Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geen sex, maar is dat een probleem?


met je kinderen

Ad Hombre, dat deed ex dus ook. Wel knuffelen met zijn kinderen en niet met mij. Was denk ik lekker ‘veilig’, er kwam geen echtelijke ‘verplichting’ bij. Kind zelf zag het ook, dat die wel knuffels kreeg en ik niet. Tja.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-02-2019 om 23:33

Knuffels

Als een knuffel door de geknuffelde meteen wordt vertaald als "de pret gaat beginnen", wordt die knuffel inderdaad onveilig voor degene die geen zin heeft in die "pret". Of als de knuffel tot "zin" leidt bij degene die geknuffeld wordt, maar tevergeefs, kan niet willen knuffelen zelfbescherming zijn. Voor beide kanten zou het een verademing kunnen zijn als knuffelen niet meer zo'n lading zou hebben.

kaaskopje

Dat klopt, maar ik wilde gewoon knuffelen hoor, dat hoefde echt niet meer te worden dan dat. Gewoon even gezellig tegen elkaar aan kruipen. Maar dat wilde ex dus ook niet, dat was te warm of te zwaar. Als ik het deed dan, bij kind was het geen prrobleem.

Ad Hombre

Ad Hombre

16-02-2019 om 10:51

Kaaskopje

Heeft het ook niet, niet bij ons iig.

Maria1611

Maria1611

16-02-2019 om 20:02 Topicstarter

Beladen geknuffel

Kaaskopje, ik herken me wel in wat jij schrijft. Bij ons is het zo dat, wanneer ik hem knuffel, hij daar soms afwijzend op reageert. Andersom zou ik meer knuffels willen krijgen, maar ik vermoed dat hij dat niet doet, omdat hij denkt dat er dan meer van hem wordt verwacht.

Ik heb daarom vanmorgen het gesprek weer een zwengel gegeven. Hem aangegeven dat ik "gezien" wil worden en niet ben getransformeerd tot zijn derde dochter. Want met dochters heb je geen sex.

Ook heb ik hem gevraagd heel concreet aan te geven hoe hij zijn alcoholinname ziet in de toekomst: hij gaf aan ; door de week alcoholvrij en in het weekend....daar is hij nog niet uit.

Ook gaat hij een weekendje regelen voor ons beiden.
Afijn....het zal altijd een strijd blijven, maar het geeft wel hoop.

Verder gaf hij aan mij niet kwijt te willen en hij daarom nu extra zijn best gaat doen. Wat jammer dat mensen eerst een ultimatum moeten horen voor ze in actie komen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.