Relaties

Tonefreak
20-08-2025 om 22:24
Manipulatieve hex, bij dood van vader mij kapot maakt. Allebei op dezelfde datum jarig
Hallo en Goedenavond,
Ben zo hierdoor emotioneel en psychisch door aangevreten en zo verrast dat t überhaupt mogelijk is om zoiets te doen bij je partner dat ik niet weet wat voor man ik moet zijn voor de vrouw, na dit alles.
Ben 2 jaar uitelkaar na 18 jaar en kwam een dame tegen waar t super mee klikte en had ook best snel een raar gevoel over haar. Omdat ze bijvoorbeeld veel loog en de huissleutels gaf, terwijl haar ex de hond elke donderdag uitliet, wij kennen elkaar niet en vond dat raar ook omdat ze daar zelf niet aan gedacht heeft, hoe dat zou zijn.
Ze had t constant over haar (mannelijke)collega en als ik daar naar informeerde, bijv. zijn prive situatie, werd daar niet op gereageerd. Bij een ruzie heb ik dan dus ook ff gekeken wat ze zou doen als ik tegen haar zou zeggen dat ze hem maar moet nemen omdat ze t zo graag over lukt. Nooit een reactie gehad zelfs na flinke bonje. Toen mijn vader overleed nodigde ze mij uit en heeft de avond ervoor zelf gezegd dat hij haar aant huilen had gemaakt en t goed juist was, de rede niet verteld.
Mijn stoppen sloegen door en zei als jullie zo close zijn, wat doe je met mij?
Haar antwoord: hij kan mij dit niet geven, ze beelde knuffelen uit.
Vind t raar antwoord en volgende dag kwam ik daar en vroeg haar of ze een lief sexyijn sletje wilde zijn en mij een borrel inschenken, ik had gekookt en eten weggenomen en hapjes en mijn gereedschap om bij haar te klussen.
Ze zei die t lekker zelf, heb haar op aangesproken en geen sjoegge uiteraard en ze de hond ging uitlaten.
Ben uiteindelijk door de deur heen gegaan omdat mijn hond kwijt was en ze niet open wilde doen, waardoor zij tegen de tussen deur viel toen ik haar een duw gaf toen ik binnen was. Politie en aanklacht, maar ook dat ze daarna nix verder erover zei en kontakt heeft gebroken plus straatverbod omdat ik haar heb gemaild met de hele vraag over de collega, en dat ik t allemaal al door had en nu bewijs heb. Ik ook t niet gratis weggeef om mij zo te behandelen als mijn vader net 2 dagen dood is.
Zo harteloos en gemeen dat ik mijzelf geen raad weet waarom en wel de hele tijd mij de hemel in prijzen en zeggen dat ze nooit zoiets moois heeft meegemaakt en dat ik haar haar zelfwaarde en respect weer teruggeef.
10/10 is de rechtzaak en toen ik alles op tafel gooide wat mij dwars zat heeft de onderkruipsel mij aangeklaagd voor bedreiging samen met die domme collega die Nederlands is maar praat als een Marokkaanse 14 jarige pubergangster.
Hoe hier mee om te gaan en graag alle hulp en tips ivm zitting zijn welkom.
Uiteraard ook kritiek.
Alvast bedankt, voel me zo een fucking Kneus en sukkel en ben zo boos dat als ze op de oversteekplaats stond, ik gas zou geven, enkel kapot levenslang zou mooi zijn. Wat te doen en schaam mij. Kapot voor de psycho gedachte die ik naar haar soms heb.
Uiteraard zal ik de nooit wat aandoen,
ben niet zo verrotte ziel en sta daar boven. Ze heeft ook een dochter van 13
Wat een smerig vies persoon, kan t werkelijk niet bevatten.
Mvg

Jonagold
20-08-2025 om 22:34
Sorry, maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Heb je gedronken of zo?
Maar gecondoleerd met het verlies van je vader.

Tonefreak
20-08-2025 om 22:40
dank voor de interesse en krijg t gewoonweg niet uit mijn hoofd samenhangend voor anderen. Helemaal in shock nogsteeds en dit speelde zich in maart af. Pffff maak me zorgen

Tonefreak
20-08-2025 om 22:42
Jonagold schreef op 20-08-2025 om 22:34:
Sorry, maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Heb je gedronken of zo?
Maar gecondoleerd met het verlies van je vader.
Tx, dit is ook de eerste keer dat ik t deel.
Enig idee

Pinokkio
20-08-2025 om 22:48
Waar maak je je precies zorgen over?
Heb je hulp met het leren omgaan met je emoties? Ik kan je bericht ook lastig volgen maar je hebt haar geduwd?

Tonefreak
20-08-2025 om 22:55
Pinokkio schreef op 20-08-2025 om 22:48:
Waar maak je je precies zorgen over?
Heb je hulp met het leren omgaan met je emoties? Ik kan je bericht ook lastig volgen maar je hebt haar geduwd?
Idd, hulp nodig bij t verklaren van haar gedrag en idd dwars door de deur gegaan en haar geduwd, niet om schade te doen, om haar uit mijn pad te krijgen en ook duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan.

Tonefreak
20-08-2025 om 23:00
Tonefreak schreef op 20-08-2025 om 22:55:
[..]
Idd, hulp nodig bij t verklaren van haar gedrag en idd dwars door de deur gegaan en haar geduwd, niet om schade te doen, om haar uit mijn pad te krijgen en ook duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan.
Nu heeft ze t zo ver gebracht dat juist door met mij hierover niet samen een evenwicht te vinden, zoveel schade gemaakt dat t ook niet meer kan.
Was echt gek op haar en nooit gedacht dat zeker zij of iemand anders die ik ken mij zo kon martelen.

Kimdekim
20-08-2025 om 23:14
uhm je wordt boos omdat ze geen drankje in wil schenken? En noemt haar sletje? Dat is best bijzonder toch?
Verder halen jullie duidelijk niet het beste in elkaar naar boven. Dus afstand lijkt me beter. Sterkte met het verlies van je vader

Tonefreak
20-08-2025 om 23:30
Kimdekim schreef op 20-08-2025 om 23:14:
uhm je wordt boos omdat ze geen drankje in wil schenken? En noemt haar sletje? Dat is best bijzonder toch?
Verder halen jullie duidelijk niet het beste in elkaar naar boven. Dus afstand lijkt me beter. Sterkte met het verlies van je vaderDank je en fijn dat je er een mening over hebt iig. Zo te zien weten de anderen zich geen raad mee net als ik.
Hoop wel toch ooit er samen uit te praten,
wil haar niet zo herinneren, geloof niet dat iemand zo stom en gevoelloos kan zijn.
Ik weiger om zo te denken
Nee, was juist geschokt en verbaasd dat ze dat niet wilde doen zeker na haar verhaal over de collega, dag ervoor en mijn reactie erop. We noemden elkaar op verschillende manieren en was ervoor nooit een issue.
Dat ziz idd en heb natuurlijk ook mijn tekortkomingen naar haar toe gehad, alleen ben ik dan wel zo om niet de problemen groter te maken dan ze al zijn.
Mijn kontakt met vader was niet om naar huis te schrijven, en was zelf eigenlijk in een tussenwereld, daar was ik altijd open en eerlijk over hoe t voor mij was,
Zo gemeen heeft nooit iemand mij behandeld en het neemt elk stukje tijd van de dag in beslag dat er geen ruimte meer is om verder te kijken of om mijn Pappa te rouwen en hem voelen.
Nooit zo dierlijke haat en vuil gevoel naar iemand gehad, dat ik er zelf misselijk van wordt

Tonefreak
20-08-2025 om 23:42
Kimdekim schreef op 20-08-2025 om 23:14:
Verder halen jullie duidelijk niet het beste in elkaar naar boven. Dus afstand lijkt me beter. Sterkte met het verlies van je vader
Nou, als t niet vreemder kan worden🙈
Ze heet ook Kim hahaha.
Heb t altijd een mooie naam gevonden,
Mvg

Max88
21-08-2025 om 00:12
Tonefreak schreef op 20-08-2025 om 23:42:
[..]
Nou, als t niet vreemder kan worden🙈
Ze heet ook Kim hahaha.
Heb t altijd een mooie naam gevonden,
Mvg
Van een setje, een sletje, naar een duw en een rechtszaak. Ook ik begrijp er weinig van. Heb je toevallig verdovende middelen gebruikt?( serieuze vraag) Waarom ben je in een wespennest gedoken? Wat maakt dat je het onsamenhangend opschrijft?

Pinokkio
21-08-2025 om 00:26
Ik vind jouw emoties wel zorgwekkend en ik zou er hulp bij zoeken. Via je huisarts, als je nog geen hulpverlener hebt.
Gecondoleerd met je vader.

GekkeHenkie100
21-08-2025 om 02:34
Kerel, gecondoleerd. Het verlies van je vader haalt diepe emoties op.
Als je hier serieus een groeivertraging van wilt maken, dan een paar vragen:
- hoe gezond is jouw omgang met deze vrouw geweest? Ben zelf niet vies van platte taal als we in de opwinding zitten, maar zoals jij het beschrijft klinkt het voor mij niet als een respectvolle relatie.
- wat maakt dat je valt op een vrouw als deze ben gevallen? In welke behoefte van jou voorziet het?
- wat maakt dat je emoties zo onbeheersbaar lijken? Je wordt fysiek bij de deur en zit nu emotioneel aan de grond.
Heel klote voor je. Richt je op het verlies van je vader. En ga praten met iemand die je kan helpen jezelf wat beter te begrijpen. Zodat je het in de toekomst anders kunt doen.