Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Pijpen bij groot geschapen (mannen, reageer)

Ja, hallo, dit is echt een serieuze vraag! Sinds kort op 'avontuur' met een man (beide 50+) na lang met partner. Dat is leuk!! Nieuwe ontdekkingen... maar... nu blijkt deze vent echt groot geschapen... nou dat was best even schrikken (hahaha), maar meen het. Is niet direct een 'wens' van mij hoor, maar ja, moet het er mee doen. Maar nu heb ik toch wel een vraagje, wellicht mannen die kunnen reageren: heb al een beetje 'gepijpt', maar moet zeggen dat dat toch wel wat anders is als bij een normaal geschapen man... uhh (rode oortjes). Kan het niet zo goed uitleggen want dan wordt het wel beetje gedetailleerd hier voor de tere zieltjes onder ons. Heeft iemand tips?


Handen gebruiken als verlengstuk van je mond en veel tong-schachtwerk

Tong-schachtwerk, wat is dat? 

Herkenbaar 'probleem' overigens 🙈

Vooral wat moederbarberin zegt. Maak je niet te druk om diepte, maak veel gebruik van je tong. Met tong langs schacht, over eikel, dat soort zaken werkt prima. Pas wel op met tanden. Veel likken en zuigen.

EvenAnders69

EvenAnders69

10-07-2021 om 18:19 Topicstarter

hm ik denk altijd dat de 'bovenkant'het lekkerst is.. vraag me dat wel af

EvenAnders69 schreef op 10-07-2021 om 18:19:

hm ik denk altijd dat de 'bovenkant'het lekkerst is.. vraag me dat wel af

Even aan man gevraagd; Ja, topje is het lekkerste deel, maar alleen dat stimuleren is niet genoeg om vol te genieten. Spelen met de balzak wordt als prettig ervaren en ook de 'aanhechting' van de voorhuid is een fijn plekje om te kietelen met je tong. Tips van eega 😄

EvenAnders69

EvenAnders69

11-07-2021 om 12:21 Topicstarter

Oke hm. Zal ook eens vragen.. voordeel van de leeftijd: alles wordt wat makkelijker! (ps. heb ook nog klaar kom probleem.. pffff vroeger in halve minuut, nu, zelfs met speeltje, duurt het veel te lang

Imi

Imi

11-07-2021 om 12:27

20 minuten is gemiddeld voor een vrouw. Er zijn er dus die sneller klaarkomen ook die nog wat meer tijd nodig hebben. Allemaal normaal. Is er daadwerkelijk een probleem of ben je normaal? 😉

Daarbij: ook jij zult op jouw beurt je nieuwe partner moeten vertellen wat voor jou beter en minder goed werkt. Wees open en eerlijk, dat is voor jullie beiden het fijnst.

EvenAnders69

EvenAnders69

11-07-2021 om 16:57 Topicstarter

Nou ja, 'vroeger' kon ik echt in een minuut... pff. Heb het al gezegd hoor. En het is allemaal super lekker maar ja, laatste stukje. Best naar, hoewel het ook een voordeel heeft... alles is veel langer lekker haha. Moet dus ongeveer het laatste jaar zeg maar zelf 'afmaken' (in mijn eentje anders afgeleid). dus ja. pf. Ben normaal, maar duurt sinds overgang gewoon lang. 

met je hand een draaiende beweging maken en met je mond alleen het bovenste deel. Dat is dan een hele fijne oplossing 

persoonlijk vind ik het verwennen van de eikel en het toompje het lekkerst.  Helemaal naar binnen gezogen hoeft zeker niet. Nu zelf ben ik normaal en dik geschapen,  dus het lengte probleem stelt zich minder. Vergeet tijdens het pijpen zeker niet om  de ballen te verwennen.  Daszo zalig als je die voelt draaien tussen vingers en net onder de balzak is ook een erg gevoelig plaatsje

haal ik ben een man jonge 50 j voor eerst niet alle vrouwen pijpen een man ( wel heel fijn) masseer de ballen speel trek en zuig aan de penis en het puntje Verwennen met jouw tong of doe 69 voor bijde fijn

geniet er gewoon van, gaat vanzelf

Hoi,

Ik lees allerlei goed bedoelde adviezen, echter het verschilt per individu wat prettig gevonden wordt. Hier kom je achter door veel te communiceren en te proberen. Voor zo wel mannen als vrouwen is het verschillend per keer wat men prettig vindt. Op mijn 49ste en verschillende ervaringen, was het steeds weer anders en afwachten hoe de andere het ervaarde en idem voor mij. 
Maar leuk dat je op deze leeftijd nog nieuwe ervaringen op doet!

concreet; ben zelf aan de forse kant en hierdoor ervaar ik het pijpen niet als ideaal. Als de dood voor de tanden. Het stimuleren vd eikel en toompje is een prettig gevoel. Echter het in de mond proppen vind ik niks erotisch aan en al helemaal niet de kokhalsgeluiden. Mijn advies; hou het bij zachtjes likken, zuigen vh topje en gebruik de handen zachtje en eventueel met wat glijmiddel. Wat misschien leuk is om het juist te proberen met een niet erecte penis, al hoewel ik gezien de grootte en omvang geen harde erectie verwacht, deze is dan een stuk flexibeler en kan je ook veel plezier mee hebben. De testikels is per persoon anders, zelf vind ik het niet prettig als daar aan gezeten wordt.

hopelijk heb je er wat aan…

grtz,

Dre

Max88 schreef op 22-10-2022 om 16:51:

[..]

Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving, ik wilde net gaan eten, maar wacht nog even.

Max88, hoe kun jij op een bericht reageren dat er niet staat? Ik zie geen bericht van Thoungguy van vandaag 🤔. Bericht voor de jouwe is uit juni...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.