Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Meike

Meike

30-09-2009 om 09:08

Bobbejaanland

Hoi
We zitten er aan te denken om in de herfstvakantie naar Bobbejaanland te gaan. Maar ze hebben dan ook Halloweendagen dus ik vraag me af of het dan niet knetterdruk is. Wij wonen in het zuiden, dus midden en noord NL heeft dan geen vakantie meer en volgens mij hebben de Belgen pas een week na ons vakantie. Maar toch: het is best een hoop geld om binnen te komen en dan zou ik het jammer vinden als we erg lang moeten wachten bij de attracties. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het sowieso wel leuk om er in de herfstvakantie naar toe te gaan aangezien er ook een aantal waterattracties zijn. Ik denk dat het te koud is om de hele dag in natte kleren rond te lopen!
Alvast bedankt, Meike

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoon roept;

het beenbengelding( benenbungel-achtbaan) als ik hem vraag wat leuk is om in te gaan als het koud is. En schieten met de lasers in de paardensaloon,de u-vormige achtbaan is aan hem niet besteed maar dochter vind het super. Wij hebben een abonnement en onze ervaring is dat als het erg druk is het toch nog goed te doen is. Er zijn veel verschillende attracties. Ik zou bij de xenos een aantal goedkope poncho's kopen en die dan aandoen. Kosten 50 cent geloof ik.
Hier gaan ze dus graag!
Wie weet zijn wij er ook wel....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.