Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

max

max

20-02-2019 om 16:11

Sex zonder direct een relatie

Ben een man die sinds 2012 gescheiden is
Heb wel eens een ons gehad maar dat viel zwaar tegen
Het begint wel weer te kriebelen zeg maar en denk toch dat er ook vrouwen moeten zijn die met het zelfde gevoel rond lopen
Niet gelijk in een relatie willen stappen maar wel de lusten willen hebben.
Ik ben 49 en benieuwd of hier gelijk gestemde zitten
Er zullen altijd mensen een mening hebben hier over en ik zeg spui maar ik heb een dikke huid ik kan het hebben.

Ps las eerdere posts maar deze waren gesloten dus kon er niet meer op reageren.

@Emma

@Emma

20-02-2019 om 22:46

Seks

Zoek je nou een vrouw voor alleen af en toe seks of wil je daar graag over praten?

max

max

21-02-2019 om 07:36

Praten

Eigenlijk beide
Zou best een meid willen vinden voor zo nu en dan maar hoeft wat mij betreft niet enkel platte sex te zijn.
Ik heb hier meerdere forums gelezen en soms staat ook de roep naar intimiteit er tussen
Wil dus eigenlijk ook weten of ik hier in alleen sta of dat er vrouwen zijn die ook geen behoefte hebben aan gelijk een nieuw samen zijn maar wel de sex missen.

Yanea

Yanea

21-02-2019 om 07:43

Meid?

Ik denk dat je je kansen vergroot door een term als 'meid' te schrappen uit je vocabulaire.

Koffiekop

Koffiekop

21-02-2019 om 09:58

Meid

Een meid poetste vroeger je huis. Wat een libidokiller...!

Max, ik weet dat er best wel gezellige dames zijn die ook op zoek zijn naar 'friends with benefits'. Maar hoe je die moet vinden? Misschien als je onder die noemer gaat Tinderen, dus er open en eerlijk over zijn dat je niet op zoek bent naar een echte relatie, maar meer zoekt naar gezelligheid en warmte zonder vastigheid?

Tine Winkel

Tine Winkel

21-02-2019 om 10:48

meid

Duidelijk, meneer van 49 zoekt een (zeker 2 of 3? decennia) jongere vrouw. Waarom moet ik nou aan Brigitte Kaandorp denken?

max

max

21-02-2019 om 11:01

Meid

En hier denk ik door meid te zetten vrouwen zich jonger te voelen
Bedoel zelf hoor ik liever man dan vent, vent klinkt gewoon ouder
En tinder oh lol daar sta ik en ben altijd eerlijk en recht door zee
Krijg ik reacties zoals voor 150 euro per date zoeken ze een suiker oom of erger het praat lastig hier ik wil je vragen je in te schrijven bij deze website en dan credits kopen
Ook daar zit ik niet op te wachten.
Thuis kom ik haar niet tegen uitgaan vind ik niks meer en de koffie ochtenden daar ontmoet ik wel wat leuke dames maar meer voor gezellig koffie drinken lullen over niks en hond uitlaten maar verder kom ik niet
Misschien wil ik wel een relatie, maar je moet ergens beginnen.

Zijn er voor mensen van rond de 50 bij jullie koffieochtenden? Dat klinkt pas echt oud

Ga op zoek naar uitjes en vakanties voor alleenstaanden, wordt lid van een vereniging en vertel aan iedereen dat je zoekende bent naar een gezellige dame.
Als het puur alleen om de seks gaat kan je ook naar clubs die daarvoor bestemd zijn.

max

max

21-02-2019 om 17:26

Clubs

Ja dat kan natuurlijk maar dan voelt het meer als ons
Heb liever 1 vrouw zodat je elkaar kwa sex ook leert kennen
ONS gebrobeerd maar das niks voor mij.

Meid

Nou hier een leuke meid van eind 50 hoor. Echt nooit de asiociatie met een poetsvrouw (die overigens ook heel waardevol zijn) gehad. Ik kan me je behoefte goed voorstellen. Maar verder dan Tinder kom ik wat dat betreft ook niet echt. Zitten een hoop mannen zoals jij op. Lijkt me dat er toch ook genoeg echte dames zoals ik opzitten. Maar ligt wel aan je foto's en tekst.

juf Ank

juf Ank

21-02-2019 om 18:50

vlg.

mij zoek je een gratis prostitue. Dus ik zou zeggen, laat ons lekker met rust en ga eens op de wallen kijken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-02-2019 om 18:57

Juist niet Ank

Het moet gratis.

Sorry max, aan mij heb je niks. Ben allang geen meid meer. En bovendien, klein detail, een beetje getrouwd.

max

max

21-02-2019 om 22:02

Juf ank

Waarom reageer jij nu zo fel
Een gratis prostituee is wel het laatste wat ik zoek
Maar als jij dat denkt zegt dat meer over jou dan over mij
Misschien zou je eens moeten leren lezen.
Ik wil alleen geen ONS wil geen wisselende contacten
Zoek gewoon 1 vrouw zo moeilijk leesbaar is dat toch niet.
Ga ik naar een club kom je inderdaad gelijk gestemde tegen maar ook dit zijn vaak ONS

Sluit het topic maar. Wat een gezeik, jammer dat men altijd een oordeel klaar heeft totdat ze zelf in die situatie zitten

Topic einde.

Maro

Maro

21-02-2019 om 22:14

tja

Ik zou ook best een friends met benefits willen (andere leeftijdscategorie). Maar volgens mij werkt het in de praktijk, seriële one night stands

Als je drie of meer keer met elkaar vrijt, ontstaan er verwachtingen. Bij de ene partij of de andere.

@Emma

@Emma

21-02-2019 om 22:15

Ja maar beste Max

Dit is een forum voor ouders en geen dating- of seks- of iets-er-tussenin-site.
Bovendien zeg je dat je een dikke huid hebt. Ik vind dat je wel heel snel afhaakt hoor!

Jojo

Jojo

21-02-2019 om 23:27

Anders

Ik ben 52 en alleen na een lang huwelijk. Ik moet moet niet denken aan ONS, maar ook niet aan seks zonder de intimiteit van een relatie. En wat Maro zegt geldt in elk geval wel voor mij: er ontstaan verwachtingen.

Yanea

Yanea

22-02-2019 om 06:50

ONS

Ik het zo raar dat je steeds de term ONS blijft gebruiken. Dat komt op mij wat puberaal over.

En jouw voorkeur van eerst sex en daarna misschien een relatie, is toch anders dan hoe de meeste mensen het doen. Natuurlijk kun je dan vinden dat er vrouwen moeten zijn die dat ook willen, maar dat kun je niet afdwingen. Hier op het forum lijken ze in ieder geval niet te zitten, aan de reacties te zien. Dus net als bij de ONS: loslaten en verder kijken. Op naar het volgende forum.

Ad Hombre

Ad Hombre

22-02-2019 om 10:42

Wat is...

ONS?

@Emma

@Emma

22-02-2019 om 10:43

One Night Stand

Ik heb er ook even over moeten nadenken. Niet meer helemaal mijn belevingswereld 🙃🤣

Ad Hombre

Ad Hombre

22-02-2019 om 10:59

Emma

Het is een tijdje geleden...

@Emma

@Emma

22-02-2019 om 11:50

Ad, waar blijft de tijd......

....waarin we nog onbekommerd ONSs hadden en dat het hebben van verwachtingen maar burgerlijk gedoe was 🤣🤣

Alleen de lusten.

En niet de lasten. Op zich vind ik daar niets raars aan. Als alleenstaande vrouw, met of zonder kinderen, een leuke minnaar ipv lastige relatie's, gedoe met exen en kinderen en ingewikkelde samengestelde gezinnen.
Gezellig hapje eten, kaarsje aan, vrijpartij en wégwezen.
Ik zou het gerust een poging tot ontmoeting waard vinden, maar ben reeds getrouwd dus geef het stokje door
Maar ik vind dat Max niets raars vraagt, de vraag is, hoe ontmoet je een vrouw met dezelfde wensen?

Ik zie bij Elledoris kansen wat dat betreft, maar het moet wel van twee kanten komen Max. Je negeert haar..

@Emma

@Emma

22-02-2019 om 13:38

Verwachtingen

Max is natuurlijk degene hier met torenhoge verwachtingen, laat dat duidelijk zijn.

Ik begrijp dit volkomen ik ben ook zonder een partner wil wel een vrouw 
voor seks en  een goed contact.

Ik denk dat je tot iets kunt komen als het je lukt om te definieren wat je met “relatie” bedoelt.
De wat negatieve reacties die je hier krijgt komen van mensen met een nogal strakke definitie. De ayatollahs van de liefde met variaties op “geen seks voor het huwelijk” en de vrouw die dat wel doet is een hoer.

Ook in de wat lichtere vormen lijkt het doel van romantiek toch steeds de samensmelting tot een geheel; samen zijn, samen delen, samen wonen.

Welk deel wil jij niet?

Daar ligt het mogelijke misverstand, misschien verwacht zij meer dan jij wil geven. Daar ligt jouw mogelijke weerstand, straks wil ze dat ik met haar mee ga naar haar familie!

Ik wil wel seks maar geen relatie is geen beste binnenkomer. Probeer een andere te formuleren. 

Bijvoorbeeld: ik wil een relatie die past bij mijn levensfase. Dat is romantisch maar zonder doel. Geen kinderen, niet samen wonen, jij jouw familie ik de mijne, jij jouw financien ik de mijne, etc.

Ja. Zeker. Het leuke is, ik heb iemand gevonden die hetzelfde heeft waardoor we zo af en toe even 'het' doen. Nice. 50+.

Max, wat dacht je van een dating site als ondeugend-daten.nl, secondlove.nl of secretflirt.nl. Voor mij even geleden dat ik daar kwam. Net zoals in het echte leven zal je als man dat flink je best moeten doen, maar ik heb daar wel leuke vriendinnen aan over gehouden waarmee ik op regelmatige basis afsprak voor een fijn avondje. Geen vaste relatie met allerlei verplichtingen, maar wel meer verbinding dan op een ONS. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.