Relaties Relaties

Relaties

Doorgaan

Doorgaan

29-05-2014 om 13:18

klem na huiselijk geweld


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Doorgaan

Doorgaan

06-06-2014 om 13:48

dat was ik vergeten!

Heb zaterdag een hele leuke afspraak met een andere vrouw van OOL! Zo zie je maar; de noodklok luiden zorgt dat t in beweging komt en ook dat er weer licht aan de horizon verschijnt! Dank je Vaatdoekje.

Vaatdoekje

Vaatdoekje

06-06-2014 om 14:32

Zie subject

Rowayda Steenvoorde

Rowayda Steenvoorde

25-10-2020 om 22:08

Huiselijk geweld

Hoi ik zie u reactie ik word ook mishandeld door mn partner.. de laatste keer werd ik bang me partner zat me te bedreigen dat die me zou vermoorde ik was zo bang ik wou na buiten me partner zij je gaat zien je huis gaat in de fik ik ga je vermoorde ik wou me telefoon pakken me partner pakte mijn telefoon af ik werd bang.. ik heb me raam open gedaan en schreeuwde me man gaat me vermoorde me partner heb mij geholpen dat ik na buiten kon ik ben als psycho na buiten gerent iedereen keek me aan.. nou voel ik alleen schaamte ben depressief en ik schaam me.. ik voel me schuldig.. de week daarvoor heeft mijn partner me paar vuisten gegeven in me gezicht ze ellebogen in me nek gedaan 2x toe met ik ga je vermoorde kk hoer.. de laatste was ik bang dat me partner me iets aan zou doen ik hou van hem ..maar ga zelf psychische achter uit.. ik weet niet wat ik moet doen ik schaam me voel me schuldig na me partner

Bellen

https://www.huiselijkgeweld.nl/actueel/nieuws/2020/05/13/vrouwenopvang-het-kopland-start-telefonische-hulplijn

Je kunt bellen met een hulplijn. Je hoeft hopelijk aanvankelijk niet je gegevens mee te delen. Zij kunnen je helpen op een rijtje te krijgen wat je opties zijn en waarom je bepaalde keuzes maakt en hoe je dat voor jezelf beter kunt krijgen.

Houden van, allemaal best, maar niemand mag je intimideren of misbruiken of geweld tegen je gebruiken. Dat wordt dan houden van op afstand.

Hoe je daar uit komt kun je met mensen bij de hulplijn rustig bespreken.

Rowayda Steenvoorde

Rowayda Steenvoorde

25-10-2020 om 22:28

Bedankt

Is goed top!! Ben niet echt mezelf meer zit met me zelf in de knoop

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.