Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Zelfbevrediging zonder partner

Hoi. Ik heb onwijs lang getwijfeld om hier over te praten en ik schaam me ergens voor wat ik te zeggen heb. Maar here goes. Ik ben op zoek naar reacties die me verder kunnen helpen want het zit mijn relatie al een tijd goed dwars.

Een tijd geleden hebben mijn vrouw en ik samen een vibrator gekocht om ons seksleven te verrijken. Onder het mom, samen nieuwe dingen ontdekken. Nu ging dat een hele tijd goed totdat ik merkte dat zij de vibrator ook zelf gebruikt als ik er niet ben. Ik heb daar op de een of andere manier heel veel moeite mee. En hier komt het, we doen allebei aan zelfbevrediging (zonder hulpmiddelen laten we zeggen) maar het idee dat zij zelf met de vibrator aan de slag gaat resulteert in afgunst. Erover praten met mijn vrouw is erg lastig omdat zij aangeeft dat ze het toch wel doet, of ik het nu wel of niet fijn vind. Ik voel me daarin niet begrepen dus daar houdt ons gesprek gelijk ook op. 

Om het verhaal nog gekker te maken: wij zijn ook samen al een hele tijd actief in de swingerswereld en dat bevalt ons helemaal prima. Maar het ‘zelfgebruik’ van de vibrator triggert me enorm en ik weet niet wat ik ermee moet.

Ik wil hier voor mezelf een weg in vinden, hoe het ook zij.. hebben jullie hier ervaring mee in jullie relatie of heeft iemand tips voor hoe ik dit kan relativeren? Is het erg dat ik deze gedachte heb? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Jeroen. 


Waarom heb je er moeite mee; Waarom afgunst? Omdat zij wel een speeltje heeft en jij niet? Koop je een speeltje voor jezelf, sta je weer " gelijk".

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

04-11-2022 om 20:26

Ik zou me er niet te druk om maken want je doet er weinig aan maar ik zou dat ook niet heel leuk vinden.

Jeroenvf

Jeroenvf

04-11-2022 om 20:30 Topicstarter

Gingergirl schreef op 04-11-2022 om 19:33:

Waarom heb je er moeite mee; Waarom afgunst? Omdat zij wel een speeltje heeft en jij niet? Koop je een speeltje voor jezelf, sta je weer " gelijk".

Dat is het punt niet. Ik heb zelf geen speeltje en hoef er ook geen. Maar ik vind het voorbij gaan aan het feit dat we het als een ‘samen’ ding deden en dat het dat nu losgetrokken wordt. Daar maak ik me druk om.

Jeroenvf

Jeroenvf

04-11-2022 om 20:31 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 04-11-2022 om 20:26:

Ik zou me er niet te druk om maken want je doet er weinig aan maar ik zou dat ook niet heel leuk vinden.

Ik zou dat zo graag willen! Daar ben ik dus naar op zoek, al besef ik me dat de enige oplossing is dat ik me daar niet druk om maak. Maar ik kom er niet uit hoe

Aan de andere kant vind ik het gewoon niet leuk idd en zit ik ermee. Ik zie beide kanten maar deze overheerst. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

04-11-2022 om 20:36

Jeroenvf schreef op 04-11-2022 om 20:31:

[..]

Ik zou dat zo graag willen! Daar ben ik dus naar op zoek, al besef ik me dat de enige oplossing is dat ik me daar niet druk om maak. Maar ik kom er niet uit hoe .

En nog meer speeltjes kopen voor alleen samen gebruik? 

Jeroenvf

Jeroenvf

04-11-2022 om 20:50 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 04-11-2022 om 20:36:

[..]

En nog meer speeltjes kopen voor alleen samen gebruik?

Toen het nog ‘samen’ was konden er wat mij betreft niet genoeg speeltjes komen. Maar door dit gevoel heb ik nu zoiets van nee. Dat zou op dit moment niet goed voelen. 

Jeroenvf schreef op 04-11-2022 om 20:30:

[..]

Dat is het punt niet. Ik heb zelf geen speeltje en hoef er ook geen. Maar ik vind het voorbij gaan aan het feit dat we het als een ‘samen’ ding deden en dat het dat nu losgetrokken wordt. Daar maak ik me druk om.

Tja, hordes vrouwen hebben een speeltje en gebruiken dit zonder hun partner, dus zo uitzonderlijk is het niet wat je vrouw doet. Komt het misschien door het feit dat het nu meer duidelijk is dat ze aan zelfbevrediging doet? 

Jeroenvf schreef op 04-11-2022 om 20:50:

[..]

Toen het nog ‘samen’ was konden er wat mij betreft niet genoeg speeltjes komen. Maar door dit gevoel heb ik nu zoiets van nee. Dat zou op dit moment niet goed voelen.

Moet alles samen? 

Jeroenvf

Jeroenvf

04-11-2022 om 20:57 Topicstarter

Gingergirl schreef op 04-11-2022 om 20:50:

[..]

Tja, hordes vrouwen hebben een speeltje en gebruiken dit zonder hun partner, dus zo uitzonderlijk is het niet wat je vrouw doet. Komt het misschien door het feit dat het nu meer duidelijk is dat ze aan zelfbevrediging doet?

Ik begrijp heel goed dat iedereen recht heeft op zelfbevrediging. Dit was van ons samen en door haar houding (ik doe het toch wel) en geen gesprek wordt dat niet fijne gevoel dus alleen maar versterkt.

Om op je vervolgvraag te reageren: niet alles hoeft inderdaad samen maar als je het doet om samen te ontdekken vind ik dat niet tof nee. 

Wauw....jaloers op een vibrator. Hoe laag is je zelfbeeld dan?
Nee, serieus Jeroen, zet het gewoon uit je hoofd want dit is echt heel gek.

Dan koop je toch 'samen' weer eens wat nieuws? 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

04-11-2022 om 21:07

Jeroenvf schreef op 04-11-2022 om 20:57:

[..]

Ik begrijp heel goed dat iedereen recht heeft op zelfbevrediging. Dit was van ons samen en door haar houding (ik doe het toch wel) en geen gesprek wordt dat niet fijne gevoel dus alleen maar versterkt.

Om op je vervolgvraag te reageren: niet alles hoeft inderdaad samen maar als je het doet om samen te ontdekken vind ik dat niet tof nee.

Ik snap het wel, ik zou dit ook niet leuk vinden. Maar je doet er niks aan denk ik, maar ik zou inderdaad ook niet meer dingen kopen.

'...wij zijn ook samen al een hele tijd actief in de swingerswereld en dat bevalt ons helemaal prima'.

Dit, en dan jaloers worden op een speelgoedje. Ik snap er echt helemaal niets van, maar ieder z'n ding.

Jeroenvf schreef op 04-11-2022 om 20:57:

[..]

Ik begrijp heel goed dat iedereen recht heeft op zelfbevrediging. Dit was van ons samen en door haar houding (ik doe het toch wel) en geen gesprek wordt dat niet fijne gevoel dus alleen maar versterkt.

Om op je vervolgvraag te reageren: niet alles hoeft inderdaad samen maar als je het doet om samen te ontdekken vind ik dat niet tof nee.

Je maakt er echt een te groot punt van. Ze heeft het samen met je gedaan en nu wil ze het ook alleen doen, niks mis mee. Jullie doen nog steeds veel samen. Wees blij dat ze het leuk vindt. 

Battle-Royale schreef op 04-11-2022 om 21:07:

[..]

Ik snap het wel, ik zou dit ook niet leuk vinden. Maar je doet er niks aan denk ik, maar ik zou inderdaad ook niet meer dingen kopen.

Waarom zou jij het vervelend vinden? Wellicht begrijp ik TO dan beter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.