Relaties Relaties

Relaties

Brave Hendrik

Brave Hendrik

26-05-2013 om 07:18

Relatietherapeut in omgeving arnhem-wageningen

Natuurlijk kan ik googlen op een relatietherapeut in de omgeving van Arnhem, maar ik weet niet hoe ik een goede vind. Bovendien ken ik ook niet iemand die met succes gebruik heeft gemaakt van de diensten van een relatietherapeut.
Wie kan mij een therapeut in de omgeving van Arnhem-Wageningen aanbevelen en waarom?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gestalttherapie

Jammer dat je niet meer concrete reacties krijgt.
Zelf heb ik jaren geleden relatietherapie gedaan bij een Gestalttherapeut. Ook later in therapie voor werkgerelateerde zaken.
Ik was tevreden omdat de therapeuten goed eruit wisten te halen wat mijn positie en mening en belang is en hoe je daar samen op een praktische manier uit kunt komen. Het blijft natuurlijk afwachten, het is mensenwerk en je hebt hopelijk een klik.
Het is een professionele vereniging waar therapeuten bij aangesloten zijn, misschien is dat wat.
http://www.nvagt-gestalt.org/website/index.php?pag=20

zuster klivia

zuster klivia

30-05-2013 om 19:25

Ontraden

Ik kan alleen wel iemand ontraden (o.a. ook gestalttherapie). Ik zou in ieder geval niet Daniels uit Arnhem kiezen.

Boontje

Boontje

03-06-2013 om 04:32

Ook gestallt

Ook hier goede ervaring met Gestallt therapie. Doelgericht, concreet, gericht op de toekomst, zeker als je met een duidelijke hulpvraag komt. Goede therapeut in de buurt van Arnhem weet ik helaas niet, maar bij een eerste intakegesprek weet je het meestal wel. Succes!

Sancy

Sancy

03-06-2013 om 13:53

Deze

Deze http://www.gestaltgroepgelderland.nl/jolande.php is goed. Ik ken haar persoonlijk.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

11-06-2013 om 00:12

Sancy

Hallo Sancy,
Dank je voor de tip.
Ik ben benieuwd waarom je haar aanbeveelt.
Kan je me dat laten weten?
Al vast bedankt

Sancy

Sancy

11-06-2013 om 13:18

Hendrik

Niet hier, maar als je mailt naar [email protected] wil ik je wel uitleggen waarom ik haar kan aanraden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.