voor dat kind? Bovendien krijgt je ex daarmee het signaal dat zij ook best op de verjaardag van jouw kinderen welkom zijn.

Gr. Poezie.

Sms

Ik zou die sms afwachten en als je daar een negatieve reactie op krijgt (of geen) kan je het kado opsturen met een lieve kaart erbij. Want jouw bezoek kan toch voor (ongewilde) spanning zorgen en per slot van rekening is het haar verjaardag.

Sja ik weet niet hoor

je gaat dan naar de verjaardag van een kind dat eigenlijk 'niks' van je is - zo enorm lang was jullie relatie nu ook weer niet, twee jaar toch?

As wie ga je vaar zo'n verjaardag, als de voormalige vriendin van haar vader?
Heb je met dat meisje tussendoor nog contact gehad - hoe oud is ze? Zou ze blij zijn als je komt?
Wat voor boodschap straal je uit als je op haar verjaardag komt? Dat het weer goed komt tussen jou en haar vader?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.