Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

even zo

even zo

01-08-2010 om 19:51

Geesten

s' Nachts als ik in bed lig, heb ik soms heel sterk het gevoel dat er een aanwezigheid vlakbij mij is. Soms doe ik mijn ogen open en dan zie ik ze pal naast mijn bed staan en naar mij kijken. Ik zie soms ook schimmen door de kamer gaan. Ik heb deze ervaringen al zolang als ik leef en beschouw het als normaal.

Mijn zoontje kan soms niet slapen omdat er 'een meneer' in zijn kamer is. Een aardige, dat dan weer wel maar hij kan niet slapen want "die meneer houdt mij wakker". Ik neem het zeer serieus en zeg tegen 'deze meneer' dat we het heel fijn vinden dat hij er is, maar dat zoon niet kan slapen als hij er s'nachts ook is. Dan vraag ik of 'meneer' dan weg kan gaan. Daarna slaapt zoon weer.
Ook mijn dochtertje van nu net een jaar wordt soms s'avonds huilend wakker en als ik haar dan optil, wijst ineens naar een bepaald punt in de kamer en blijft ernaar staren.

Ik heb ik gehoord dat juist kinderen tot 2 jaar zeer gevoelig zijn voor het oppikken van deze signalen.

Ik neem het in ieder geval zeer serieus en maak mijn kinderen niet bang. Ik benoem het en vraag ze om weg te gaan.

Zijn er meer mensen die dit zo ervaren en er zo mee omgaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

02-08-2010 om 13:58

Geen ervaring,

maar als ik het zo lees ga je er goed mee om. Wie zou dat nou ook beter kunnen dan jij met jouw ervaring op dit gebied?
Misschien kun je nog eens aan een andere deskundige vragen of je er verder iets mee kunt. In de zin van dat je kinderen leren zich er meer voor af te sluiten bij het slapen gaan.

Bastet

Bastet

02-08-2010 om 16:16

Inderdaad

Er zijn mediums die je daar graag mee helpen,zeker weten.Zoek eens contact met iemand die je vertrouwt.
bastet

aly.

aly.

05-08-2010 om 10:46

Hulp vragen.

ik raad je aan naar de website te gaan van geboren om vrij te zijn, alle letters achterelkaar door schrijven.
daar kun je je vragen stellen en zij hebben er veel verstand van, succes!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.