Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Pijpen bij groot geschapen (mannen, reageer)

Ja, hallo, dit is echt een serieuze vraag! Sinds kort op 'avontuur' met een man (beide 50+) na lang met partner. Dat is leuk!! Nieuwe ontdekkingen... maar... nu blijkt deze vent echt groot geschapen... nou dat was best even schrikken (hahaha), maar meen het. Is niet direct een 'wens' van mij hoor, maar ja, moet het er mee doen. Maar nu heb ik toch wel een vraagje, wellicht mannen die kunnen reageren: heb al een beetje 'gepijpt', maar moet zeggen dat dat toch wel wat anders is als bij een normaal geschapen man... uhh (rode oortjes). Kan het niet zo goed uitleggen want dan wordt het wel beetje gedetailleerd hier voor de tere zieltjes onder ons. Heeft iemand tips?

Handen gebruiken als verlengstuk van je mond en veel tong-schachtwerk

Tong-schachtwerk, wat is dat? 

Herkenbaar 'probleem' overigens 🙈

Vooral wat moederbarberin zegt. Maak je niet te druk om diepte, maak veel gebruik van je tong. Met tong langs schacht, over eikel, dat soort zaken werkt prima. Pas wel op met tanden. Veel likken en zuigen.

EvenAnders69

EvenAnders69

10-07-2021 om 18:19 Topicstarter

hm ik denk altijd dat de 'bovenkant'het lekkerst is.. vraag me dat wel af

EvenAnders69 schreef op 10-07-2021 om 18:19:

hm ik denk altijd dat de 'bovenkant'het lekkerst is.. vraag me dat wel af

Even aan man gevraagd; Ja, topje is het lekkerste deel, maar alleen dat stimuleren is niet genoeg om vol te genieten. Spelen met de balzak wordt als prettig ervaren en ook de 'aanhechting' van de voorhuid is een fijn plekje om te kietelen met je tong. Tips van eega 😄

EvenAnders69

EvenAnders69

11-07-2021 om 12:21 Topicstarter

Oke hm. Zal ook eens vragen.. voordeel van de leeftijd: alles wordt wat makkelijker! (ps. heb ook nog klaar kom probleem.. pffff vroeger in halve minuut, nu, zelfs met speeltje, duurt het veel te lang

Imi

Imi

11-07-2021 om 12:27

20 minuten is gemiddeld voor een vrouw. Er zijn er dus die sneller klaarkomen ook die nog wat meer tijd nodig hebben. Allemaal normaal. Is er daadwerkelijk een probleem of ben je normaal? 😉

Daarbij: ook jij zult op jouw beurt je nieuwe partner moeten vertellen wat voor jou beter en minder goed werkt. Wees open en eerlijk, dat is voor jullie beiden het fijnst.

EvenAnders69

EvenAnders69

11-07-2021 om 16:57 Topicstarter

Nou ja, 'vroeger' kon ik echt in een minuut... pff. Heb het al gezegd hoor. En het is allemaal super lekker maar ja, laatste stukje. Best naar, hoewel het ook een voordeel heeft... alles is veel langer lekker haha. Moet dus ongeveer het laatste jaar zeg maar zelf 'afmaken' (in mijn eentje anders afgeleid). dus ja. pf. Ben normaal, maar duurt sinds overgang gewoon lang. 

Reageer op dit bericht

Je bent niet aangemeld, heb je al een account? Meld je dan aan via de onderstaande knop.

Aanmelden