Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mamba

Mamba

25-01-2009 om 16:11

Alleengaand maar niet alleenstaand

Ik ben voor de zomer op zoek naar een leuke vakantie in Frankrijk of Italie met de kinderen. Man kan ivm werk niet mee. Nu zie ik diverse aanbieders van een kant-en-klaar vakantie voor alleenstaande ouders. Nu ben ik wel alleengaand, maar absoluut niet alleenstaand. Is een alleenstaande vakantie anders dan een 'gewone' of zijn er ook vakanties voor mensen in mijn situatie?
Wie heeft tips voor een vakantie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

26-01-2009 om 09:32

Kan best

Cirkel heeft ook bestemmingen waar zowel twee-ouder- als eenoudergezinnen heen kunnen. Sowieso zijn alleenstaande ouders ook best gezellig en merk je er in de regel weinig van dat ze geen partner hebben. Hooguit gaan de gesprekken wat vaker over alimentatie. Twee jaar geleden was ik op een Cirkel-locatie waar de meeste moeders een (LAT-) relatie hadden. De vaders ter plaatse beklaagden zich erover dat er alleen maar 'nep-alleenstaanden' waren

Tinus_p

Tinus_p

26-01-2009 om 09:41

Kan best

Mamba:
"Nu ben ik wel alleengaand, maar absoluut niet alleenstaand. Is een alleenstaande vakantie anders dan een 'gewone' of zijn er ook vakanties voor mensen in mijn situatie?"
Wat ik zelf heb gezien en vaker heb gehoord, is dat alleenstaangaanders wat meer naar elkaar toe trekken, terwijl gezinnen vaak wat meer op zichzelf zijn. Verder bieden organisaties als Cirkel en Labyrinth zowel vakanties voor gezinnen als voor alleenstaanden aan.
Je kunt dus rustig mee, je loopt hoogstens het risico dat je s avonds wat exenleed moet aanhoren.

Tinus_p

Tinus_p

26-01-2009 om 10:37

Lol

Vic:
"De vaders ter plaatse beklaagden zich erover dat er alleen maar 'nep-alleenstaanden' waren "
De arme jagers vangen bot LOL.

reina

reina

26-01-2009 om 10:43

Beetje anders

Ze heeft geen kinderen, dus de situatie is anders, maar mijn dochter (die al een paar jaar en relatie heeft) is nu alleen met een single-rondreis weg. (Haar vriend ging mee naar Schiphol uitzwaaien, dus de groep wist gelijk dat ze niet alleenstaand is)

Mamba

Mamba

04-02-2009 om 13:22

Ga boeken bij cirkel

Ik heb een leuke camping in Frankrijk gezien en ga daar boeken. Bedankt voor alle tips!

Mamba

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.