Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

elies

elies

19-02-2013 om 11:39

Nieuwe relatie na scheiding, maarrrrrr

ik heb via een datingsite een man leren kennen. Hij is erg alleen, geen vrienden en geen hobbies, ook echt niet, ik heb t hem gevraagd en hij wil niets meer dan zijn werk. Hij is erg lief en behulpzaam en geeft mij aandacht. Ik ben al 3 jaar alleen aan t knokken met 3 kinderen, mijn ex helpt mij niet. Ik ben dus erg gecharmeerd van zijn aandacht en we zien elkaar regelmatig. Echter, ik ben niet verliefd en betwijfel of ik dat kan worden. Ik zit met een vreselijk dilemma, want hij is wel stapelgek van mij. Moet ik t afkappen voor t te ver gaat? Ik ben zelf een erg actief mens en begrijp hem dus ook niet. Hij is ook vaak moe omdat hij de hele dag op de vrachtwagen rijdt en ons contact bestaat uit bij elkaar op visite. Ik twijfel enorm omdat ik t wel fijn vindt dat ik zijn aandacht heb. Wat adviseren jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maks

Maks

19-02-2013 om 12:11

Relatie?

Ik herken de situatie. Dit klinkt als een vriendschap, niet als een relatie. Als hij meer wil en jij niet, moet je hem dat heel duidelijk maken. In jouw situatie zou ik er een punt achter zetten om hem niet te veel te kwetsen. Dan ben je zijn aandacht ook kwijt inderdaad, maar je verdient beter dan dit.

Pippe Lientje

Pippe Lientje

19-02-2013 om 16:12

Je moet

je goed realiseren dat hoewel hij je nu veel aandacht geeft hij je snel kan vervelen.
Een man zonder hobby's zonder vrienden kan zichzelf niet vermaken. Gelukkig heeft hij nu iets om zich mee te vermaken, dat ben jij?! Maar al gauw is hij dan binnen jullie relatie de afhankelijke. Hij zal jke misschien ook gaan claimen omdat hij alleen jou heeft. Ik weet het niet, zou er nog eens over nadenken.

Hij verdient eerlijkheid

Hij is niet erg actief maar wel lief, behulpzaam en hij geeft je aandacht. Klinkt als een degelijke, wat saaie man, maar hij is wel oprecht. Hij doet zich niet anders voor dan hij is en geeft aan tevreden te zijn met zijn leven. Als je zeker weet dat je geen liefdesrelatie met hem wilt moet je eerlijk zijn. Hij is stapelgek op je en het zou niet eerlijk zijn hem langer in de waan te laten dat jij ook gek op hem bent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.