Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-10-2009 om 13:56
Goeiemiddag,
Wij wonen sinds kort in een nieuwe buurt. Oude huizen, erg gehorig. Nu kregen wij deze week onze buren aan de deur. Ze hebben "last" van ons als we sex hebben.
EUHM... genant... Dan ga je met de mensen praten en blijken ze erg conservatief te zijn. Leven volgens de regels van de bijbel, kinderen (16 en 18) mogen er NIKS van horen (van sex geluiden) en zodra bij ons het licht uit gaat `savonds dan schiet de buurvrouw al in de stress want "oh het zal zo wel weer gebeuren,...."
We vinden het dus een heel moeilijk punt. Want we hebben geen ramen open, roosters zijn dicht, we doen het niet midden in de nacht, etc. We zijn (naar ons eigen idee) niet erg luidruchtig. Als het een nieuwbouw woning was hadden ze ons waarschijnlijk neit gehoord.
Het belemmert ons behoorlijk in onze vrijheid in huis. Ik ben echt als de dood dat ze ons of de kinderen of een scheet of wat dan ook hoort...
Wat nu? Oordopjes kopen voor de buurvrouw? Sok in mijn mond (want ze hoort voornamelijk mij)
Pfff erg lastig dit...
Kreun
29-10-2009 om 16:55
Briefje
Schrijf op een briefje op:
Maandag: badkamer, Dinsdag: hal en trap, woensdag: zolder, donderdag: kelder: vrijdag: woonkamer zaterdag: keuken..... zondag: verrassing.....
en vraag dan of ze op wil schrijven waar ze het minst last van heeft, zodat jullie rekening met haar kunnen houden........... Badkamer: douze points.....
02-11-2009 om 10:31
Ha, ha, ha
Het is vast niet zo grappig voor kreun, maar ik moet er wel erg om lachen...jeetje dat zoiets nog bestaat dat mensen die niet jou willen horen sexen dan dit wel met je durven te bespreken en dan ook nog in de zin van dat ze jouw het meest horen..volgens mij doen ze hun best er ook wel voor dan..om je te horen. Ik zou een tandje harder...nee hoor een goede reklatie met je buren is belangrijk maar pff ik vind het wat. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het nu is??
Groetjes mamaloetje