Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

onzeker...

onzeker...

24-02-2012 om 16:01

Zo boos [aankondiging:wordt verwijderd, met naschrift]

Hij smste net: ik heb de emailwisseling beeindigd, ik hoop dat het het waard is. Waarop ik reageerde: dat is een steek onder water!
En hij weer dat ik geen idee heb hoe groot dit offer is. Hij dacht dat hij zijn leven met haar kon verrijken in een voor alle partijen positieve manier maar dat het tegendeel waar is met als afsluiting: Life sucks.
Waarop ik reageerde dat hij verliefd is op haar, als hij zo reageert (en zo ging het nog even over en weer) hij onkent (uiteraard)
En nu ben ik zooo boos, zo boos! Ik had willen roepen: ga maar weg, ga maar naar haar! maar ben maar met hond en kids naar bos gegaan.
Jeetje, dit is echt een rollercoaster van emoties! En dan te bedenken dat we net een weekend (eindelijk!) samen weg waren. Dat ik mij, 1 week later, zo zou voelen had ik nooit verwacht! Bah, weekend (met verplichtingen) voor de boeg...
Onzeker....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Forumbeheer: Aankondiging verwijdering. De draad heeft zich gesplitst. Deze draad wordt morgen verwijderd. Wil je je posting bewaren, plaats hem dan zelf alsnog in de juiste draad.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
onzeker...

onzeker...

24-02-2012 om 16:02

Oeps

Nieuw draadje gemaakt (1e keer dat ik met deze app werk)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Cicade

Cicade

24-02-2012 om 16:59

Goed zo , onzeker!

Ben maar gerust boos want daar heb je vind ik het recht toe en bovendien ben je dan niet meer zo onzeker!

Ik ga je hier geen adviezen of goede raad geven, ik vind dat anderen dat beter kunnen. Maar ik wil je wel graag zeggen dat ik met je meeleef en dat er afgaande op jouw berichtje wel degelijk meer aan de hand is dan alleen maar "vriendschap" wat jouw man betreft.

Laat niet met je sollen alsjeblieft, sommige mensen zijn meester in het manipuleren en verdraaien en anderen zoals ik en jij misschien (maar ik hoop van niet) zijn daar heel gevoelig voor en gaan makkelijk twijfelen aan zichzelf.

Daarom ben maar eens goed boos en denk maar eens goed na over wat je verwachtingen t.a.v. je relatie zijn.

Ik denk wel dat je voor bepaalde keuzes gaat komen te staan als je man niet bereid is helemaal voor jou en jullie gezin te kiezen. En dat hoeven niet perse slechte keuzes voor jou te zijn. Veranderingen zijn onafwendbaar als je wilt groeien in je leven.
Sommige keuzes zijn aangenaam, andere minder, maar ik geloof dat ook jij hier uiteindelijk alleen maar sterker door zult worden, hoe het ook af gaat lopen.

Veel sterkte toegewenst...

nuMariaW

nuMariaW

24-02-2012 om 17:13

Nu tactisch zijn

goed zo, je hebt laten weten waar je staat. Laat je nu niet meer verleiden tot discussies en of schuldgevoel. Het feit dat hij zo heftig reageert betekent ws dat je gevoel dus juist was. Maar dat moet je hem misschien niet onder de neus wrijven want dan wordt het alleen maar erger. Als hij zelf niet doorhad dat hij verliefd aan het worden was, als hij het zelf alleen maar als leuke nieuwe vriendschap zag (en niet besefte dat een mannelijk deel ook wel erg gevleid was door deze aandacht) is het heel moeilijk voor hem als daar de vinger op gelegd wordt door iemand anders. Ook al heb je gelijk, je moet het nu niet van hem willen krijgen, jij mag je grens aangeven, klaar. Daar moet je het bij houden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.