Relaties Relaties

Relaties

Nicky

Nicky

30-08-2011 om 23:45

Vervolg vreemde sms-jes

Een tweetal weken geleden heb ik een draadje gestart waarin ik aangaf dat mijn man wel een heel vreemd sms-je in zijn concepten had staan. Hij gaf toen aan dat dit smsje niet van hem was, maar dat hij het wilde doorsturen naar de vrouw ( Truus) die bedrogen werd door haar man. In dit sms-je stond dus: lieverd, gisteren heb ik met jou ge... en vandaag mag Tonny weer.
Hij verklaarde naar mij dat hij de vrouw van Tonny wilde waarschuwen, dat haar man vreemd ging.

haha, maar ik ben er dus achter gekomen dat Tonny en Truus swingers zijn en dat mijn man een triootje vormt.
Op een sd kaartje staat Truus in vol ornaat in alle poses. GVD en hij is ook nog eens op klaarlichte dag tegen 6 uur, terwijl ik bij hem op de zaak aan het werk was en onze oudste dochter vakantiewerk verrichtte deze foto's gaan maken!!!

eenieder die op mijn bericht destijds reageerde, wil ik bedanken. Mijn ogen zijn nu geopend en bewijsmateriaal is in handen. Het is alleen belangrijk nu een goede strategie uit te zetten, zodat ik niet met lege handen kom te staan. Ik ben nl onder koude uitsluiting getrouwd en er staat NIETS op mijn naam. Zelfs het huis niet wat betaalt is met zijn familiekapitaal. Zijn familie is vermogend en zal een dichte clan vormen. Ik heb de afgelopen jaren de zaak mee opgebouwd, maar mijn schoonvader heeft mijn man zo in de greep dat enige financiele goodwill naar mij is tegengehouden. Ter info, we hebben 2 kinderen.
saillant detail is wel dat mijn man altijd is blijven verklaren dat hij gek op me is. wel 20 mails, sms-jes, foto's van mij. Maar het schijnt dat hij het nodig heeft om achter de rug kinky dingen te doen. De onzekerheid van andere vrouwen heb ik al 3 jaar, maar nu is het bewijs daar.

Oh ja, op dat sd kaartje staan ook een aantal foto's vab mijn schoonvader in zijn adamskostuum met zichtbare stijve lollie!! deze foto is genomen op een andere lokatie, dus niet bij Truus.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kees

Kees

31-08-2011 om 09:14

Strategie bedenken…..

"Zijn familie is vermogend en zal een dichte clan vormen. Ik heb de afgelopen jaren de zaak mee opgebouwd, maar mijn schoonvader heeft mijn man zo in de greep dat enige financiele goodwill naar mij is tegengehouden."

enne…..jij hebt foto's van schoonvader met zijn stijve lollie?……weet zijn familie van de schoonvader's uitstapjes?

Bij jezelf blijven

Je geeft aan dat je niet met deze man verder wilt en dat kan ik me voorstellen. Maar bedenk goed hoe je nu verder gaat. Als je man en zijn familie vermogend zijn, ben je waarschijnlijk gewend aan een zekere luxe. Je schrijft ook dat je niet met lege handen wil komen te staan.

Maar... hoe ver wil je gaan om hier financieel het maximale uit te slepen? Kees' suggestie van chantage is wel grappig natuurlijk, maar ik zou als ik jou was de eer aan mezelf houden en me niet verlagen tot hun niveau. Je zult in ieder geval recht hebben op alimentatie voor jou en de kinderen. Maak er het beste van en sterkte met deze moeilijke situatie.

Chris

Zeggik Nie

Zeggik Nie

31-08-2011 om 12:31

Koude uitsluiting

De advocaat van een vriendin vertelde dat koude uitsluiting tegenwoordig niet meer wil zeggen dat de andere partij niks meer krijgt. Het zou achterhaald zijn. De helft zit er waarschijnlijk niet in maar met hulp van een goede advocaat zul je ook niet met lege handen achterblijven.
Maak in elk geval een goede backup van de foto's. Bewaar die desnoods bij een vriendin of familie want je weet nooit waar die nog eens goed voor kunnen zijn! Wellicht komt de familie van je man uit schaamte zelf wel met een financieel voorstel? Ik ben enorm tegen chanteren etc. maar in dit geval gedraagt je man zich zo schandalig dat ik er weinig moeite mee zou hebben.
Heel veel sterkte ermee, het lijkt me vreselijk waar je nu in beland bent.

Merel

Merel

31-08-2011 om 12:42

Inderdaad

Ga eerst goed nadenken wat nu je stappen zullen zijn, beter nog een paar maanden niets doen en voorbereiden dan nu ineens gekke bokkesprongen gaan maken. Je hebt natuurlijk wel recht op iets van financiele vergoeding, zeker door jouw inbreng in de zaak en het feit dat jij zelf helemaal niets aan deze toestand kan doen.
Maak inderdaad een kopie van die foto's en leg het kaartje weer terug, je weet nooit waar je ze nog voor nodig hebt. (en dan denk ik niet eens aan chantage, maar je hebt wel bewijs van vreemdgaan natuurlijk).
Zoek een goede advocaat.

En die chantage

Zou ook alleen maar 'leuk' zijn als er geen kinderen in het spel zijn. Denk ik.........
Bewaar het wél, zeker! En misschien moet je bij de advocaat ook maar vertellen waar je achter bent gekomen, nooit verkeerd als die advocaat tijdens een of andere erg vervelende rechtszaak met jouw vermogende schoonfamilie (vermogend= ook veel invloed en macht) even als bij een slip over de thong....iets kan opwerpen over delicate foto's die in jouw bezit zijn.
Misschien binden ze dan wat in. Maak dus een back-up en berg het veilig (bij vriendin, in kluis bij iemand anders, bij bank, notaris of wat dan ook) op, zodat je er zelf ook niet zo 1,2,3 bij kan (je mocht je eens in een opwelling bedenken).
Die back-up heeft jouw ook een beetje 'macht en invloed' dus sta je sterker mocht je schoonfamilie echt rottige geintjes uit gaan halen.
groeten albana

Sancy

Sancy

31-08-2011 om 14:51

Albana (o.t.) en nicky

Albana: "even als bij een slip over de thong....iets kan opwerpen" grinnik. Ik snap volkomen wat je bedoelt, (a slip of the tongue) maar deze verbastering maakt het wel erg spannend. Een slip over een string???
Nicky, jij klinkt erg boos en verontwaardigd en -als ik het zo mag noemen- een tikje wraakzuchtig ("Mijn ogen zijn nu geopend en bewijsmateriaal is in handen.").
Maar ik zou zeggen: haal eerst even zeer diep adem en probeer de feiten van de emoties te scheiden. Wat die Tonny en Truus uitvreten, is hun zaak. Jij hoeft je alleen maar bezig te houden met jouw man en jullie relatie. En ik zou dan ook niet blijven hangen in 'jij bent vreemdgegaan!' maar aandacht schenken aan hoe jullie relatie zich heeft ontwikkeld waardoor jullie nu op dit punt zijn beland. Pas dan kun je ook bedenken wat jullie huwelijk je nu (nog) waard is.
Wat ik trouwens begrijp van swingers is dat swingen om seks gaat en dat dit niets met de relatie te maken heeft. En oh ja, dat er swingers zijn die graag gebruik maken van illegale middelen. Maar misschien kan een swinger daar eer over vertellen als je daar behoefte aan hebt.

merel

merel

31-08-2011 om 15:09

Swingers

Ik heb vrienden die swingers zijn en op zich is daar niets mis mee. Maar voor zover ik weet hebben swingers over het algemeen sex met andere koppels of wellicht met een andere vrijgezel. Het is niet gewoon dat een man alleen komt en zijn vrouw niet inlicht over zijn 'hobby'. Het heeft in feite niets met vreemdgaan te maken, tenzij je dus als vrouw van een swinger dan wel moet weten wat je man doet en daarmee instemt. Het is ook helemaal niet de bedoeling om een relatie met een ander te beginnen.

Kees

Kees

31-08-2011 om 15:23

Ha,ha,ha...

en schoonvader is wellicht ook zo'n swinger met z'n stijve zwinger…..LOL.

liora

liora

31-08-2011 om 16:31

Haha

Sorry nicky,

Het is allemaal vreselijk, maar ik moet er ook wel om lachen, vooral die stijve lollie!
Als dit echt zo is allemaal dan zou ik zeker even flink dreigen met foto's. Goed voor jezelf en je kinderen zorgen nu!

Liora

Fiorucci

Fiorucci

31-08-2011 om 18:54

Ik zou...

Als ik jou was, zou ik op mijn gemak doch grondig een nieuw leven gaan organiseren voor mijzelf en de kinderen, ik wens je daar heel veel sterkte mee!!

Vogel

Vogel

31-08-2011 om 22:41

Ziek

Oh ja, op dat sd kaartje staan ook een aantal foto's vab mijn schoonvader in zijn adamskostuum met zichtbare stijve lollie!! deze foto is genomen op een andere lokatie, dus niet bij Truus.

Is dat niet ziek om dat soort foto's van zoon en z'n vader op 1 sd-kaartje.

Ik wens je veel sterkte. Neem de tijd om je plan te maken: gedegen juridische kennis, een spaarpot, bewijs etc. Zoek een goede advocaat die je ruim vantevoren van advies kan voorzien. Nu kan je makkelijker bij geld dan als je de beslissing hebt meegedeeld.

Issey

Issey

01-09-2011 om 11:36

Nou dat lijkt dan op

een gevalletje "zo vader zo zoon".
Ranzig zeg. Wat zou schoonmama daar van vinden?
Welke stappen je ook gaat zetten (wel of niet uit elkaar), het wordt iig tijd dat jij je eigen belangen veilig stelt.
Heb je aandelen in de zaak?
Issey

Nicky

Nicky

02-09-2011 om 00:25

Nog even dit..

@sancy mijn man is idd al 3 jaar geinteresseerd in sexuele avonturen. ik kan het niet peilen of hij seks gehad heeft met dit koppel, of in ieder geval met Truus. Maar is seks of het nemen van intieme foto's achter de rug van mij om niet hetzelfde als vreemdgaan?? Het is en blijft toch een vorm van bedrog. Ik word hier door mijn man wel heel erg als een onnozelaar neergezet. Truus schreef mij toch ook een 2 weken geleden een berichtje dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat zij tussen onze relatie inkomt. ( en ik ken dat hele mens nog niet eens persoonlijk!)
Wat betreft wraakzuchtig. Het is belangrijk voor mij dat ik eindelijk bewijsmateriaal heb. Mijn man heeft altijd ontkent dat hij hen goed kent.
alleen zegt hij nu dat de foto's verkregen zijn door een ander persoon en deze op zijn SD kaartje gekopieerd zijn. En dat Truus niet weet dat hij de foto's in bezit heeft. Hij wuift het hele incident weg met Ach je weet wel hoe mannen onderling zijn. Is bedoeld als grapje volgens hem.
Hij geeft aan mij niet kwijt te willen, maar ook al zou ik in deze relatie willen blijven, dan is er veel kapot. Ik kan eigenlijk alleen met een stuk verbazing en medelijden naar hem kijken.
En nee, ik heb geen aandelen in de zaak.

Issey

Issey

02-09-2011 om 00:30

Maar nicky

"alleen zegt hij nu dat de foto\'s verkregen zijn door een ander persoon en deze op zijn SD kaartje gekopieerd zijn." En dat Truus niet weet dat hij de foto\'s in bezit heeft.
Hoe komen dan die foto's van je schoonvader op dat SD-kaartje?
Issey (die zich afvraagt om wat voor zaak het eigenlijk gaat. Het heeft meer weg van een bordeel)

Nicky

Nicky

02-09-2011 om 01:09

@issey

het lijkt wel op een bordeel. Inderdaad en dat is ook wat me zo ziek maakt over dit gebeuren. Waarschijnlijk stonden die paar foto's van schoonpa met de lollie al op het SD kaartje en heeft mijn man de foto's van truus erbij gezet.. Maar ook al zegt mijn man dat hij ze zelf niet genomen heeft, het blijft heel vreemd. als ik hem dan confronteer met die bewuste donderdag dat hij terug op de zaak kwam met zijn cameratas aan zijn schouders, zwijgt hij in alle toonaarden. Hij kan natuurlijk veel alibi's hebben voor de afwezigheid op de zaak. En natuurlijk ook over zijn late thuiskomen 's avonds.Eigenlijk is hij zo vrij als een vogel. Het enige wat ik echt denk is dat zijn drang naar kinky structureel is. Hij heeft al jaren last van stemmingswisselingen. Uitspraken als " ik zit op de helft van mijn leven", ik ben slecht, met nadruk op ik, enzovoorts, baart me zorgen. Ik heb me in een gesprek met een NLP coach vorig jaar laten vertellen, dat dit soort mannen die in een chronische stress zitten, seks en buitensporig seksavontuurtjes nodig hebben. Ik zie het ook niet als een aanval op mij als persoon, maar gewoon als een man die ziek is
( seksverslaafd?) en hulp nodig heeft. Voor alle duidelijkheid, we hebben het hier idd niet over swingen met beider toestemming.
Alleen is me dat beetje bij beetje de afgelopen jaren duidelijker geworden.En wie weet wat ik nog meer ontdek als ik de beerput opengooi? de vraag is of ik dat wel wil. Het vreemde gedrag en gelieg tot nu toe is al een reden om echt serieus over dit huwelijk na te denken. Maar een overhaaste stap kan ik niet nemen.

Vogel

Vogel

02-09-2011 om 08:38

Spijkers met koppen

Het is alwel duidelijk voor je dus welke functie heeft de beerput op dit moment voor je. Heb je meer bewijs nodig? Als ik bedenk wat ik zou doen is nu op zoek gaan naar een goede advocaat in ondernemingsrecht om jouw positie binnen jullie bedrijf te onderzoeken. En ook om met een voorstel te komen hoe je jouw positie kan verbeteren. Als je man je nu niet kwijt wil, is mijn eerste gedachte dat je in elk geval de eis kan neerleggen dat de situatie recht(er) getrokken wordt. Het klinkt niet of je nu in de stemming en positie bent om meteen te gaan scheiden.
Wat de weg ook zal zijn, kijk eerst hoe je je eigen positie kan verbeteren. Maak een lijst van advocaten in ondernemingsrecht, maak kennis (eerste keer is vaak gratis), zet op papier wat je huidige positie is, zet je vragen erbij. En kijk of het (zakelijk) klikt. Mijn ervaring: vrouwelijke advocaten zijn vaker fanatiek.

Als je dat zou doen, heb je misschien ook een postbus nodig om post te krijgen (zijn er wachtlijsten in jouw regio) en misschien wil je een smartphone om mail te lezen en telefoontjes ontvangen. Bespreek met advocaat in spe hoe je je post, facturen etc ontvangt. En bedenk een manier waarop je die zo ontvangt dat er weinig fout kan gaan. Geef dus niet bijv. je vaste telefoon op want mensen maken fouten. Of je moet het openlijk willen doen.

Sancy

Sancy

02-09-2011 om 11:37

@nicky

ik mijn eerste bericht schreef ik: "En ik zou dan ook niet blijven hangen in 'jij bent vreemdgegaan!' maar aandacht schenken aan hoe jullie relatie zich heeft ontwikkeld waardoor jullie nu op dit punt zijn beland. Pas dan kun je ook bedenken wat jullie huwelijk je nu (nog) waard is."
Mijn vraag aan jou nu is: is dit: "mijn man is idd al 3 jaar geinteresseerd in sexuele avonturen. ik kan het niet peilen of hij seks gehad heeft met dit koppel, of in ieder geval met Truus. Maar is seks of het nemen van intieme foto\'s achter de rug van mij om niet hetzelfde als vreemdgaan??" wat je vandaag schreef, een reactie daarop? Want ik bedoelde het veel breder dan 'sexuele avonturen'.
Ik vind dat vreemdgaan, in welke vorm dan ook, niet hetzelfde als kijken naar hoe jullie huwelijk/relatie zich ontwikkeld heeft. Kameraadschap, vriendschap, vertrouwen, respect, idealen, intimiteit, toekomstvisie: al die ingrediënten zijn in een relatie van belang. Soms raken mensen in een 'sleur' en als dan één of beiden daar andere ideeën over ontwikkelt zonder daarover te communiceren met de ander, dan ontstaan meestal de wrijvingen. Het is dan vaak zo dat er over de gevolgen geruzied wordt zonder dat de oorzaken besproken worden.
Het is moeilijk, maar lovenswaardig als je in staat bent niet tégenover elkaar maar náást elkaar te staan en samen te kijken wat precies de oorzaken zijn, en hoe de ander er tegen aan kijkt, zonder elkaar de gevolgen in te wrijven.

Maar,maar (en ook o.t. voor sancy)

Ik lees alles nog 's door, de sms-jes en de foto's etc.
En het is als ik alles lees, ook niet onmogelijk dat schoonpapa diegene is die kinky dingen doet en dat jouw man (dus zijn zoon) daarvan 'weet' of per ongeluk op de hoogte is en zijn vader wil 'beschermen' ook tegen jouw dus daarom niet met de waarheid voor de dag wil komen?
Is dat écht onmogelijk? Dat sms-je zou kunnen zijn verstuurt naar truus en per ongeluk i.p.v. truus naar zijn zoon (ik weet niet hoor, maar mijn kinderen staan ook bovenaan in mijn telefoon en als ik me vergis in 'zenden aan'staan al gauw hun namen er per ongeluk...). Oepsie verkeerde gekregen, pa komt met een of ander dom verhaal en zoon gelooft 'm (of misschien niet en slikt het verhaal gewoon omdat het z'n vader is).
En omdat zoon nu wantrouwig en telt 1 en 1 bij elkaar op en dus haalt ie de foto-camera op die nog bij pa staat en treft daar de foto's op aan van truus of pa???? En omdat ie eigenlijk moest werken, haalt ie 'm op en neemt 'm zolang mee naar het werk. En als hij de foto's aantreft van zijn vader en truus walgt hij er zó van dat hij zich kapot schaamt voor z'n vader en er eigenlijk ook met niemand over durft te praten? Ook omdat het zijn vader in een moeilijke positie zou dwingen? (Qua bedrijfsgedoe en invloed etc.etc.) En het dus eigenlijk zeer precair matriaal is?
Ik bedoel, nergens is je man op de foto's te zien toch?
Hééft hij die foto's wel gemaakt???? En je schoonvader wél.........Het lijkt me ook niet voor de hand liggend dat een vader én een zoon samen kinky avonturen hebben en daarin 1 camera delen.......toch?
Of zie ik het nu dom?
En wat die slip betreft. Oef....foutje!!!!!!!1
Maar in ieder geval werkt ie op je lachspieren. Heeft het in ieder geval nog wat nut, hahaha
groeten albana

Denise

Denise

02-09-2011 om 14:59

Fotokaartje

Ik ben zelf fotograaf maar vind het niet logisch dat iemand zijn foto's op een ander sd kaartje kopieert, het kan wel hoor maar is een beetje omslachtig. Vandaar dat het op mij meer als een smoes overkomt, en dan nog....ookal zou het zo zijn is het natuurlijk heel erg raar om met die foto's van Truus rond te lopen.

Waarom laten tegenhouden door wat je niet gaat krijgen?

Als je je laat inschrijven bij UWV en ze hebben geen werk voor je, kun je toch een uitkering aanvragen? Je kunt je toch inschrijven bij de woningbouw? Er zijn delen van het land waar je zo terecht kunt, weet niet of dat bij jou ook zo is?

Primavera

Primavera

02-09-2011 om 17:56

Grapje...

Nicky:"Hij wuift het hele incident weg met Ach je weet wel hoe mannen onderling zijn. Is bedoeld als grapje volgens hem."
Ik zou het sms-je uit je vorige draadje, waarin hij je vraagt om te scheiden, maar eens beantwoorden met dat je accoord gaat wegens onverenigbaar gevoel voor humor.

Beerput opentrekken? Welke beerput? Je zit al jaren in de stront:
In 2009 dubbelzinnige sms-jes tussen man en beste vriendin met als gevolg breuk met vriendin.
In 2010 relatiecrises met doorgaande sms-jes, je vindt een koffer van je man een penthousefotoreportage van een vrouw die in/met bedrijf man werkt, die door de oom van je man gemaakt zou zijn.
In 2011 sms-jes van/naar Truusje en SD-kaartje met pikante foto's (zelfde foto's als reportage of andere?) Nu met schoonvader!
Ik kan maar twee soorten conclusies trekken:
A) Je man en zijn familie sporen niet, echt helemaal niet -> wegwezen
Je bent een trol en dit hele verhaal is uit een één of ander puberbrein ontsproten wat in een lichaam van al of niet dezelfde leeftijd zit
Groeten Primavera

Ely

Ely

03-09-2011 om 14:05

Primavera: b

En als dat niet zo is: pak je biezen, in hemelsnaam

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jade

Jade

04-09-2011 om 13:12

Nicky,

"Maar een overhaaste stap kan ik niet nemen."

Overhaaste stap? Er is al genoeg *shit* over je heen gegooid dat ik het bijna knap ga vinden dat je nog in dit huwelijk blijft.

Ik vraag me af waar je gevoel van eigenwaarde is als je dit soort ranzige dingen van je man blijft pikken.

Ik wens je heel veel sterkte, moed, kracht en wijsheid toe (en dat meen ik oprecht!)

Wat vind je dan wel overhaast?

Je wilt toch niet dat je kinderen in deze omgeving opgroeien, kom nou zeg. Een nieuw seizoen, een ferme stap. Ga naar het UWV of hoe dat tegenwoordig heet, naar de woningbouworganisatie, naar maatschappelijk werk en zorg dat je weg komt. Die lui deugen niet.

Vogel

Vogel

04-09-2011 om 15:15

Rechten

Het stinkt, dat is duidelijk maar overhaast weggaan met een eigenzaak. Ga eerst eens kijken waar je recht op hebt. En misschien moet je man maar weg. Is de minst grote overgang voor de kinderen, lijkt mij. Zeker gezien de situatie: koude uitsluiting, samen een zaak. Maak een plan. En neem daar de tijd voor die je nodig hebt. Niets zo erg als overhaast opstappen en je rechten niet weten. Daar heb je dan geen tijd voor om uit te zoeken. Misschien stelt het UWV wel dat je geen recht hebt vanwege een eigen huis of vanwege eigen zaak oid. En blijkt halverwege ook dat de sfeer zo is of meneer het zo kan draaien dat je ook geen inkomen meer hebt. Echt alleen overhaast weggaan als je geestelijk of lichamelijk gevaar loopt. Maar je klinkt me helder en zakelijk genoeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.