Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

anoniempje

anoniempje

10-10-2011 om 22:45

Zou ik op dit moment niet zo gelukkig zijn,omdat ik mijn vriend niet vertrouw!

Heb al enkele keren hier een bericht geplaatst,omdat het me oplucht!
Ik ben degene over dat verhaal waarvan ik heb ontdekt dat mijn vriend via een chatsite met andere vrouwen smste en zelfs bij 1 is geweest om zog. iets op te gaan meten en haar man was met de kinderen naar een voetbalwedstrijd!(Dit speelde in Febr/Maart)
Ietsje later ontdekt dat een zog.vriendin ook erg veel gesmst heeft met'm en enkele weken geleden zelfs s'nachts toen we haar thuis hadden afgezet en haar vriend nog op een feestje bleef en ik lag te slapen(dan denk ik wat heb je elkaar te vertellen als je elkaar vantevoren nog gesproken hebt),ik boos,hoewel het volgens de factuur maar enkele keren smsen was die maand(die nacht en ochtend ook zo'n 8x),maar als je me al zoveel pijn hebt gedaan,hoe durf je dan nog met haar tesmsen,krijg ik als antwoord ja ik sms zovaak met die en die(allen jongens),mag ik dan niet meer met haar smsen,ik zei nee wat denk je zelf,ik zei laat je gsm maar zien en de berichten die over en weer zijn gegaan!
Die heb ik gewist voordat je er weer iets achter zoekt(hij heeft een pincode op zijn gsm dus ik kan niks,vind ik belachelijk,maar hij wordt moe van mijn gezoek zegt ie,maar ik ben niet gek!
Het enige wat ik kan is de facturen inzien die maandelijks binnenkomen per post,wie die gebeld en gesmst heeft,maar volgens mij kun je ook op andere manieren contat hebben(mail ofzo,of zie je dat ook op de factuur)!
Hij had een gmail aangemaakt op zijn gsm,had ik gezien
via een mailtje op de laptop(vorig jaar al),dus ik vroeg waar is die voor,om apps te downloaden zei die,nou dat hoop ik dan maar.............
Ook heeft ie pijnlijke uitspraken gedaan dat als ik vroeg wat het hem zou doen als het andersom zou gebeuren,dat zou ik niet erg vinden.
Of als je er maar geen relatie mee begint,dus ik vroeg wil je een vrije relatie dan,maar dat niet zegt ie en nu zegt ie weer je moet niet alles zozwaar opnemen wat ik zeg(denk volgens hem altijd te diepna over dingen,ik maak ook wel eens geintjes,maar waarom zeg je zoiets als ik zo'n periode achter de rug heb,datbegrijp ik niet.
Ik vraag me af of het helpt dat ik naar een psycholoog ofzo ga,want ik blijf er op terugkomen en we hebben al enkele keren hevige ruzie gehad,omdat ik er soms weer over begin(hij heeft het er toch naar gemaakt) en het ook moeilijk vindt als we uitgaan met de vriendengroep en die zog.vriendin er ook bij is(die erg ruimdenkend is,want helemaal begrijpt dat mijn vriend spanning wilde zoeken buiten de deur,want thuis met 3 kids,een beetje een sleur en dan spanning zoeken buiten de deur!Grrrrrrrr,ik voel me niet prettig in hun bijzijn....(ze komt ook wat tekort want voor dat met mijn vriend is ze door haar vriend betrapt met
sms-en met een man die ze via een vakantiepark had ontmoet en waarbij ook foto's heen en weer zijn gegaan)
We zijn 15 jaar samen en ong. 12 jaar geleden heb ik hem ook betrapt met chatten met een Amerikaanse en foto's sturen(mag dat niet dan(tja real ontmoeten wordt wat lastiger,dus misschien was ik te jaloers toen in het begin van onze relatie,maar zo'n 3 jaar later heb ik hem betrapt omdat ie al enkele nachten zolaat achter de computer zat,dat ik snel ging kijken toen ie naar de toilet was en jahoor meneer was aan het chatten met een andere vrouw(Nederlandse)!
Antwoord sorry,ik wis allen enz.
Dus ik geloof dat het niet gek is om het vertrouwen niet helemaal terug te krijgen........
En dan ook nog was ik de laatste keer hoogzwanger toen ik hem betrapte vorig jaar,achter de chat,ik helemaal overstuur(dubbel door de hormonen)toen is ie die dag erna niet gaan werken en kreeg ik te horen sorry we moeten meer geniet en samen dingen doen alleen en met de kinderen........,het leek gemeend!
Enkele weken later ontdek ik pikante smsjes met die vrouw waarmee die een afspraak had gehad(stond duidelijk een adres bij en dan liegen dat dat smsjes waren met onze zog. vriendin)
En later op facturen kwam aan het licht dat ie met meerdere vrouwen gesmst heeft,helaas kan ik niet verder terugkijken,vraag me af ofdat ie zog.niet bij meerdere zog. wat op is gaan meten,hoewel je ook 1 minnares kan hebben,hier kom ik nooit achter hoewel ik wel eens denk van als er wat gebeurd zou zijn,hij zich toch altijd schuldig zou voelen t.o mij,maar ik heb gezegd als je met iemand naar bed bent geweest is het over tussen ons en toen kreeg ik als antwoord jij bent hard(ben normaal te soft,maar nu assertiever geworden wat dus 1 voordeel heeft opgeleverd,maar kijk nu ook overal anders tegenaan,omdat je zoveel verhalen hoort van vreemdgaan,zelfs in mijn buurt ook een stel wat in elkaars vrienden groep zat))
Het is een lang verhaal,maar zit niet zo lekker in mijn vel op dit moment,dus ben blij dat ik het van me af kan schrijven...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anoniempje

anoniempje

10-10-2011 om 22:54

Oh en dan ook nog een mini cruise beloven en me gewoon opnieuw b

Oh en dan ook nog een mini cruise beloven(al aan moeders gevraagd of die 5 dagen op wilde passen) na dat ontdekken met dat chatten toen ik hoogzwanger was en daarna mij vrolijk verder bedriegen met smsen met anderen en zelfs afspreken met 1,want er was in zijn ogen nog niets veranderd(ha ha na 2 weken)
Ik voel stress door mijn hele lichaam en heb chron,regelmatiglast van mijn darmen,dus merk dat dat deze week ook weer erger wordt!
PFFF.....

anoniempje

anoniempje

10-10-2011 om 23:17

En ook nog een foto in zijn gsm van haar in die tijd,kwam ik lat

En nog 1 ding ook nog een foto van haar in zijn gsm,kwam ik later achter toen ik dat alles ontdekt had en dan als antwoord krijgen,daar had ik nog niet eens erg in dat die erin stond,die is verstuurd tssssss

anoniempje

anoniempje

10-10-2011 om 23:18

Die is zo verstuurd moet er staan!

Die is zo verstuurd moet er staan!

Cato

Cato

11-10-2011 om 07:58

Psycholoog

Je denkt erover om met een psycholoog te gaan praten Dat lijkt me een goed plan. Go for it!

merel

merel

11-10-2011 om 08:18

Doen hoor

Ja ik denk dat dit goed is om te doen, je draait nu in eenzelfde cirkeltje rond, je partner blijft dingen doen waar jij je ongerust over maakt (en terecht, ik snap je helemaal) Gesprekken met een derde zullen je denk ik helpen om alles eens goed op een rijtje te zetten. Je kunt trouwens even bij je verzekering opzoeken of er therapeuten bij jou in de omgeving zijn waarbij je (een deel van) de gesprekken vergoedt krijgt.

anno

anno

11-10-2011 om 08:37

Anoniempje

Hebben jullie duidelijke afspraken naar elkaar gemaakt? Wat je wel en niet wil in een relatie?

Ik ben diegene waarvan wij (mijn man en ik) alles op papier hebben gezet en wat we wel en niet accepteren. Ik vind niet dat je geheimen voor elkaar moet hebben en al zeker niet na 15 jaar en al helemaal niet na wat hij gedaan heeft. Mijn man heeft iets minder ergs gedaan, maar we hebben samen afspraken gemaakt over het internet gebruik en ww/.codes worden aan elkaar gegeven. Ik heb al veel vertrouwen terug gekregen maar als het nodig is, wil ik alles zien en lezen. En dat doet hij ook, want hij weet dat ik dit stukje nodig heb om hem weer dat vertrouwen te kunnen geven wat we daarvoor hadden
Sommige hier vonden het stom maar het was voor ons een nieuwe start, samen nieuwe afspraken maken over wat we wel en niet van elkaar verwachten en wat we wel en niet vonden kunnen in onze relatie. Het was in het begin echt een houvast. Verder is het altijd goed om er met iemand over te praten maar je man moet er ook energie in steken, als hij niet wil dan is het voor mij een teken dat hij toch zijn eigen weg wilt gaan. Je moet er samen uit komen en jij moet niet in je slachtoffer rol blijven en hij moet leren om jou te begrijpen in dit stukje en te accepteren dat jij hem niet meer vertrouwd en dat dit stukje bij beetje weer opgebouwd moet worden.
Sterkte dr mee hoor, het heeft allemaal tijd (en helaas ook veel verdriet) nodig. Maar als je samen eruit kunt komen, komt het vast weer goed

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.