Relaties Relaties

Relaties

Slippertjes

Dit schrijf ik niet vanwege een relatieprobleem, maar meer uit sensatielust Ik ben gewoon verbaasd dat sommige mensen daar vrij licht over denken.

Naar aanleiding van bovenstaand draadje: Hoe gebeuren eigenlijk slippertjes. Gebeuren die omdat je een keer bent gaan stappen en te veel drinkt. Of omdat je je een keer enorm geil voelt tijdens een lunch met een collega en hem uitnodigd om de maaltijd ergens anders af te sluiten?

Volgens mij ben ik vrij naief.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

09-11-2011 om 16:44

Ik weet het niet

En ik ben ook wel benieuwd hoe daar tegenaan gekeken wordt In mijn omgeving heb ik alleen maar 'slippertjes' gezien die herhaaldelijke slippers waren met verstrekkende gevolgen. Volgens mij ga je ook niet per ongeluk over de schreef. Ik zie het als signaal dat er iets mis is of dat je iets mist in je relatie. Daar kun je beter vooraf over praten dan achteraf om de boel recht te breien.

Isabella

Isabella

09-11-2011 om 23:04

Ook nieuwsgierig

Ik heb me inderdaad ook al vaak afgevraagd hoe dat in zijn werk gaat. Wie begint er, hoe gaat dat in zijn werk. Ik kan me daar namelijk niets bij voorstellen. Merk ook wel eens dat er met sommige mannen meer chemie is dan met anderen maar daar laat ik het dan ook bij.

+ Brunette +

+ Brunette +

10-11-2011 om 00:22

Drie soorten slippertjes.

In mijn ogen zijn er drie soorten slippertjes:

1) Als signaal dat er iets niet goed is met de relatie. Dan moet er gepraat worden.

2) Het type slippertje "dronken bui" of "congres ver van huis", op zich redelijk onschuldig maar volgens mij komt dat niet zo vaak voor.

3) De slippertjes van zeer licht ontvlambare mannen en vrouwen die hun eigen genot hoger stellen dan lichamelijke trouw maar die wel graag een stabiele relatie willen met kinderen, financiële en praktische verantwoordelijkheden naar elkaar toe en wederzijdse bezoeken aan schoonouders. Het is wel zo eerlijk als die persoon tijdig duidelijk maakt dat hij/zij zo in elkaar zit en dat geval zou de trouwste van de twee een oogje kunnen toeknijpen en deze irritante eigenschap accepteren als onvermijdelijk horende bij de persoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.