Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Slecht weer alternatief voor uitje met moeder.

Morgen gaan we een uitje met mijn moeder maken. Ze is slecht ter been en zeer slecht ziend. De bedoeling was om een rolstoel mee te nemen en stuk buiten te gaan wandelen en daarna ergens te lunchen.
maar nu is er morgen regen voorspeld. En ben ik aan het bedenken of er een alternatief is. Overdekt winkelcentrum is niks voor mijn moeder. Museum ziet ze te slecht voor. Had een leuke boottocht gezien maar hier kon je wel op met rolstoel maar de toiletten zijn alleen bereikbaar met een trap. 
Als ik niks kan bedenken ga ik gewoon hopen dat het droog is en zo niet alleen lunchen. Maar misschien is er hier nog iemand met een goed idee. 

Koffieconcert in een concertzaal.
Bij haar thuis een manicure/pedicure geven.
Een zelfgemaakte high tea maken of samen een bowl van fruit en wijn bereiden en hiervan genieten.
Een concert van André Rieu downloaden en op tv bekijken en beluisteren.
Bezoek aan een tuincentrum en bloembollen in potten planten.

Dat bezoek aan een tuincentrum klinkt gezellig, is toch een wandeling in de natuur. Warm en droog. En inderdaad, het is tijd voor bloembollen, misschien een workshop?  En in de grotere tuincentra kan je gelijk lunchen of "high teaen". 

De gratis lunchconcerten zijn er nu vast niet, anders was dat leuk geweest. 
Een grote dierentuin? Daar zijn ook binnenverblijven en je kunt er ongetwijfeld ook lunchen. 
Of een tuincentrum inderdaad. 

Pooh-Bear

Pooh-Bear

09-09-2021 om 18:13 Topicstarter

Koffieconcert kon ik voor nu niet vinden. pedicure heeft ze al. 
tuincentrum is wel een idee. 
maar we kijken het even aan voor nu komt de voorspelde regen pas in de middag dus we hopen in de ochtend nog lekker naar buiten te kunnen en daarna ergens lunchen 

Orchiedeënhoeve in Luttelgeest 

Ergens bingo gaan spelen.

Pooh-Bear

Pooh-Bear

09-09-2021 om 22:20 Topicstarter

A12345 schreef op 09-09-2021 om 19:41:

Ergens bingo gaan spelen.

Haha daar had ze vroeger al een hekel aan. Nu zou ze het ook niet meer kunnen. 

Pooh-Bear

Pooh-Bear

09-09-2021 om 22:22 Topicstarter

Marie111 schreef op 09-09-2021 om 19:00:

Orchiedeënhoeve in Luttelgeest

Daar had ik naar gekeken klinkt echt super leuk alleen is voor ons heel ver rijden. 

Pooh-Bear schreef op 09-09-2021 om 22:20:

[..]

Haha daar had ze vroeger al een hekel aan. Nu zou ze het ook niet meer kunnen.

Dan zou ik ergens in de buurt gaan lunchen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.