Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Thea

Thea

07-06-2016 om 19:38

Theaterkaartje via ander kanaal dan het theater

Hallo, ik wil graag via internet kaarten bestellen voor een voorstelling. Het theater geeft aan: alleen bestellen via het theater ("wij zijn het enige officiële verkooppunt").
Nu kan ik de kaarten ook kopen via bijvoorbeeld de ANWB of een andere 'echte' organisatie (dus niet: een veilingsite, of particulier). Dat zal toch ook wel gaan om echte kaarten toch? Iemand die er iets over weet, hoe dat zit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pimpelpaars

Pimpelpaars

07-06-2016 om 20:07

Theater bellen

Ik zou het theater bellen en vragen of het wel echte kaarten zijn.

Caesar

Caesar

08-06-2016 om 07:52

Waarom

Waarom zou je die kaarten via een ander kanaal willen kopen? (Ik ga er even van uit dat je via internet ook direct bij het theater de kaarten kan kopen)

Thea

Thea

08-06-2016 om 19:31

Waarom?

Omdat het ergens anders goedkoper is? bv bij ANWB krijg je € 10 per kaartje ledenkorting. Vind ik toch wel de moeite waard.

Ik heb het theater even gebeld en die zeggen dat deze organisaties ook direct bij hen kopen. Het gaat hen met name om marktplaats en andere niet officiële instanties.

Thnx!

Elfje65

Elfje65

21-08-2016 om 22:27

Echt

Denk je echt dat ANWB valse kaartjes zou verkopen? Ook via HEMA, Libelle, actie vd dag etc, worden er goedkopere kaarten aangeboden. Anders krijgen ze de zalen nooit vol. Heel goedkoop naar Anne en Bodyguard geweest via deze sites.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.