Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

tonny

tonny

25-10-2009 om 13:32

Bijbelquiz

Dinsdagavond is weer de bijbelquiz op TV. Ik was bij de opname en zat in een zwaar verliezend vak, helaas, wellicht mede door mij want het ging ook om snelheid.

Even meedoen dinsdagavond? Kijken hoe we scoren.

tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk

Ik ga kijken of ik je zie, Tonny!
Heb vorig jaar nog online meegedaan aan een dergelijke test en ik merkte dat ik beter scoorde naarmate ik meer onlogische antwoorden gaf. Dus dat moet je de volgende keer ook doen

Damajo

Leuk tonny!

Vertel: hoe herkennen we jou? Want ik ga natuurlijk in het publiek speuren naar een gezicht bij een vertrouwde forum-stem!
n@nny

Kaaskopje

Kaaskopje

26-10-2009 om 13:52

Jammer!

Ik moet werken

tonny

tonny

26-10-2009 om 19:05

Vak west

Ik zit in vak West. Aan de rechterkant. Achteraan. (en nu maar hopen dat ik niet chagrijnig kijk

tonny

tonny

tonny

27-10-2009 om 22:14

Zzzzzslaapverwekkend...

het concept van vorige jaren vond ik beter.

tonny

Roos Vicee

Roos Vicee

27-10-2009 om 22:21

Oh wat dom zeg!

Ben het hèlemaal vergeten! Wat dom zeg!
Nou ja, morgen dan maar even op internet opzoeken.

Niet leuk

Het leuke van voorgaande jaren vond ik juist dat je thuis ook echt mee kon doen, punten tellen, kijken hoe je scoorde ten opzichte van "de gemiddelde Nederlander" of degene die de test gewonnen had...
We hebben gekeken maar ik vond het dus lang niet zo leuk als eerder jaren.

Wat ik wel grappig vond: Professor Smalhout (toch?) riep vooraf dat hij de kennis van de bijbel voorgaande jaren tegen vond vallen maar hij wist zelf ook redelijk veel niet. De presentatoren zeiden er niks van, maar ik heb er toch wel even om gelachen...

En tonny?

Was je in beeld? Ik heb de hele tijd oplettend naar je rond gekeken, maar niet gezien. Offe, had je niet iets met je haar gedaan laatst? En toen dacht ik nog, goh dat zou leuk zijn als ze ineens roepen: "En de beste in vak west is Tonny." Sukkel die k ben...je heet natuurlijk helemaal geen Tonny.

tonny

tonny

28-10-2009 om 14:30

Heja

was ik maar de beste geweest in het vak, maar ja, die snelheid he, dan leg je het met 50 af tegen de jeugd

Ik zat rechts, achterste rij in de hoek, naast een kale meneer in een donker pak. En inderdaad, ik ben momenteel wat te blond, dat hielp vast ook niet.
Zaterdag weer naar de kapper.

tonny

Rieke

Rieke

28-10-2009 om 21:18

Gespot!

Had je een cyclaamkleurige trui aan ? Met bont sjaaltje? Heb het programma opgenomen, nog niet serieus bekeken, maar na het lezen van je posting ben ik naar je op zoek gegaan. Je bent dan wel zoals ik me je voorstel. Leuk om een onbekende bekende te zien.

tonny

tonny

28-10-2009 om 23:14

Eh...

wat had ik ook alweer aan...
Wel iets met cyclaam geloof ik, en een zwarte broek maar dat zie je niet.
Met bont bedoel je geen bont toch, maar bont neem ik aan. Die sjaal was zwart met paars.
En ik zat helemaal op de hoek.

tonny

Rieke

Rieke

29-10-2009 om 16:04

rechts op de hoek, en met bont bedoel ik nepbont, haha. Maar ik denk het wel goed te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.