Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

Gallifrey

Gallifrey

12-11-2009 om 23:46

Zijn atheisten nog welkom in deze rubriek?

Ik vond dit altijd één van de interessantste rubrieken van het forum. Meestal heel rustig maar soms ineens heel mooie discussies. Maar is er nu nog wel ruimte voor mij? Ik ben helemaal niet religieus en ook niet spiritueel? Mag ik, en mogen de andere atheisten op dit forum, hier nog posten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

12-11-2009 om 23:56

Deze naamsverandering is vast niet bedoeld

om atheisten te verjagen - dat kan ik me tenminste niet voorstellen.

Eerst was het 'geloof en levensbeschouwing' en ja, daar zal een atheist vast eerder meepraten dan in 'religie en spiritualiteit'.
Dus misschien moeten we de oude en de nieuwe rubrieksnaam enigszins combineren?

tonny

Roos Vicee

Roos Vicee

13-11-2009 om 08:34

Waarom

Waarom zou een atheïst niet meer welkom zijn in deze rubriek? De naam 'religie en spiritualiteit' wil toch niet zeggen dat alleen mensen mét hierin welkom zijn? Je kunt toch gewoon ook zónder meepraten óver, net zoals 'je' eerder ook altijd deed?
Ik moet wel bekennen dat ik deze nieuwe rubrieksnaam ook minder vind dan de vorige. 't Is dat ik het hier al ken, maar als ik nu nieuw op het forum zou komen denk ik dat ik deze rubriek niet zo snel meer zou opzoeken dan voor de naamsverandering.

Starry Night

Starry Night

13-11-2009 om 10:23

Dat is het punt, roosvicee

Deze rubriek is al niet bijster populair en ook ik zou als nieuwkomer niet direct vermoeden dat ik hier iets te zoeken heb. Zoals ook de rubriek 'echtscheidingen' mij niet trekt.
Maar ik laat me vooralsnog niet wegjagen hier

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.