Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

Vormsel


Femmie1982

Femmie1982

07-09-2021 om 20:59 Topicstarter

MamaE schreef op 07-09-2021 om 14:51:

Hoeveel bijeenkomsten zijn er in totaal en hoe erg is het als ze er één of twee mist? Als het in totaal drie bijeenkomsten zijn is twee keer missen veel, maar als het er tien of twaalf zijn valt het nog mee. Als ze het graag wil, zou ik haar wel stimuleren om nu nog in te stromen, anders komt het er waarschijnlijk helemaal niet meer van.

Ja dat zijn vragen die ik vorige week vrijdag gesteld heb en nog steeds geen antwoord op heb, heb hem maandag meteen een berichtje gestuurd dat mijn dochter deze week helaas niet aanwezig kan zijn en wat de mogelijkheden zijn, maar helemaal geen reactie. 

Femmie1982 schreef op 07-09-2021 om 20:59:

[..]

Ja dat zijn vragen die ik vorige week vrijdag gesteld heb en nog steeds geen antwoord op heb, heb hem maandag meteen een berichtje gestuurd dat mijn dochter deze week helaas niet aanwezig kan zijn en wat de mogelijkheden zijn, maar helemaal geen reactie.

Even bellen? Om iets af te stemmen vind ik dat vaak een stuk effectiever dan mailen. 

Femmie1982

Femmie1982

08-09-2021 om 18:41 Topicstarter

Mija schreef op 07-09-2021 om 21:22:

[..]

Even bellen? Om iets af te stemmen vind ik dat vaak een stuk effectiever dan mailen.

Dan moet je wel een telefoonnummer hebben, die heb  ik niet.. heb alleen een mailadres.

Parochiecentrum bellen?  Priesters moeten bij een ziek-/sterfbed 24/7 a la minute opgetrommeld kunnen worden voor de laatste sacramenten. Ik kan me niet voorstellen dat je nergens een telefoonnummer kunt vinden waar ze je verder kunnen helpen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.