Relaties

Tonefreak
20-08-2025 om 22:24
Manipulatieve hex, bij dood van vader mij kapot maakt. Allebei op dezelfde datum jarig
Hallo en Goedenavond,
Ben zo hierdoor emotioneel en psychisch door aangevreten en zo verrast dat t überhaupt mogelijk is om zoiets te doen bij je partner dat ik niet weet wat voor man ik moet zijn voor de vrouw, na dit alles.
Ben 2 jaar uitelkaar na 18 jaar en kwam een dame tegen waar t super mee klikte en had ook best snel een raar gevoel over haar. Omdat ze bijvoorbeeld veel loog en de huissleutels gaf, terwijl haar ex de hond elke donderdag uitliet, wij kennen elkaar niet en vond dat raar ook omdat ze daar zelf niet aan gedacht heeft, hoe dat zou zijn.
Ze had t constant over haar (mannelijke)collega en als ik daar naar informeerde, bijv. zijn prive situatie, werd daar niet op gereageerd. Bij een ruzie heb ik dan dus ook ff gekeken wat ze zou doen als ik tegen haar zou zeggen dat ze hem maar moet nemen omdat ze t zo graag over lukt. Nooit een reactie gehad zelfs na flinke bonje. Toen mijn vader overleed nodigde ze mij uit en heeft de avond ervoor zelf gezegd dat hij haar aant huilen had gemaakt en t goed juist was, de rede niet verteld.
Mijn stoppen sloegen door en zei als jullie zo close zijn, wat doe je met mij?
Haar antwoord: hij kan mij dit niet geven, ze beelde knuffelen uit.
Vind t raar antwoord en volgende dag kwam ik daar en vroeg haar of ze een lief sexyijn sletje wilde zijn en mij een borrel inschenken, ik had gekookt en eten weggenomen en hapjes en mijn gereedschap om bij haar te klussen.
Ze zei die t lekker zelf, heb haar op aangesproken en geen sjoegge uiteraard en ze de hond ging uitlaten.
Ben uiteindelijk door de deur heen gegaan omdat mijn hond kwijt was en ze niet open wilde doen, waardoor zij tegen de tussen deur viel toen ik haar een duw gaf toen ik binnen was. Politie en aanklacht, maar ook dat ze daarna nix verder erover zei en kontakt heeft gebroken plus straatverbod omdat ik haar heb gemaild met de hele vraag over de collega, en dat ik t allemaal al door had en nu bewijs heb. Ik ook t niet gratis weggeef om mij zo te behandelen als mijn vader net 2 dagen dood is.
Zo harteloos en gemeen dat ik mijzelf geen raad weet waarom en wel de hele tijd mij de hemel in prijzen en zeggen dat ze nooit zoiets moois heeft meegemaakt en dat ik haar haar zelfwaarde en respect weer teruggeef.
10/10 is de rechtzaak en toen ik alles op tafel gooide wat mij dwars zat heeft de onderkruipsel mij aangeklaagd voor bedreiging samen met die domme collega die Nederlands is maar praat als een Marokkaanse 14 jarige pubergangster.
Hoe hier mee om te gaan en graag alle hulp en tips ivm zitting zijn welkom.
Uiteraard ook kritiek.
Alvast bedankt, voel me zo een fucking Kneus en sukkel en ben zo boos dat als ze op de oversteekplaats stond, ik gas zou geven, enkel kapot levenslang zou mooi zijn. Wat te doen en schaam mij. Kapot voor de psycho gedachte die ik naar haar soms heb.
Uiteraard zal ik de nooit wat aandoen,
ben niet zo verrotte ziel en sta daar boven. Ze heeft ook een dochter van 13
Wat een smerig vies persoon, kan t werkelijk niet bevatten.
Mvg

Tonefreak
21-08-2025 om 12:01
Super bedankt,
Is idd waar en ben mij daar van bewust,
en er is zeker ook dat zij mij had uitgenodigd juist om te spelen en kijken hoever ze kon gaan. En heb idd ook schuld aan de deur slopen en te duwen en mocht ik daar een gepaste straf voor krijgen dan is dat ook eerlijk alleen mijn verdriet mag gezien en gehoord wirden. Ik mag fucking pissig zijn en de officier mag dat zeker ook horen. Want als t een redelijk mens is dan zal de situatie zichzelf uitbeelden en t op de normale manier bekeken worden. Goed ik heb hier giga vooruitgang geboekt en nu laat ik t voor wat t is vandaag.
Allen hartelijk bedankt en wens jullie een fijn liefdesleven en mooie mensen in jullie leven.
Groetjes en wees lief voor elkaar

Lexus
21-08-2025 om 12:08
Nogmaals: zoek hulp om ook eens bij een professioneel iemand je verhaal kwijt te kunnen, ik denk dat dat je goed zal doen en de rechtbank zal het waarderen.

IMI-x2
21-08-2025 om 12:18
Wat je in de rechtbank gaat helpen, is aantonen dat je aan jezelf werkt. Zorg dat je gestart bent met een behandeling (therapie, of zoals Lexus zegt agressiebeheersing, of allebei). Blijf in de rechtbank helemaal kalm, ga zeker niet met modder gooien, verhef je stem zelfs niet. Praat met een rustige, lage stem. Dat kun je oefenen. Tranen mogen, roepen en schelden niet.
Zeg zo kalm en redelijk mogelijk dat je heel veel spijt hebt van het incident met de deur, en dat je een gepaste straf daarvoor zult aanvaarden. Zeg dat je je helaas hebt laten uitlokken terwijl je zorgen had over je hond (NIET: zij lokte mij uit, want JIJ hebt jezelf niet in bedwang gehouden). Dat je dat nooit meer wilt laten gebeuren en dat je daarom een behandeling volgt. Dat wil de rechter horen. Desnoods schriijf je dit allemaal op en lees je het voor, dan zeg je geen verkeerde dingen.
Ook als er een straf uit de bus komt die jij niet redelijk vindt: aanvaard die, laat zien dat jij een betrouwbare man bent die zijn verantwoordelijkheid neemt. Je hebt een fout gemaakt, dit zijn nu de gevolgen.
Als zij begint te schelden of roepen: blijf kalm, zwijg en bekijk haar met medelijden. De rechter zal daaraan zien dat zij de uitlokster is en dat jij nu wijzer bent. Laat je niet meer uitlokken, die tijd ligt achter je.
Als ze liegt, word dan niet boos maar zeg daarna als het jouw beurt is heel kalm en zo nodig een paar keer: Dat heb ik anders beleefd. Dat zinnetje kun je ook vooraf 100x oefenen.
Rechters zijn er niet gevoelig voor als je wilt laten zien wat een zieke vrouw ze is. Dat gaat je niet helpen en kan zelfs tegen je werken. Dan heb je blijkbaar wraakgevoelens en dat vinden rechters gevaarlijk. Dus blijf bij deze feiten: de deur, jouw spijt, jouw behandeling. Verder niks.

Kimdekim
21-08-2025 om 16:17
IMI-x2 schreef op 21-08-2025 om 12:18:
Wat je in de rechtbank gaat helpen, is aantonen dat je aan jezelf werkt. Zorg dat je gestart bent met een behandeling (therapie, of zoals Lexus zegt agressiebeheersing, of allebei). Blijf in de rechtbank helemaal kalm, ga zeker niet met modder gooien, verhef je stem zelfs niet. Praat met een rustige, lage stem. Dat kun je oefenen. Tranen mogen, roepen en schelden niet.
Zeg zo kalm en redelijk mogelijk dat je heel veel spijt hebt van het incident met de deur, en dat je een gepaste straf daarvoor zult aanvaarden. Zeg dat je je helaas hebt laten uitlokken terwijl je zorgen had over je hond (NIET: zij lokte mij uit, want JIJ hebt jezelf niet in bedwang gehouden). Dat je dat nooit meer wilt laten gebeuren en dat je daarom een behandeling volgt. Dat wil de rechter horen. Desnoods schriijf je dit allemaal op en lees je het voor, dan zeg je geen verkeerde dingen.
Ook als er een straf uit de bus komt die jij niet redelijk vindt: aanvaard die, laat zien dat jij een betrouwbare man bent die zijn verantwoordelijkheid neemt. Je hebt een fout gemaakt, dit zijn nu de gevolgen.
Als zij begint te schelden of roepen: blijf kalm, zwijg en bekijk haar met medelijden. De rechter zal daaraan zien dat zij de uitlokster is en dat jij nu wijzer bent. Laat je niet meer uitlokken, die tijd ligt achter je.
Als ze liegt, word dan niet boos maar zeg daarna als het jouw beurt is heel kalm en zo nodig een paar keer: Dat heb ik anders beleefd. Dat zinnetje kun je ook vooraf 100x oefenen.
Rechters zijn er niet gevoelig voor als je wilt laten zien wat een zieke vrouw ze is. Dat gaat je niet helpen en kan zelfs tegen je werken. Dan heb je blijkbaar wraakgevoelens en dat vinden rechters gevaarlijk. Dus blijf bij deze feiten: de deur, jouw spijt, jouw behandeling. Verder niks.
Nou dit idd. Sommige ( met name) mannen reageren op elke moeilijke emotie met boosheid. Dus verdriet komt eruit als agressie of boosheid, schaamte idem etc. Je zag in een moeilijke situatie, maar dat maakt het feit dat je haar hebt aanraakt niet goed. Hoe oneerlijk het ook voelt, hoe zeer je dingen wil rechtzetten en hoe erg je ook voelt dat je bent uitgelokt, laat het rusten. Op het einde komt het toch altijd meer op dat jij een vrouw hebt pijn gedaan. Ik neem aan dat je een advocaat hebt, die zal je vast ook adviseren rustig en schuldbewust te zijn.

Annaniem2023
21-08-2025 om 18:21
Handig ook om alle agressie hier open en bloot op een forum te zetten terwijl je nog voor de rechter moet komen. Je ex heeft ook internet, realiseer je je dat? Je taalgebruik is agressief, je uit bedreigingen en bent behoorlijk onsamenhangend. Je denkt dat je hier anoniem bent, maar er kan altijd iemand je herkennen.

Anoniemvoornu
21-08-2025 om 19:30
Tonefreak schreef op 21-08-2025 om 10:10:
[..]
Omdat ze heel goed de rol kan spelen en omdat ze toch behoorlijk lief was en een jonge dochter en de familie ook ok was gaf ik haar elke keer voordeel van twijfel tot ik t hard kon maken. Maar uiteindelijk achteraf is alles een grote leugen geweest om alleen mij overladen te krijgen zodat ik gesmoord werd en tja kan t nog et geloven gewoon.
Ik kom uit Montenegro en als een vrouw of man dit zou doen dan heeft dan zware consequentie. Ook zodat andere er niet aan denken. Tja hier is t allemaal best en ze komt er nog wel achter dat ze ooit een glas water nodig zal hebben en niemand er dan is. Heb hiervoor 18 jaar relatie gehad dus was zo naïef als een 14 jarige.
[..]
Bedankt en fijn om t te delen, ga zo hier mee aan de slag. Snap t gewoon niet weet je. Ook nix zeggen erna of wat dan ook. Kk hoer, had ik haar maar kapotgeslagen dan had ik t nu makkelijker iig.
Klopt niet maar dit soort mensen moeten gestopt worden. Kan ik haar aanklagen voor uitlokking en psychisch manipuleren en zover krijgen dat ik doorflip?
Je komt uit montenegro maar je hebt je nu aan de Nederlandse wetten te houden , wat een enge uitspraken doe jij zeg...