Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sex te lekker

Ik ben een getrouwde vrouw van 38 jaar en hoe ouder ik word, hoe lekkerder ik sex vind.
Nu is het zo dat mijn man veel minder zin heeft dan ik. De sex was in het begin dan ook een stuk beter tussen ons. We deden het vaak en het kon niet gek genoeg. Ik mis dat verschrikkelijk! Zo erg dat ik laatst met een van mijn collega's sex heb gehad. De spanning was om te snijden en ik vond het dan ook ontzettend spannend en lekker. Ik heb het mijn man verteld. Hij was verdrietig en gekwetst... Logisch... Ik had er dan in eerste instantie ook spijt van. Het feit dat hij ons huwelijk nog een kans wilde geven vond ik geweldig. Ik wil hem tenslotte niet kwijt. Maar het was, hoopte ik, voor hem een eye opener.
Hij is er 2 of 3 dagen niet goed van geweest en 2 weken later leek het net of er niks gebeurd was. Na een aantal weken wist ik voor mezelf dan ook weer waarom ik dit gedaan had. En ik zie het weer gebeuren... Ik kan niet zonder sex! Ik vind het zo lekker en opwindend en als ik het thuis niet genoeg krijg dan word ik in de verleiding gebracht om het buiten de deur te zoeken. In mijn eentje vind ik er niks aan. Ik fantaseer zelfs over vrouwen... Het lijkt me heerlijk om eens sex te hebben met een vrouw. Is in het verleden wel gebeurd, maar dat was tijdens mijn puberteit. Ik heb echt al verschillende pogingen gedaan om dit met mijn man te bespreken, maar er is geen verandering. En ik merk het gelijk als hij het alleen voor mij doet, want dan krijgt hij moeilijk een erectie of wil hij er snel vanaf zijn. Heel vervelend... Is er iemand die zich in mijn verhaal herkent? Of ben ik abnormaal...

Irina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

24-08-2012 om 10:07

Normaal

Ja hoor, je bent normaal en je man is ook normaal. Beide sexuele temperamenten komen regelmatig voor. Misschien is het wat vaker de man die meer wil dan de vrouw.

Maar jullie zijn blijkbaar sexueel niet aan elkaar gewaagd. Hoeft niet zo'n groot probleem te zijn. De een kan zich door de ander laten meevoeren/meeslepen/aanpassen. Maar als jullie te ver uit elkaar liggen wordt dat lastig.

Een (spannend) dubbelleven kan natuurlijk ook, maar het risico is dat je daar op termijn je relatie mee opblaast.

Sex kan een relatie versterken maar ook opblazen.

K. Dootje

K. Dootje

25-08-2012 om 12:32

Man

Je man lijkt er zich bij neer te leggen dat je vreemd ging. Is het bespreekbaar om het zo op tafel te gooien als hombre zegt? Jij komt tekort en hij hoeft niet zo nodig maar verder is de relatie blijkbaar erg goed, te goed om te scheiden in ieder geval, als zoiets bespreekbaar is.

Je hoeft het dan niet iedere keer op te biechten, zoiets alleen dragen vind ik respectvol naar de andere toe want er is een akkoord tussen jullie twee.

Ik herken het wel een beetje, na x jaar was het altijd hetzelfde hier, tips en hints werkten niet of omgekeerd en samen met de andere problemen hebben we er een punt achter gezet. Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik mijn verlangens niet duidelijk heb kunnen vertellen. Het gaat niet altijd om de daad zelf maar om het versieren, de aandacht die erbij hoort, die steelse blik die zegt: wacht maar, straks...

Een oplossing kan dan zijn om iemand vast te zoeken die ook enkel sex wil, zo hoef je geen collega's te bespringen en blijft je werkplek professioneel.

Succes!

Toosje

Toosje

31-08-2012 om 22:08

Zeer herkenbaar

Beste Irina,

Ik herken het maar al te goed. Seks is gewoon vreselijk lekker en het frustreert enorm als je parnter (m/v) er minder behoefte aan heeft. Mijn man heeft een affaire die uitkwam geaccepteerd en rept er met geen woord meer over. En toch deed het hem toen veel verdriet.

Of hij weet heeft van andere affaires, weet ik niet. Ook daar heeft hij het niet over. Maar ik kan het niet laten. Mijn "sexdrive" is nou eenmaal nog altijd heel groot. Dit betekent niet dat ik het adviseer, want uiteindelijk moet je wel tegen een dubbelleven kunnen!

Groet,
Toosje

Brave Hendrik

Brave Hendrik

22-09-2012 om 23:45

Wel of niet opbiechten?

Irina en Toosje,
Waar ik nu naar benieuwd ben is of jullie nu vinden dat jullie het wel of niet hadden moeten opbiechten?
Immers jullie willen in principe (neem ik aan) niet ontrouw zijn, maar komen gewoon bij je partner te kort.
Heeft het dan wel zin om het op te bieten?

Swinger

Swinger

24-09-2012 om 18:14

Tja..

Ik heb mijn verhaal al een paar keer verteld hier op het forum; zal jullie niet weer met het hele verhaal lastig vallen . Maar toch een kleine aanvulling: De behoefte aan sex was vooral bij mijn man groter en ik dacht dat ik niet meer 'hoefde'. Ik stond dus toe dat mijn man sex buiten de deur zocht. En daardoor onstond er bij mij ineens ook weer behoefte! Ik kwam erachter dat ik nog WEL zin in sex had, maar dat ik de spanning miste...Dus opbiechten kan misschien juist iets goeds doen! Wij zijn samen gaan swingen en daten zelfs apart van elkaar; ik heb eindelijk mijn bisexuele kant kunnen ontdekken (heerlijk Irina! en heb een vaste mannelijke lover. Nog steeds is mijn behoefte minder dan die van mijn man, maar het heeft ons zoveel goeds opgeleverd.
Dus..Opbiechten kan soms juist heel goed zijn.
Groet, Swinger

Toosje

Toosje

24-09-2012 om 19:40

Opbiechten

Beste Brave Hendrik,

Ik biecht niets op. Omdat ik weet dat mjin man niet open staat voor een vrije relatie. Dat onderwerp is al vele malen gepasseerd. Het is overigens ook niet meer zo dat hij helemaal geen seks wil, hij wil alleen minder vaak en ik hou van de spanning van seks met een ander.

Sterker nog: ik ben geen voorstander van opbiechten. In het geval van Swinger heeft het veel goeds gebracht, maar zij zal toch ook beseffen dat het hier een uitzondering betreft. Doorgaans geeft opbiechten veel ellende.

Mijn man weet van 1 minnaar, omdat daar liefde in het spel was. Dit was onmogelijk verborgen te houden in de kleine gemeenschap waar wij beiden wonen. Van de andere minnaars weet hij niets.

Swinger

Swinger

24-09-2012 om 20:25

Toosje

Toosje, je hebt gelijk vrees ik als het gaat om het feit dat onze situatie een uitzondering is. Jammer, ik gun het zoveel mensen. Als je elkaar echt los durft te laten: dat is zo mooi! Dat gaat niet zonder horten en stoten, mijn verhaal klinkt makkelijker dan dat het was. Maar zo de moeite waard!
Daar komt nog bij dat wij het 'vreemdgaan' voor waren; we hadden om dat te voorkomen deze beslissing al genomen.
Trouwens, Irina, ik ken een vrouw die net zo is als jij Zij heeft ook heel veel behoefte aan sex en haar man laat haar gaan. Ook zij hebben dit besloten voor er sprake was van vreemdgaan. Zij stond op het punt om het te doen en heeft dát aan haar man opgebiecht. Ook haar man heeft toen besloten om ook mee te doen. Nu swingen ze dus en zij heeft daarnaast nog contacten omdat ze echt niet te stoppen is (ik heb ook van haar mogen genieten..) Hij vindt het goed, zolang hij het gevoel heeft nummer 1 te zijn. Ook dat is niet altijd makkelijk, maar een gefrustreerd sexleven is dat ook niet.
GRoet! Swinger

Benieuwd

Benieuwd

21-10-2012 om 10:33

Herkenbaar

Mijn man wil minder vaak en in de loop der jaren vind ik hem fysiek wat minder aantrekkelijk geworden.. Hij staat niet open voor tips, swingen, vreemdgaan met of zonder weet ervan en ik voel me gevangen! We hebben nog wel sex maar 1x in de maand is veel.. Ik kom zwaar tekort. Nu heb ik pas een mogelijke minnaar ontmoet maar word al helemaal zenuwachtig van denken aan al het geregel dat daar ongetwijfeld bij komt kijken. En als dit 'm niet wordt, hoop ik dat ik iemand anders kan vinden. Liggen die voor het oprapen ergens??
B.

Swinger

Swinger

21-10-2012 om 16:08

Benieuwd...

Ja...die liggen voor het oprapen. Je maakt een account aan op SDC (Swingers Dating Club) en als vrouw alleen heb je de mannen dan voor het oprapen. Zo is het, en niet anders.
Groet! Swinger

Ook benieuwd

hoe gaan jullie om met veiligheid? alles met condoom? en hoe vaak laat je je testen op soa's? dat zijn toch aspecten waarmee je je man ongewild in aanraking brengt..

Zelda

Zelda

22-10-2012 om 16:14

Herkenbaar

Mijn man wil ook minder vaak. Maar anders dan bij Benieuwd vind ik hem juist nog wel heel aantrekkelijk. Ik hoef helemaal niet te swingen. En ik hoef ook helemaal geen minnaar als hij maar wat vaker wilde!! Want ik wil niet gewoon sex, maar ik wil sex met hem! Het onderwerp is helaas niet echt bespreekbaar. Als ik het aankaartte werd het alleen maar nog minder vaak. Dus zwijg ik en geniet ik van wat ik wel krijg, maar ik kom ook zwaar tekort.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.