Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

cobi

cobi

23-01-2009 om 15:20

Een dag los in san francisco

Kreeg net een mailtje van echtgenoot, die volgende week een hele week belangrijk gaat zitten wezen in California

"Kun je je virtuele vrienden nog eens vragen naar de leuke plekken in San
Francisco, als ik een dag beschikbaar mocht hebben?"

Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

23-01-2009 om 18:12

Als echte tourist?

Is hij er al eens geweest? Anders is Alcatraz een aanrader, wel hier alvast bespreken, tickets zijn zo uitverkocht. [email protected].
Wij hebben onder leiding van een gids een tour gemaakt in zo'n sightseeing bus, over de Golden gate bridge, door de steile straatjes. Veel informatie, leuke rit.
De pier zelf is al leuk om over te wandelen trouwens.

Nivea

Nivea

23-01-2009 om 20:30

Tja

Ik vond San Francisco weinig aan. De Golden Gate bridge moet je zien (maar een brug is een brug), Alcatraz leek me geen bal aan, de werf vond ik een oubollig toeristengebeuren. Het leukste vond ik nog een middagje picknicken in een groot park (volgens mij het Golden Gate Park, niet in de buurt van Golden Gate bridge overigens). Dan trekt het leven aan je voorbij...

Rieke

Rieke

24-01-2009 om 00:10

Genoeg

Zo'n leuke stad ! Museum of modern art ( MOMA ), was erg leuk. Wandelen over de golden gate bridge. bezoek the painted ladies op Alamo square ( 7 victoriaanse huizen ). met het treintje/trolley over de heuvelachtige straten naar de fishermens wharf ( erg toeristisch ) gewoon lekker slenteren door Ashbury's High ( hippiewijk ), naar china town. Super stad !

Jujube

Jujube

24-01-2009 om 13:34

Geweldige stad, San Francisco! Fisherman's wharf is heel erg toeristisch, maar het is leuk om naar de zeeleeuwen te gaan kijken bij Peer 39. Die zeeleeuwen zwemmen in de baai en liggen daar op houten vlotten te relaxen, erg leuk.
Verder is Chinatown natuurlijk een grote trekpleister. Veel winkeltjes en eethuisjes. En Haight Ashbury is de oude hippie-wijk. Ik vond het heel leuk om daar rond te lopen, veel alternatieve winkeltjes en een mooi park.
De sfeer in SF is heel 'laid back', de mensen zijn vriendelijk en toegankelijk. En het weer is bijna altijd goed!
Groet,
Jujube

Kari1

Kari1

24-01-2009 om 22:27

Leuk

Ook ik vond SF een leuke stad. Bovenstaande dingen ook gedaan en gezien. Een vriendin van mij heeft met haar gezin fietsen gehuurd toen ze daar waren is door de stad wezen toeren....en dat is een zeer sportieve onderneming in de stad van de 7 heuvels! Die helling bij coit tower is niet mis. Ze zijn ook over The Bridge gefietst. Was heel erg leuk.
Kari

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.