Relaties

Tonefreak
20-08-2025 om 22:24
Manipulatieve hex, bij dood van vader mij kapot maakt. Allebei op dezelfde datum jarig
Hallo en Goedenavond,
Ben zo hierdoor emotioneel en psychisch door aangevreten en zo verrast dat t überhaupt mogelijk is om zoiets te doen bij je partner dat ik niet weet wat voor man ik moet zijn voor de vrouw, na dit alles.
Ben 2 jaar uitelkaar na 18 jaar en kwam een dame tegen waar t super mee klikte en had ook best snel een raar gevoel over haar. Omdat ze bijvoorbeeld veel loog en de huissleutels gaf, terwijl haar ex de hond elke donderdag uitliet, wij kennen elkaar niet en vond dat raar ook omdat ze daar zelf niet aan gedacht heeft, hoe dat zou zijn.
Ze had t constant over haar (mannelijke)collega en als ik daar naar informeerde, bijv. zijn prive situatie, werd daar niet op gereageerd. Bij een ruzie heb ik dan dus ook ff gekeken wat ze zou doen als ik tegen haar zou zeggen dat ze hem maar moet nemen omdat ze t zo graag over lukt. Nooit een reactie gehad zelfs na flinke bonje. Toen mijn vader overleed nodigde ze mij uit en heeft de avond ervoor zelf gezegd dat hij haar aant huilen had gemaakt en t goed juist was, de rede niet verteld.
Mijn stoppen sloegen door en zei als jullie zo close zijn, wat doe je met mij?
Haar antwoord: hij kan mij dit niet geven, ze beelde knuffelen uit.
Vind t raar antwoord en volgende dag kwam ik daar en vroeg haar of ze een lief sexyijn sletje wilde zijn en mij een borrel inschenken, ik had gekookt en eten weggenomen en hapjes en mijn gereedschap om bij haar te klussen.
Ze zei die t lekker zelf, heb haar op aangesproken en geen sjoegge uiteraard en ze de hond ging uitlaten.
Ben uiteindelijk door de deur heen gegaan omdat mijn hond kwijt was en ze niet open wilde doen, waardoor zij tegen de tussen deur viel toen ik haar een duw gaf toen ik binnen was. Politie en aanklacht, maar ook dat ze daarna nix verder erover zei en kontakt heeft gebroken plus straatverbod omdat ik haar heb gemaild met de hele vraag over de collega, en dat ik t allemaal al door had en nu bewijs heb. Ik ook t niet gratis weggeef om mij zo te behandelen als mijn vader net 2 dagen dood is.
Zo harteloos en gemeen dat ik mijzelf geen raad weet waarom en wel de hele tijd mij de hemel in prijzen en zeggen dat ze nooit zoiets moois heeft meegemaakt en dat ik haar haar zelfwaarde en respect weer teruggeef.
10/10 is de rechtzaak en toen ik alles op tafel gooide wat mij dwars zat heeft de onderkruipsel mij aangeklaagd voor bedreiging samen met die domme collega die Nederlands is maar praat als een Marokkaanse 14 jarige pubergangster.
Hoe hier mee om te gaan en graag alle hulp en tips ivm zitting zijn welkom.
Uiteraard ook kritiek.
Alvast bedankt, voel me zo een fucking Kneus en sukkel en ben zo boos dat als ze op de oversteekplaats stond, ik gas zou geven, enkel kapot levenslang zou mooi zijn. Wat te doen en schaam mij. Kapot voor de psycho gedachte die ik naar haar soms heb.
Uiteraard zal ik de nooit wat aandoen,
ben niet zo verrotte ziel en sta daar boven. Ze heeft ook een dochter van 13
Wat een smerig vies persoon, kan t werkelijk niet bevatten.
Mvg

Tonefreak
21-08-2025 om 10:10
GekkeHenkie100 schreef op 21-08-2025 om 02:34:
Kerel, gecondoleerd. Het verlies van je vader haalt diepe emoties op.
Als je hier serieus een groeivertraging van wilt maken, dan een paar vragen:
- hoe gezond is jouw omgang met deze vrouw geweest? Ben zelf niet vies van platte taal als we in de opwinding zitten, maar zoals jij het beschrijft klinkt het voor mij niet als een respectvolle relatie.
- wat maakt dat je valt op een vrouw als deze ben gevallen? In welke behoefte van jou voorziet het?
- wat maakt dat je emoties zo onbeheersbaar lijken? Je wordt fysiek bij de deur en zit nu emotioneel aan de grond.
Heel klote voor je. Richt je op het verlies van je vader. En ga praten met iemand die je kan helpen jezelf wat beter te begrijpen. Zodat je het in de toekomst anders kunt doen.
Omdat ze heel goed de rol kan spelen en omdat ze toch behoorlijk lief was en een jonge dochter en de familie ook ok was gaf ik haar elke keer voordeel van twijfel tot ik t hard kon maken. Maar uiteindelijk achteraf is alles een grote leugen geweest om alleen mij overladen te krijgen zodat ik gesmoord werd en tja kan t nog et geloven gewoon.
Ik kom uit Montenegro en als een vrouw of man dit zou doen dan heeft dan zware consequentie. Ook zodat andere er niet aan denken. Tja hier is t allemaal best en ze komt er nog wel achter dat ze ooit een glas water nodig zal hebben en niemand er dan is. Heb hiervoor 18 jaar relatie gehad dus was zo naïef als een 14 jarige.
Pinokkio schreef op 21-08-2025 om 00:26:
Ik vind jouw emoties wel zorgwekkend en ik zou er hulp bij zoeken. Via je huisarts, als je nog geen hulpverlener hebt.
Gecondoleerd met je vader.
Bedankt en fijn om t te delen, ga zo hier mee aan de slag. Snap t gewoon niet weet je. Ook nix zeggen erna of wat dan ook. Kk hoer, had ik haar maar kapotgeslagen dan had ik t nu makkelijker iig.
Klopt niet maar dit soort mensen moeten gestopt worden. Kan ik haar aanklagen voor uitlokking en psychisch manipuleren en zover krijgen dat ik doorflip?

Tonefreak
21-08-2025 om 10:18
IMI-x2 schreef op 21-08-2025 om 10:09:
Echt vreselijk voor je. Ik heb maar één advies: geen contact meer. Nul. Telefoon en socials ontvrienden, blokkeren, wissen, de hele rimram. Laat haar helemaal los, je hoeft geen antwoorden meer, je weet allang dat zij foute boel is. Je moet afkicken van dit drama en rouwen om je vader. En dan weer verder met je leven.
Idd en dank voor de steun en meedenken. T is zo erg dat ik elke dag elk moment er mee bezig ben om t te verklaren en daarbij me zorgen maak over de zaak en mogelijke staf want ik ga mijn best doen natuurlijk om alles uit de kast te halen om niet te verkiezen. Ben gvd ook onschuldig. Duwen en deur heb ik gedaan neem mijn rekening ervoor wat eerlijk; s maar die onderkruipsel krijgt haar potje wel. Door t leven aan zich. Maar wat een lef ook hahaha

Nowee
21-08-2025 om 10:18
Kk hoer, had ik haar maar kapotgeslagen dan had ik t nu makkelijker iig
Matig je taalgebruik een beetje!

Tonefreak
21-08-2025 om 10:20
Nowee schreef op 21-08-2025 om 10:18:
Excuus

Tonefreak
21-08-2025 om 10:21
Nowee schreef op 21-08-2025 om 10:18:
Excuus

IMI-x2
21-08-2025 om 10:24
Tonefreak schreef op 21-08-2025 om 10:10:
[..]
Klopt niet maar dit soort mensen moeten gestopt worden. Kan ik haar aanklagen voor uitlokking en psychisch manipuleren en zover krijgen dat ik doorflip?
Dat laatste: nee, zo werkt dat niet. Jij moet jezelf beheersen en afstand houden.
Ik snap dat je haar wilt stoppen, maar dat kun je niet zonder achter de tralies terecht te komen. Is zij dat waard? Nee toch?
Het enige wat jij kunt doen is afstand nemen, jezelf beheersen zoals een volwassen kerel dat doet, en je leven positief opbouwen. Ga met een therapeut praten, jank eens stevig, sla de kussens van je bank of een boksbal verrot als je wat kwijt moet, ga sporten, en richt je op je werk.

Tonefreak
21-08-2025 om 10:32
Heren en dames, achteraf gezien kan ik met zekerheid een aantal roode vlaggen benoemen:
Als de partner na 18 jaar samenzijn weggaat en zijn kind achterlaat van bijna 3,
Als je partner egocentrisch sexueel is en je in bijna een jaar niet tot een orgasme Pijpt/ nooit en de hele tijd over haar collega heeft, juist een specifieke en zelf nooit de schuld neemt van vorige relaties. Laatste ding: geen fotos bezit van een of met exen. Best raar vond ik dat.
Hot but a Psycho, blijkt.
Jullie echt mega bedankt en had dit eerder moeten doen. Nu denk ik dat ik blij eigenlijk ben om zo iets bizars in een ander mens te ontdekken dat t iets zwaar bijzonders is geworden en er respect voor onderhand krijg, denk zwaar borderline, Asperger laag denk vermogen en vandaar. Arme meid ook,

Tonefreak
21-08-2025 om 10:38
IMI-x2 schreef op 21-08-2025 om 10:24:
[..]
Dat laatste: nee, zo werkt dat niet. Jij moet jezelf beheersen en afstand houden.
Ik snap dat je haar wilt stoppen, maar dat kun je niet zonder achter de tralies terecht te komen. Is zij dat waard? Nee toch?
Het enige wat jij kunt doen is afstand nemen, jezelf beheersen zoals een volwassen kerel dat doet, en je leven positief opbouwen. Ga met een therapeut praten, jank eens stevig, sla de kussens van je bank of een boksbal verrot als je wat kwijt moet, ga sporten, en richt je op je werk.
Zou haar nooit wat aandoen, niemand niet. Verlaag me niet daar, wel via de rechter en op een maatschappelijk-sociale weg. Doe idd wat er nodig is en ga zo afspraak maken met arts, heb ook werk en gaat al een stuk beter, vind de zwaarte en omvang van haar viezegheid zo gigantisch en gevaarlijk dat ik mijn best ga doen om iig in de rechtbank t kenbaar te maken. Ze werkt verdorie met kinderen van 7 t/m 15
Dat kan toch niet stroken samen

IMI-x2
21-08-2025 om 10:44
Je hebt een foute keuze gemaakt en flink je neus gestoten. Sadder and wiser. Ze heeft de afgelopen periode voor je verpest, het is aan jou of je haar ook je toekomst laat verpesten. Je kiest er zelf voor om zo met haar bezig te zijn. Stop daarmee. Corrigeer jezelf: zet een timer: ik mag nu 5 minuten over haar nadenken, daarna is het weer klaar voor vandaag.
Blokkeer haar overal, zoek hulp en afleiding. Ja, het is afkicken, maar elke dag zul je een beetje minder de drang voelen om over haar na te denken. Dan heb je dus meer tijd en aandacht over om aan jezelf te werken en positieve dingen te bereiken in je eigen leven. Daar wil je naar toe.
Wat zij in haar eigen moeras uitspookt, is niet jouw zaak niet meer. Misschien zakt ze erin weg, misschien komt ze eruit. Doet er niet toe voor jou. Laat haar los.

Lexus
21-08-2025 om 11:02
Even over jou: je hebt haar dus door een deur geduwd en je kreeg een contactverbod dat je hebt verbroken? Tien oktober is de rechtszaak. Wat is je precies ten laste gelegd?

Tonefreak
21-08-2025 om 11:04
Jeetje, jullie allen zijn lief en hebben gelijk ook. Doe mijn best en idd kleine wtapjes, ben gewoon zo geshockeerd dat mijn hoofd poef doet om de 5 min.
En als de rechtzaak is geweest dan zal t ook beter gaan denk ik.
Vrouw van 46 jaar. Onbegrijpelijk
En die vader van haar dochter was 18 jaar daar en ging ze tegen mij vertellen dat ze vaak met zijn broer in bed lag als vrienden, kan natuurlijk, na dit alles geloof ik er ook nix van.
Ga maar een cursus klootzak voor dummies volgen denk ik ofzo.
Hahaha.

Tonefreak
21-08-2025 om 11:21
Lexus schreef op 21-08-2025 om 11:02:
Even over jou: je hebt haar dus door een deur geduwd en je kreeg een contactverbod dat je hebt verbroken? Tien oktober is de rechtszaak. Wat is je precies ten laste gelegd?
Ze stond achter de deur binnen, dus vanuit haar gezien voor de deur. Mijn hond was kwijt en zij wist niet waar die was of überhaupt nog binnen, aangezien zij een bull terriër heeft en al vaker heibel was bij zijn bench met mijn hond en nu ook glas overal lag wilde ik zeker weten dat mijn hond daar niet is en was door de deur naar binnen gegaan. Zij stond in de gang en wilde niet opzij waar ik haar een duw gaf en vervolgens zij tegen de tussen deur kwam en voorhoofd tegen klein ruitje. Ja helemaal klote natuurlijk en nu wordt mij door de officier zwaar lichamelijk letsel toebrengen of slaan of door de ruit geen trekken van partner.
Is wel een snelrecht zaak, en ze heeft nog een aangifte van bedriegen gedaan toen ik alles op tafel in de mail had gezet en uitgelegd had dat ik haar door heb en ook haar collega uiteraard. Haar in de rechtbank ga fileren en mij niet ga inhouden om sommige dingen niet te vertellen omdat mogelijk schade voor haar werk heeft. Dus dacht zij aangifte tegen mij te doen. 2week ervoor stuurde ik haar een heel vriendelijk appje met mijn spijt betuigen en de oproep om samen te uit te praten, terug was natuurlijk zeker geen optie., daar reageerde ze niet op en pas toen ik de achterste van mij. Tong liet merken heeft ze de aangifte gedaan.
Ik vrat mij op, moest t kwijt aan haar en jammer van die aangifte, is de ook goed geraden dat ze zich bedreigd voelt en hij ook. Hoewel ik ze nooit iets zou aandoen, ga ik mijn handen niet vies aan maken met ongedierte.

Pippeltje
21-08-2025 om 11:26
Nou als ik je verhalen zo allemaal lees, ben je ook een behoorlijk agressieve persoonlijkheid en zou ik je niet vrij pleiten van je eigen aandeel in dit geheel. Ik hoop dat je hulp zoekt, want dit gaat zo niet goed!

Tonefreak
21-08-2025 om 11:41
niet agressief, er zijn regels en grenzen voor idereen. Ook voor mij uiteraard,
Neem mijn verantwoordelijkheid ook zeker hierin, als iedereen bij iedereen zonder consequenties dit soort verrot behandeld, wat voor wereld leven wij dan en met welke waarden en normen?
Als je een gestoord karakter hebt en dit zo makkelijk kan doen bij mensen die juist om je geven en er voor je zijn zonder dat je je zorgen maakt over je veiligheid, dan is t al voorbij de barrière en doet de mevrouw dit al heel erg lang zo.
Nogmaals ze heeft een leuk kind en familie, gelukkig was die kleine er niet of de mijne. Dit gaat om psychopaatisch gedrag en heb ik zelf geen medelijden mee, Zou zeggen oppakken deporteren en aant werk zetten en heropvoefen.Ze zal nu waarschijnlijk nieuwe slachtoffers maken, mensen hebben gezinnen families,vrienden en kennissen, een persoon zoveel vrijheid geven om kapot te maken is moreel ontoelaatbaar en had ik maar de een paar meppen verkocht dan
had ze iig reden om mij aanklagen.
Blij dat ik slimmer was dan dat gelukkig,
ze zal de deken opeten voor dat ze haar laatste adem uitblaast waarschijnlijk.
Iedereen betaald voor de shenanigans,

Lexus
21-08-2025 om 11:49
Tja ik ben geen jurist maar ik vraag me af of het er goed uitziet voor jou als je alle schuld bij haar blijft leggen in combinatie met de feiten. Voor de buitenstaander klinkt het als stalking. Waarbij het heus wel zo zal zijn dat jij jouw redenen hebt om boos op haar te zijn maar de rechtbank kijkt naar de gepleegde feiten in combinatie van de proceshouding van de verdachte. Een proceshouding van "ja ik deed dit wel maar de schuld ligt eigenlijk bij haar" werkt in je nadeel. En je laat die houding hier in ieder geval wel zien.
Wat je zou kunnen helpen (nogmaals ik ben geen jurist) is toegeven dat je grenzen bent over gegaan maar vooral kunnen bewijzen dat je daar hulp voor hebt gezocht. Agressiebeheersing, psycholoog of wat dan ook. Als je dat kunt aantonen, telt dat zwaar voor de rechter. En afgezien daarvan, als ik je berichten zo lees, zou het zomaar ook heel fijn voor jezelf kunnen zijn. Maar als je blijft volhouden naar haar te wijzen: nee dat zal het niet goed doen in de rechtbank en werkt in je nadeel. Je kan dat onrechtvaardig vinden, maar houd je lange termijn doel voor ogen: zelf rust vinden en geen veroordeling. Stalking wordt zwaar aangerekend tegenwoordig