Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

Gebeden-gedichtenbundel

Wie heeft een titel voor me van een dergelijk boekje met korte teksten die niet te stoffig zijn. Zoals 'zeg het maar gewoon' of het gebedenboekje van Toon Hermans.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agchie

Agchie

08-12-2009 om 13:36

Bijdehandboekjes

Wellicht zijn de "Bijdehandboekjes" iest voor je? De ondertitel luidt: een verzameling heldere, humoristische en inspirerende wijsheden.

Je hebt deze boekjes voor vaders, moeders, studenten, kindere, jonge christenen, echtparen, over karakter, over liefde, vriendschap, gebed, voor tieners of voor tussendoor.

Op iedere pagina staat een tekst/motto, met onderaan de pagina een bijbeltekst waar het motto naar verwijst!

tonny

tonny

08-12-2009 om 13:46

Waarvoor wil je het gebruiken?

Gewoon voor jezelf, voor je gezin, voor een of andere bijeenkomst?

tonny

Silone

Silone

09-12-2009 om 10:35 Topicstarter

Waarvoor?

Met enig regelmaat begin ik de repetitieavond van ons koor. Maar ik ben een beetje door mijn boekjes en knipsels heen. Zoals gezegd, liefst iets moderns en aansprekends. Iemand?

Agchie

Agchie

09-12-2009 om 12:24

Max lucado

Max Lucado heeft ook hele leuke aansprekende boekjes met korte overdenkingen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan het boekje Capuccino, overdenkingen van ongeveer 1 pagina.

Niet kort, wel krachtig

"The Prophet" van Khalil Gibran, een verzameling gebeden/overpeinzingen in dichtvorm. Heel inspirerend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.