Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hillie

Hillie

08-01-2009 om 14:47

Eens wat anders .......

We willen eens wat anders dit jaar in de zomervakantie. Jaren hebbem we gekampeerd in Frankkrijk en Italie in gehuurde tenten maar nu willen we wel eens iets activers gaan doen. Hebben jullie goede ideeen? Onze kinderen zijn dan 5, 6 en 9. Ik zelf denk aan Zuid-Engeland of zo. Waar hebben jullie jullie meest fijne vakantie beleefd?

Hillie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

08-01-2009 om 18:18

Meest fijne vakantie?

Onze meest fijne gezins vakanties waren tot nu toe:
Fietsvakantie: fietsen door nederland, kamperen bij de boer en weer verder fietsen, in 3 weken door heel nederland 1000 km gefietst.

en de elfstedentocht gevaren! in een gehuurde boot! super gaaf was dat, willen we zeker nog een keer gaan doen, als de jongste wat ouder is ( zijn zwemdiploma heeft)
greot, polly

amk

amk

08-01-2009 om 21:06

Kamperen

In IJsland. Wat een wonderlijk gevoel een tent met vloerverwarming. Je eitje koken in de grote atractie van IJsland. (Mag nu niet meer, maar toen wel)

Was ook erg kind vriendelijk land vond ik. Kan ook zijn omdat het vriendelijke kindertjes waren. Want een aantal 2 jarigen op de camping in van die michelin-skipakjes voor de warmte.

's nachts geen zaklamp nodig hebben als je naar de wc durfde het werd toch niet echt donker.

groetjes,
Angela

Long boat

als je naar Engeland wilt is een longboat misschien een leuk idee.

verder is kamperen in Cornwall en Wales ook geweldig! Het lake district is fantastisch maar ik heb daar niet gekampeerd. Enige nadeel is (soms) het weer, maar ik heb besloten dat we dit jaar eeen hele warme zomer krijgen in engeland, volgens een lokale weersverspeller (Surrey), wordt augustus warm!
En voordeeltje voor jullie, nu het pond zo laag staat is het ook een stuk goedkoper dan gebruikelijk!!!

Marmar

Marmar

11-01-2009 om 03:49

Long boat

Kan je ook huren in Friesland. Superleuk!

Marmar:

je geeft de tip dat je een longboat kunt huren in Friesland, maar ik vind niets via google.

Heb je een tip?

Narrow boat

Google eens op narrow boat Friesland. Of is een narrow boat wat anders dan een long boat? Wij huurden in Engeland zo'n boot. Het was echt een topvakantie met onze tieners.

Is hetzelfde

ze zijn lang en smal
misschien is er een verschil in detail, maar in principe is het volgens mij dezelfde boot, ook nog wel canal boat genoemd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.