Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Margot

Margot

18-02-2017 om 17:29

hoe vind ik iemand (ervaringen gezocht)

Door omstandigheden hebben mijn man en ik niet zo veel seks meer terwijl ik er eigenlijk nog wel behoefte aan heb. We willen wel bij elkaar blijven maar alternatieven voelen toch niet helemaal goed voor mij, heb nog steeds het gevoel dat ik iets mis. Ging me ook onzeker en minder vrouw voelen.
Mijn man heeft me al een tijd geleden gezegd dat ik het best met iemand anders mag regelen, hij bevestigt dat regelmatig en meent het echt.
Ik ben geen type om dit via internet te regelen, moet iemand kennen en vertrouwen anders werkt het niet.
Ik heb een vriend die me heel erg leuk vindt, de aantrekkingskracht is wederzijds maar hij durfde het uiteindelijk niet aan uit angst voor de reactie van zijn vrouw als ze er achter zou komen. Wat ik kan begrijpen, zit niet op een hoop ellende te wachten voor hem en zijn partner.
Geen idee hoe ik dit moet aanpakken zonder steeds afgewezen te worden (reactie van vriend heeft er toch wel ingehakt). Gewoon afwachten tot er een keer iemand op mijn pad komt...?
Iemand hier ervaring mee...?
Graag serieuze reacties. Bedankt alvast.

Doenja

Doenja

18-02-2017 om 20:03

Datingsite

Uit de tijd dat ik veelvuldig op diverse datingsites kwam kan ik me herinneren dat het gros van de mannen daar op vrijblijvende sexuele contacten uit zijn. Wel elkaar leren kennen maar geen relatie. In de chats wordt al vrij snel ter sprake gebracht of jij als vrouw daar ook voor in bent. Ik kwam er juist voor een relatie en hierdoor haakten veel mannen af. Heel veel mannen op datingsites zijn getrouwd of zitten in een vaste relatie en zoeken er iets bij.
Ik zou het trouwens niet kunnen, sex zonder liefde. Of anders, na de sex ga ik vaak gevoelens krijgen voor iemand. En wil je dat? Je man die, naar ik begrijp, een beperking heeft en dat jij dan verliefd wordt op een ander?

Margot

Margot

18-02-2017 om 21:01

risico's

Bedankt voor je reactie. Over de risico's hebben we het gehad en heb ik goed nagedacht. Ik zou het niet kunnen met een vreemde... ben meer voor friend with benefits... Misschien ben ik naief maar ik denk dat er heel veel moois zit tussen hopeloos verliefd en alleen maar lust/verlangen... Geen idee alleen hoe ik het moet aanpakken omdat ik niet nog een keer de deksel op mijn neus wil krijgen. Kreeg ik thuis al genoeg

Lydia

Lydia

18-02-2017 om 21:52

Oei

Ik snap je frustratie en hoe moeilijk het voor je is bij je man geen seks te krijgen.

Je schrijft dat je meer ziet in friends with benefits. Gezien je ervaring met je vriend (die uiteindelijk niet wilde) begrijp ik dat jij wel met hem wilde en dat hij getrouwd is.

Ik zou denk ik als ik jou was in je bestaande vriendenkring niets meer proberen met getrouwde mannen. Risico dat je weer de deksel op je neus krijgt. Maar daarnaast vind ik het ook niet zo netjes naar hun vrouwen toe.

Dus misschien is de tip van Doenja wel goed, probeer eerst via dating sites mannen te leren kennen met wie je een soort van vriendschap kunt opbouwen en dan seks erbij. Misschien duurt het wat langer dan zij willen (en je moet natuurlijk afwachten of je een klik hebt om vrienden te worden), maar wie weet zijn er die die constructie wel oke vinden? Dan weet je in elk geval dat het sowieso mannen zijn die willen vreemdgaan (met jou of met een ander). Hoef je je minder schuldig daarover te vinden (denk ik).

knap

Ik begrijp je gevoelens en frustratie, en wil eigenlijk alleen even kwijt dat ik het bewonderingswaardig en knap van je man vindt dat hij jou die ruimte geeft, wou dat mijn vrouw dat kon.

Verder blijf ik van mening, zoals ik al eens eerder in een topic heb geschreven, dat het voor een vrouw niet zo`n heel groot probleem is om iemand te vinden,dus het gaat lukken via de door anderen genoemde opties

Ciska

Ciska

22-02-2017 om 09:15

En die ander dan?

Wat vervelend dat je man er niet meer op die manier voor jou kan zijn en je wel die ruimte gunt.

Iemand uit je directe omgeving wil ik je afraden. Uiteindelijk gaat dit zeer waarschijnlijk voor problemen zorgen en dan ben je de vriendschap ook kwijt. Er zijn genoeg manieren om iemand te vinden via internet. En inderdaad eerst vriendschap opbouwen om vervolgens te zien hoe het verder loopt.

Wel vind ik dat je als vrouw een soort verantwoordelijkheid hebt naar andere vrouwen. Mannen die al een partner hebben, daar blijf je vanaf! Als die mannen vreemd willen gaan, dan ben jij toch zeker niet degene die daar in gaat voorzien?
Wil jij een andere vrouw zoveel pijn en verdriet aandoen als zij er ooit achterkomt? Besef heel goed dat zo'n vrouw voor de rest van haar leven gebrandmerkt is en daar altijd last van zal blijven houden. Het is überhaupt vreemd dat wij anderen zoveel pijn zouden willen doen alleen maar omdat wij zelf iets willen of nodig hebben.

Er zijn genoeg mannen die jou kunnen geven wat je nodig hebt en die geen partner hebben, focus je daarop. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar er zijn ook goeie gigolo's die je hierin kunnen helpen en waarmee je toch een soort van vriendschap gevoel kunt hebben.

Succes

Nu anoniem

Nu anoniem

22-04-2017 om 16:17

Ervaring

Om te beginnen getuigd het van veel liefde en een goede relatie dat jouw man deze ruimte aan je geeft.
Ja ik heb er ervaring mee, zit in dezelfde situatie.
Ik weet niet of je dit nog leest want het is al even geleden.
Ik vond een vriend die mij had verteld dat zijn vrouw vaak minder zin had en dat ze zei neem er maar een vriendin bij.
Ik zou iig gaan voor openheid ook aan de kant van de ander.
Je zou bij wat vrienden kunnen vissen over hun relatie. Je bent zeker niet de enige. Wat mij betreft mag je mijn mail adres hebben via forumbeheerder. Kan dat??
Groetjes

David

David

15-05-2017 om 22:24

Ervaring

Hoi Margot,

Heb je nog iets gedaan met al de tips of heb je het voorlopig maar laten varen? Je bent niet de enige met deze situatie.

Anja

Anja

16-05-2017 om 10:28

Parenclub?

Vrienden van mij gaan eens in de zoveel maanden naar een parenclub. Zoiets zou je met je man kunnen doen? Wat ik van mijn vrienden begrijp kan je in het begin van de avond gewoon gezellig borrelen en eten (er is altijd een buffet) en het is echt niet alleen maar sexgericht. In het bar gedeelte kan je gewoon kletsen met andere koppels en er is ook een dansgedeelte. Vervolgens gaan sommige mensen dus alleen met hun eigen partner naar een andere ruimte, sommigen met een ander koppel wat ze daar hebben leren kennen en sommigen gaan alleen met een andere persoon naar een andere ruimte. Je man zou aan de bar kunnen blijven zitten en jij bent even weg. Toen mijn vrienden hier enthousiast over vertelden kreeg ik bijna zin om ook eens te gaan, alleen voor mij/ons is de drempel te hoog en we hebben die behoefte toch niet echt, maar het klonk lang niet zo ('ranzig' als dat ik in mijn gedachten had, sorry voor het vooroordeel) maar echt wel iets wat leuk kan zijn.
Die vrienden van mij hebben daar ook andere koppels leren kennen en eens in de zoveel tijd spreken ze daar samen af, dus het kan ook een terugkerend iets zijn met iemand.

David

David

16-05-2017 om 19:24

Parenclub vervolg

Anja,

Als je nou eens heel eerlijk bent, denk ik dat jij ook 'deep inside' dit zou willen, al is het alleen maar om het eens zelf te zien! Een parenclub kan een oplossing zijn maar ook confronterend om te zien hoe je partner vrijt met een ander en dan ook daar van geniet.

Anja

Anja

17-05-2017 om 11:19

het interesseerde me wel

Oh ja David, het interesseerde ons wel, al die enthousiaste verhalen. Onze vrienden gaan al jaren, maar bij mij blijft er een drempel, die ik niet over durf/wil, ik denk, als ik heel eerlijk ben dat het er nooit van gaat komen, ben er toch wat te preuts voor.

David

David

17-05-2017 om 12:08

Herkenbare interesse

Hoi Anja,

Zal niet zeggen dat ik veel ervaring heb met een parenclub, maar een ding is zeker er gebeurt je niets wat jezelf niet wil, maar ja dat zullen je vrienden je ook wel verteld hebben. Hoe is jouw prive situatie wat betreft je seksleven na zoveel jaar ook ingedut? Dat is namelijk iets waar ik mee te maken heb

Anja

Anja

17-05-2017 om 16:04

niet meer

Nee, mijn seksleven is weer helemaal wakker sinds ik sinds 3 jaar een nieuwe partner heb. Met mijn ex-man had ik veel minder zin en met deze man is het helemaal top. Wel super fijn hoor, want in de tijd dat ik minder zin had, had ik daar wel veel moeite mee,voelde me schuldig en 'minder vrouw' en zin maken, dat deed ik vaak maar voelde ook niet goed. Lastige situatie, kunnen jullie misschien iets doen m.b.t. relatie-therapie hierover?

50er

50er

17-05-2017 om 18:24

Ik heb veel ervaring met parenclubs. Ik snap echt niet waarom je daar niet naartoe durft. Hoe vaak krijg je de kans op jouw leeftijd zoiets spannends te doen? Toen wij voor het eerst gingen waren we bloednerveus. De eerste keer keken we alleen rond en zijn we snel weer weggevlucht. Was wel een beetje een hardcore club in het buitenland. De clubs in NL als de fun4two zijn wat dat betreft veel relaxter. Na die eerste keer zijn we teruggegaan en werd het nog spannender. Dit is 15 jaar geleden en we vinden het nog steeds leuk en we zijn nog getrouwd,sommige mensen denken namelijk dat het je relatie kost.

Je kan trouwens ook heel goed als vrouw alleen gaan bijv op een avond wanneer er gigolos zijn. Niemdn die je er op aankijkt. Misschien krijgt je man er ook weer zin in.

David

David

17-05-2017 om 20:47

PC vervolg

Ik ben het volledig eens met 50er er is nauwelijks een veiliger manier van uitgaan te bedenken dan een bezoek aan een parenclub bijvoorbeeld de FUN4TWO, en ik denk dat de helft van de stellen niet eens van partner wisselt. Alleen al het kijken en bekeken worden is spanennd en opwindend.

@Anja ons seks leven is ingedut door een aantal redenen, voornaamste is die van een moeizame zwangerschap die gelukkig goed is gegaan en nu vooral in de avond heel erg moe! Super voor jou dat je weer volop intimiteit hebt met de juiste man. Desondanks zou je gewoon eens voor de spanning het kunnen overwegen, dat je daar dan in lingerie loopt en gewoon een hele opwindende avond hebt met je partner.

Daten

Inderdaad lastig. Ik zit in een gelijkwaardige situatie al is het voor een man lastiger een vrouw te zoeken dan andersom, mannen willen altijd wel seks maar vrouwen zijn toch wat kieskeuriger daar in.
Ik zoek me rot naar websites waar vrouwen een oproep doen maar 99,9% zijn fakers.
Erg lastig dus.

Els

Els

21-08-2018 om 14:01

Mijn ervaring

Ik heb een paar keer een gigolo ingehuurd en was heel goed en betaalbaar. Werkt ook met gehandicapten dus heel geduldig enzo. Ik kan hem aanbevelen.

Nu gaan wij naar parenclubs voor ons werkt dat ook super.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.