Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Erectie mannen 40+


Ga naar plekken waar je jongere mannen kan ontmoeten, is ook wel eens een andere ervaring!

jasmijnsluis schreef op 16-03-2024 om 16:40:

Ga naar plekken waar je jongere mannen kan ontmoeten, is ook wel eens een andere ervaring!

Klopt ook of huur iemand in. Hoef je ook geen gezeik te horen. Puur lust. Als ik vrijgezel zou zijn dan huur ik liever iemand in van 25-30jr die het vak verstaat dan een (bij wijze van) gescheiden 45+ vrouw die vaak niet vooruit te branden is.

Een relatie is een ander verhaal natuurlijk.

Ruud1971! schreef op 16-03-2024 om 14:27:

Wat is je eigen aandeel Belgica? De tijd dat een man al een harde kreeg bij het zien van dat is boven 45 jaar wel verdwenen. Lig je als een zeester? Je kan het lid ook hard maken met je mond.

Serieus Ruud? Moet een man die te beroerd is om de vrouw waar hij sex mee heeft te bekoren, wel door diezelfde vrouw opgefluft worden om maar zo veel mogelijk te genieten? Grapjas met je zeester.

Pippeltje schreef op 16-03-2024 om 17:17:

[..]

Serieus Ruud? Moet een man die te beroerd is om de vrouw waar hij sex mee heeft te bekoren, wel door diezelfde vrouw opgefluft worden om maar zo veel mogelijk te genieten? Grapjas met je zeester.

Nou Pippeltje je zou ze de kost geven. Half uur bezig met een vrouw. Dan moet hij er maar in. Dan vinden ze het raar dat iemand van boven de 50jaar wel iets meer nodig heeft dan even 3x aan trekken.

Wat is er mis met het woord zeester?

Pippeltje schreef op 16-03-2024 om 17:17:

[..]

Serieus Ruud? Moet een man die te beroerd is om de vrouw waar hij sex mee heeft te bekoren, wel door diezelfde vrouw opgefluft worden om maar zo veel mogelijk te genieten? Grapjas met je zeester.

Hoezo is die man te beroerd dan? 

Ik word persoonlijk al moe van de energie en wensenlijst van TO ( sorry, bedoel er niks mee, maar het komt wat hyper en dwingend op me af). 

Ik denk dat eerlijkheid, niet te verwarren met kwetsend en tactloos, belangrijk is, maar dan in een relatie. Dus in het geval van nu dan niet verder daten met die personen,  totdat je een goede tegenkomt waar je wat mee wilt en die het je waard is om mee te groeien.

Denk ook dat je wat je wilt niet per se bij die mannen te vinden is die je nu ziet om de reden waarom je ze ontmoet.

En wellicht zijn je verwachtingen juist dóór de leeftijd ietwat te hoog gespannen? Niet iedereen lukt het om met een vitamientje en een hormoontje een hitsig bijtje te worden die ook nog eens precies weet hoe het moet bij iedereen die je tegenkomt.

Wat dat betreft hebben deze dates niet echt een kans gekregen.

Dus als ie t niet kan volgens jouw eisen: stoppen en door. En is ie leuk: eerlijk zijn zonder te kwetsen.

Ik vind je posts enigszins verwarrend en negatief Belgica. Je zit toch in het stadium van daten, dus geen exclusieve relatie/dates? 
Tja, dan tref je bij een ONS weleens een slechte bedpartner, maar goed, daarvoor zijn het ONS toch? Date je nu al meerdere malen met dezelfde en is het serieus relatiemateriaal, dan zou ik het even de tijd geven. Je hebt echt wel snel genoeg door of er dan enigszins verandering inzit naarmate jullie elkaar beter leren kennen en de druk wat van de ketel is (vwb zenuwen bijvoorbeeld). 

Ik vind het nl wel een verschil of iemand door de zenuwen wat minder presteert of uit onervarenheid. Dat 1e zou ik begrijpen en niet zo zorgelijk vinden, dat 2e zou ik persoonlijk wat minder aantrekkelijk vinden. Een wat meer ervaren man die ondertussen weet in te schatten/aan te voelen hoe een vrouwenlichaam werkt, graag! Een onervaren beukerneuker, next! 🤭

Max88 schreef op 16-03-2024 om 18:17:

[..]


Dus als ie t niet kan volgens jouw eisen: stoppen en door. En is ie leuk: eerlijk zijn zonder te kwetsen.

Dit ja!

Belgica

Belgica

16-03-2024 om 19:16 Topicstarter

Ruud1971! schreef op 16-03-2024 om 17:44:

[..]

Nou Pippeltje je zou ze de kost geven. Half uur bezig met een vrouw. Dan moet hij er maar in. Dan vinden ze het raar dat iemand van boven de 50jaar wel iets meer nodig heeft dan even 3x aan trekken.

Wat is er mis met het woord zeester?

Ik snap je punt mbt half uur met haar bezig en dan erin. Zelfs een jonger exemplaar blijft geen half uur paraat als er niets gebeurt.  Voorspel is ook samenspel natuurlijk 😊

Seks heb je samen

ik heb ervaring met 40 plus en ook 50 plus mannen en ik zou ze niet erin laten half slap. Daar ben je toch zelf bij. Dat is klunsenseks.  Dus de man hard maken met je handen, mond, lichaam voordat je overgaat tot penetratie. En dat doe je dus ook voor jezelf.  De enige keren dat ik de man niet hard kreeg daar waren drank en drugs in het spel. Dan ben ik er ook gauw klaar mee. Dat is vechten tegen de klippen op. Misschien ben je het niet gewend om daar meer energie in te steken. Verwachtingen bijstellen. Toen we allemaal 20 waren werd iedereen keihard en iedere vrouw was mooi strak en een sexbom van wereldniveau. De tijd is genadeloos. 

Belgica

Belgica

17-03-2024 om 08:50 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 16-03-2024 om 20:33:

ik heb ervaring met 40 plus en ook 50 plus mannen en ik zou ze niet erin laten half slap. Daar ben je toch zelf bij. Dat is klunsenseks. Dus de man hard maken met je handen, mond, lichaam voordat je overgaat tot penetratie. En dat doe je dus ook voor jezelf. De enige keren dat ik de man niet hard kreeg daar waren drank en drugs in het spel. Dan ben ik er ook gauw klaar mee. Dat is vechten tegen de klippen op. Misschien ben je het niet gewend om daar meer energie in te steken. Verwachtingen bijstellen. Toen we allemaal 20 waren werd iedereen keihard en iedere vrouw was mooi strak en een sexbom van wereldniveau. De tijd is genadeloos.

Ik zal allicht tot nu toe ‘geluk’ hebben gehad en de tijd vliegt snel zeker!

Met ex ook 49 een blik op mijn kont (verhult in sexy lingerie) en hij kon niet verbergen dat de lust er was.

Hand en mondwerk kwamen trouwens beide keren van pas… niks veranderde.

Ik weet dat de lust anders is dan als je 20 bent - daarom dat sexy lingerie en het behouden van een strak lichaam nu ‘standaard’ is.  Dit werkte prima bij mijn ex - beetje te prima zelf soms!  Durfde soms niet naakt rondlopen.

Zal wss pech zijn geweest 🤷🏼‍♀️

Belgica schreef op 17-03-2024 om 08:50:

[..]


Met ex ook 49 een blik op mijn kont (verhult in sexy lingerie) en hij kon niet verbergen dat de lust er was.

Daar kwam een ander aspect bij. Je man hield van je. Dat was liefde en dan kijk je niet naar minpunten o.i.d.

Ruud1971! schreef op 16-03-2024 om 17:44:

[..]

Nou Pippeltje je zou ze de kost geven. Half uur bezig met een vrouw. Dan moet hij er maar in. Dan vinden ze het raar dat iemand van boven de 50jaar wel iets meer nodig heeft dan even 3x aan trekken.

Wat is er mis met het woord zeester?

TO schrijft heel duidelijk dat deze heren alleen gericht waren op penetratie. Dus; als zij niet bereid zijn om haar te bevredigen, waarom zou zij dan nog eens extra moeten helpen om de penetratie te bewerkstelligen?

Ook vrouwen (en zeker van boven de 50) hebben vaak extra tijd nodig om klaar te komen. Nou hoeft dat misschien niet altijd perse, maar dat wil niet zeggen dat een man er 'ff overheen kan' en dan weer gaat. Dat neigt naar misbruik.

Wat er mis is met het woord 'zeester'. Ik vind het gewoon een rot uitdrukking. Alsof je je niet meer even over mag geven als je verwend wordt (wat nodig is om klaar te komen) en je altijd maar actief moet zijn.... om de man te behagen zeker. Lijkt mij nogal eenrichtingsverkeer!

MRI

MRI

17-03-2024 om 15:34

Pippeltje schreef op 17-03-2024 om 10:03:

[..]

TO schrijft heel duidelijk dat deze heren alleen gericht waren op penetratie. Dus; als zij niet bereid zijn om haar te bevredigen, waarom zou zij dan nog eens extra moeten helpen om de penetratie te bewerkstelligen?

Ook vrouwen (en zeker van boven de 50) hebben vaak extra tijd nodig om klaar te komen. Nou hoeft dat misschien niet altijd perse, maar dat wil niet zeggen dat een man er 'ff overheen kan' en dan weer gaat. Dat neigt naar misbruik.

Wat er mis is met het woord 'zeester'. Ik vind het gewoon een rot uitdrukking. Alsof je je niet meer even over mag geven als je verwend wordt (wat nodig is om klaar te komen) en je altijd maar actief moet zijn.... om de man te behagen zeker. Lijkt mij nogal eenrichtingsverkeer!

Er was een date die naar mijn gunsten dingde (dong?) en die had het er altijd over dat vrouwen er bij lagen als een zeester. Dat was een reden voor mij om niet verder met hem te gaan hoewel we best aardig met elkaar konden opschieten. Toen ik zei dat de gemeenschappelijke deler van die vrouwen hun minnaar was (hij dus) was hij heel verbaasd, ik moest uitleggen dat als je als vrouw een gezellige leuke minnaar treft je heus geen zeester bent. Ik was dat iig nooit. Toen wilde hij nog meer met mij gaan maar ik was al afgehaakt. 

To het grote verschil hier is dat er geen sprake is van een relatie. Zeker bij langdurige relaties heb en neem je meer tijd als iemand niet zo goed is in bed. En er zijn andere positieve punten die opwegen tegen dat ene minpunt (slechte minnaar). Mensen accepteren het dan van elkaar. 

In situaties waarbij je elkaar net leert kennen of er sprake is van ONS of FWB is dat krediet er niet. Iemand moet direct laten zien wat hij of zij in huis heeft. Een 2e kans geven kan natuurlijk. Maar als het slecht blijft dan kap je het af. Er zijn (zeker als vrouw!) veel meer opties. En helaas weet de gemiddelde man erg weinig van hoe het vrouwelijk lichaam in elkaar zit en hebben ze zich zelden verdiept in vrouwelijke en algemene seksualiteit (daar valt enorm veel over te leren en luisteren). Ook merk ik grote verschillen tussen mannen die jarenlang dezelfde partner hebben gehad. En mannen die ervaring hebben met meerdere partners. 

In jouw geval moet je eerlijk en duidelijk communiceren. Geef aan wat je wilt en kijk of iemand dat oppakt. Goede minnaars zijn bezig met jouw genot, nemen de tijd en pikken signalen van jouw lichaam en stem etc op. Als hij dat niet kan moet je stoppen. Zonde van je tijd om iemand te moeten bijscholen. Niet jouw taak. Dan kijk je verder. Luister eens naar de Lust podcast op Spotify (oudere vrouw die open is over haar date ervaringen. En veel ervaring met oudere mannen). 

Izza schreef op 17-03-2024 om 16:41:

To het grote verschil hier is dat er geen sprake is van een relatie. Zeker bij langdurige relaties heb en neem je meer tijd als iemand niet zo goed is in bed. En er zijn andere positieve punten die opwegen tegen dat ene minpunt (slechte minnaar). Mensen accepteren het dan van elkaar.

In situaties waarbij je elkaar net leert kennen of er sprake is van ONS of FWB is dat krediet er niet. Iemand moet direct laten zien wat hij of zij in huis heeft. Een 2e kans geven kan natuurlijk. Maar als het slecht blijft dan kap je het af. Er zijn (zeker als vrouw!) veel meer opties. En helaas weet de gemiddelde man erg weinig van hoe het vrouwelijk lichaam in elkaar zit en hebben ze zich zelden verdiept in vrouwelijke en algemene seksualiteit (daar valt enorm veel over te leren en luisteren). Ook merk ik grote verschillen tussen mannen die jarenlang dezelfde partner hebben gehad. En mannen die ervaring hebben met meerdere partners.

In jouw geval moet je eerlijk en duidelijk communiceren. Geef aan wat je wilt en kijk of iemand dat oppakt. Goede minnaars zijn bezig met jouw genot, nemen de tijd en pikken signalen van jouw lichaam en stem etc op. Als hij dat niet kan moet je stoppen. Zonde van je tijd om iemand te moeten bijscholen. Niet jouw taak. Dan kijk je verder. Luister eens naar de Lust podcast op Spotify (oudere vrouw die open is over haar date ervaringen. En veel ervaring met oudere mannen).

Eens met eigenlijk de hele post, maar zeker ook met vetgedrukte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.