Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Mijn sex is stuk

Serieus..ik ben een gescheiden man van 50 jaar, en mijn sex is echt stuk.
Ik vind het heerlijk om te zoenen, te spelen, te friemelen, van alles..dus technisch eigenlijk al sex ook en dat is niet stuk..maar "de daad"..ik weet niet.. ik vermaak mij, kijk graag naar vrouwen, zit graag aan vrouwen maar ik raak niet opgewonden genoeg ofzo.  

Ik dacht eerst dat ik misschien uitgekeken was op standaard sex dus heb wel wat geexperimenteerd met een stel en een beetje bi enzo maar nee, dat is eigenlijk hetzelfde..leuk, fijn, prima, maar sexuele opwinding blijft op een soort waakvlammetje.

Ik vind het zelf ook niet eens zo'n probleem..maar ik hoop toch wel weer een leuke relatie te krijgen, en maak mij wel zorgen over mijn "situatie" die toch wel wat afwijkend te noemen is.

Zou ik naar een sexuoloog moeten ofzo? of zou het vanzelf over gaan als ik "de juiste vrouw" tref? Dat lijkt wat geforceerd omdat ik het zelf niet zo'n probleem vind nu, maar stel dat ik morgen verliefd wordt..dan is het toch wel een dingetje denk ik.

Iemand dit wel eens meegemaakt in een periode of nog steeds? tips? adviezen?

Ik zie het probleem niet. Als je geen zin meer hebt in de daad, dan doe je het toch gewoon niet? Het is geen verplichting.

Zolang je geen relatie hebt is er toch geen probleem? Als je wel een relatie hebt en het wordt een probleem kun je altijd nog hulp zoeken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.