Relaties Relaties

Relaties

It's me

It's me

31-07-2011 om 22:27

Verliefd,en hoe...

Mensen,ik moet even mijn ei kwijt hoor.
Ik ben verliefd(leuk zul je zeggen)maar hij is jonger dan ik.
Wat is dat toch met mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

31-07-2011 om 22:35

Hmmm

En dat is een probleem, omdat? Hij is minderjarig? Hij is getrouwd? Jij bent getrouwd? Hij vindt jou te oud?

Egel

Egel

31-07-2011 om 22:36

Leuk!

Leuk om verliefd te zijn!
Leeftijd maakt toch niet zoveel uit hoop ik?
Veel plezier!
Groeten Egel

It's me

It's me

31-07-2011 om 22:51

Niet minderjarig

Hij is niet minderjarig,niet getrouwd...ik ben niet getrouwd.
Maar het probleem ligt meer bij,HOE ga ik hem het vertellen???

Vic

Vic

31-07-2011 om 22:56

Oooh

Dat is altijd spannend. Hoe ken je hem, en kent hij jou al? Hebben jullie al een 'band'? Als het leeftijdsverschil heel groot is, lijkt het me wel lastiger.

It;'s me

It;'s me

31-07-2011 om 23:04

Sport

Ik ken hem van sport,
een band was er op zich wel,alleen jammergenoeg probeert 1 iemand dat te breken op het moment.

Jij ouder, hij jonger

gek hé, als het andersom was (hij ouder en jij jonger), zou je er dan ook zo'n probleem van maken ?
kom op, wissel geboortedata uit en kijkmaar.
Als hij 't daarop laat hangen, was het/hij de situatie niet waard

Leeftijdsverschil

En hoe groot is jullie leeftijdsverschil dan? Enne.... beiden ongebonden, appeltje-eitje toch? Gewoon laten merken of desnoods zeggen dat je hem leuk vindt. Mocht je een blauwtje lopen, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Dan ben je toch heel moedig geweest en heb je je kwetsbaar opgesteld. Beiden geen verkeerde eigenschappen toch?

Olympia

Olympia

01-08-2011 om 17:11

Kaartje/e-mail

O, wat heerlijk om verliefd te zijn. Ruim een jaar geleden was ik het ook. (zonder groot leeftijdsverschil dat wel). Ik durfde het hem echt niet rechtuit te zeggen. Gelukkig wist ik zijn e-mail adres en heb een kaartje via kaartenhuis gestuurd. En later nog maar een echt kaartje gestuurd (want hij gooit dat soort e-mails blijkbaar weg). Ik was nog wel zo laf om het in 1e instantie anoniem te doen, om te kijken of hij uberhaupt op iemand verliefd was (ik dacht toch echt allerlei signalen te hebben opgevangen). Na wat heen en weer mailen heb ik me toen bekend gemaakt.
Helaas in mijn geval was hij niet verliefd, maar ik heb nu een vriend/maatje voor het leven (dat hoop ik tenminste,want het gaat nog steeds heel goed).
Maar wat ik bedoel aan te geven; als je het niet rechtuit durft te zeggen (misschien wel eerlijker/opener) kan het ook zo.

Ernesta

Ernesta

06-08-2011 om 09:15

Hoe gaat het?

It's me, hoe gaat het nu tussen jou en hem? Heb je het hem al verteld?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.