Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Restaurant centrum Delft

Met een aantal vriendinnen heb ik afgesproken in Delft, we willen daar 's avonds ook gaan eten. Weet iemand een leuk restaurant in het centrum wat niet te duur is? Als ik op tripadvisor kijk zie ik het niet zo.


De verbeelding, de Centrale, Het Boterhuis, Het Postkantoor

Hoe sjiek en uitgebreid wil je? Van der Dussen is vrij sjiek, La Tasca ook wel. Zelf vind ik Lef altijd gezellig of even verderop Tapas eten bij Tapas&Mezzes. Totaal anders, wat 'alternatiever', maar erg lekker vonden wij Hummus (als je van Ottolenghi-achtig houdt)

de Verbeelding, Seven Hills ( die laatste is toch wel mijn favo)

Moeke, De Delf, 't Walletje, cafe Zondag, Parel van Flores als je van indonesisch eten houdt. 

Net even het centrum uit maar wel mooi langs de Schie, Huszar.

Bolmieke

Bolmieke

29-10-2022 om 10:41 Topicstarter

Heel erg bedankt voor de suggesties, het zijn allemaal leuke restaurants dus dat gaat lukken!

Een andere leuke is Rozey, zit naast Heinde en Ver (waar ik niet heel tevreden over was) vega en vegan, maar daar merk je weinig van want het eten is echt heerlijk.

R O Z E Y | First & Finest! Veggie & Vegan!

Voor een lazy sunday afternoon kan ik Kruydt aanraden.
Restaurant Kruydt – Voor Thuis

 daar merk je weinig van want het eten is echt heerlijk.

Bijzondere toevoeging... alsof vega(n) in principe onsmakelijk zou zijn...

TineWinkel schreef op 03-11-2022 om 17:08:

[..]

Bijzondere toevoeging... alsof vega(n) in principe onsmakelijk zou zijn...

Nou, de carnivoren bij mij in de omgeving hadden erg veel moeite dit restaurant te proberen maar vonden het toch wel lekker.  De keer erna werd het wel weer biefstuk met brood bij Loetje.

Ysenda schreef op 03-11-2022 om 12:11:

Een andere leuke is Rozey, zit naast Heinde en Ver (waar ik niet heel tevreden over was) vega en vegan, maar daar merk je weinig van want het eten is echt heerlijk.

R O Z E Y | First & Finest! Veggie & Vegan!

Voor een lazy sunday afternoon kan ik Kruydt aanraden.
Restaurant Kruydt – Voor Thuis

Beide restaurants gebruiken dezelfde keuken. Ik zou heide en ver juist aanraden. Rozey is ook leuk, maar de kaart van heinde en ver heeft ook genoeg vega(n) opties.

Daglichtlamp schreef op 03-11-2022 om 18:52:

[..]

Beide restaurants gebruiken dezelfde keuken. Ik zou heide en ver juist aanraden. Rozey is ook leuk, maar de kaart van heinde en ver heeft ook genoeg vega(n) opties.

De bediening is nogal verschillend. 

Bij H&V hebben we een avond gehad met wel 2 ronden. Yeaj, dan heb je nog trek daarna, helaas werd dat daarna nog een keer bevestigd door een ander gezelschap dat later nog een keer was geweest.

Dat hebben we bij Rozey nog niet gehad, daar houd de bediening het beter in de gaten.

Ysenda schreef op 03-11-2022 om 19:04:

[..]

De bediening is nogal verschillend.

Bij H&V hebben we een avond gehad met wel 2 ronden. Yeaj, dan heb je nog trek daarna, helaas werd dat daarna nog een keer bevestigd door een ander gezelschap dat later nog een keer was geweest.

Dat hebben we bij Rozey nog niet gehad, daar houd de bediening het beter in de gaten.

Mijn ervaring is anders, Ik vond bij beide de bediening prima, en heb ook genoeg gegeten.

Ik heb één keer bij Rozey gegeten en dat was ruim voldoende. Wel een beetje het personeel tackelen.
Dit restaurant is overigens niet in het centrum van Delft, maar wel een apart stukje Delft, in het Agnetapark.

Welke luxe restaurant zijn aanraders Centrum Delft?

DanielJans schreef op 30-11-2022 om 11:07:

Welke luxe restaurant zijn aanraders Centrum Delft?

le vieux jean

DanielJans schreef op 30-11-2022 om 11:07:

Welke luxe restaurant zijn aanraders Centrum Delft?

Van der Dussen op het Agathaplein of La Tasca op de Voldersgracht?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.