Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Marjoleine64

Marjoleine64

18-10-2016 om 22:43

Wat doen in Antwerpen (middagje)? spoed

Plotseling heb ik morgen in Antwerpen een paar uur vrije tijd. En ik ken Antwerpen helemaal niet. Heeft iemand tips? Ik lever zoon met een paar klasgenoten begin van de middag af bij de universiteit, voor een bespreking met een opdrachtgever. Wat kan ik in die tijd doen, wat is leuk, wat is haalbaar? Museum is ook prima, maar wat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margaretha

margaretha

18-10-2016 om 23:39

mas

Het MAS dus (museum aan de stroom), rondlopen in het centrum is best leuk, station is zeer de moeite waard (of je rijd door naar waar ik woon )

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-10-2016 om 15:06

Ja, en mocht je nog extra inspiratie nodig hebben en

toevallig ergens op de wifi zitten:

Of het Diamantmuseum, dat naast het station ligt.
Of zo'n Hop on-hop off bus, als die nu nog rijden.

margaretha

margaretha

19-10-2016 om 22:05

was je op tijd

vandaag ? want ik heb begrepen dat het verkeer een ramp was vandaag rond Antwerpen

Marjoleine64

Marjoleine64

20-10-2016 om 15:39

Volgende keer beter

Helaas, het was voor mij geen succes. Ja we waren ruim op tijd, geen enkel probleem gehad met verkeer. Maar de scholieren moesten bij nader inzien zuid van Antwerpen zijn (Wilrijk). Ik ben daarna op goed geluk het centrum ingereden. Geparkeerd bij het station. Daar in de buurt heb ik wat rondgelopen, op zoek naar leuke winkeltjes etc. Maar wat een troosteloze boel daar zeg... Een en al bouwput, en wat er aan winkels zit is juwelier, massagesalon of horeca. Uiteindelijk op het station (mooi!) een tijdschrift gekocht en lekker koffie gedronken voor ik ze weer op moest halen. Volgende keer beter dus.

margaretha

margaretha

20-10-2016 om 15:49

jammer

volgende keer doorrijden naar Mechelen, kleiner centrum, kunnen we daar ergens afspreken en geef ik je wel een rondleidinkje. Half Belgie is een bouwput met vele omleidingen als gevolg. (en bij Wilrijk roepen mijn meiden meteen zweeds warenhuis en decatlon en andere grote winkels, ik denk bij Wilrijk vermijden want onplezierig drukke weg)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.