Relaties Relaties

Relaties

Tussen 2 vuren in

Ja het is weer zover. Weer iemand die niet kan kiezen.

Zal bij het begin beginnen.

Al jaren heb ik vrouw een goede vriend. Ken hem al 10 jaar.
Toen ik hem leerde kennen was ik getrouwd en hij ook.
Mijn partner had er niet zoveel problemen mee. Zijn partner iets meer.

We hebben al die jaren een fijne vriendschap gehad. Hielpen elkaar waar we konden ook op emotioneel gebied.

Nu loopt zijn relatie niet erg lekker en hij denkt erover ermee te stoppen. Ook dit is weer zoiets waar ik dan een luisterend oor voor hem ben.

Mijn relatie is nu een jaar beeindigd en ik heb op dit moment wel een relatie maar dat is meer een stoplicht relatie. Ik weet ook dat die relatie niet goed voor me is. Kan er niet mezelf in zijn. Maar de liefde is groot.

Nu heeft die vriend me van de week bekend hele warme gevoelens voor mij te hebben. Al veel langer maar heeft het nooit uitgesproken omdat we allebei getrouwd waren. Hij ziet ook dat de relatie waar ik nu inzit niet goed voor me is.

Ik ben verward. hij is echt een maatje voor me. maar echt verliefd ben ik nooit geweest. Wel wordt ik misselijk als ik denk dat hij uit mijn leven zal verdwijnen.

Het is moeilijk. Van de week waren de gesprekken nog van wat kan ik nog doen om mijn relatie te redden en nu is hij bezig wat als wij samen verder gaan. Ik weet dat als ik een relatie met hem aanga dat ik echt wel een leuk leven zal hebben. We vinden veel dezelfde dingen leuk.

Maar tegelijkertijd denk ik jij bent niet vrij en ik eigenlijk ook niet.

wat zouden jullie doen?

groet regenbui

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

29-07-2012 om 12:17

Nou

Ik zou me niet laten gebruiken als excuus om eindelijk een streep onder zijn relatie te zetten. Hij is getrouwd, dus nee.

Marianne

Marianne

29-07-2012 om 14:21

Mijn idee, dc

Ik zou hem duidelijk maken dat jullie na zijn echtscheiding en het einde van jouw relatie kunnen kijken of er misschien een toekomst samen is.

koentje

koentje

30-07-2012 om 12:19

Iemands maatje zijn

is niet zo moeilijk hoor. En als je dan niet lekker zit in je relatie en er wat aantrekkingskracht, dan versterkt dat het gevoel. En het is ook heel makkelijk om je in iets anders, een andere relatie te storten als je over je gecompliceerde nog niet goed afgeronde relatie zou moeten nadenken. Dat komt dan later wel weer. Als je eenmaal de veiligheid hebt van een nieuwe relatie, kan je die weer lekker vertroebelen door allerlei onverwerkte gevoelens.
Ik zeg: Niet doen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.