Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

New wine

A.s. zomer gaan we voor de 4e keer naar de zomerconferentie van New Wine op het terrein van Walibi Flevo. Zelf ben ik altijd als medewerkster meegeweest voor 7,8,9 jarigen. En als ik zie wat een boost het geeft bij zowel ouders als kinderen, wil ik het iedereen aanraden. Ieder jaar komt er een thema aan bod. Afgelopen jaar was het bijvoorbeeld Hoop.
Aankomend jaar ga ik aan de slag bij de 11-12 jarigen. Omdat de zomerconferentie ieder jaar weer groeit, zijn er veel kinderengroepen. de creche, 3-4 jarigen, 5-6 jarigen, 7-8 jarigen, 9-10 jarigen en 11-12 jarigen.
Op iedere groep wordt het thema uitgediept, maar er wordt ook veel gezongen en gespeeld en ook gelachen. De volwassenen vinden elkaar in gesprek, gezang en gebed. (info op www.new-wine.nl... anders lijkt het net of ik reclame wil maken)
Zijn er Ouders Online-mensen die ook gaan? Ik vraag me dat ieder jaar weer af. Maar heb nog geen schermpjes op de auto's gespot. Ik weet van maar 1 Ouders Online-dame dat ze er is, omdat ik haar ken vanuit onze gemeente Het lijkt me leuk jullie daar te ontmoeten. En hoor graag hoe je het ervaren hebt. Elk jaar in janauri ben ik altijd weer benieuwd wat het thema is en kijk ik uit naar de zomervakantie.
groetjes, Corine

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.