Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Egypte: el gouna

Wij zitten er over te denken om in mei 8 daagjes naar Egypte te gaan in een all inclusive in El Gouna met zoon van 10 en baby'tje. Wie kent dit stadje, deze plek?? IS 8 dagen all inclusive niet saai op den duur?? Wij hebben ons oog laten vallen op panaramo bungalows aan het strand/lagune. ZIet er erg leuk uit. Ze zeggen dat je er kunt snorkelen, bootje varen, stadje in om wat te shoppen. Ze zeggen dat er weinig opdringerigheid is zoals in Hurgada. MAar is dit allemaal waar. wie oh wie helpt mij verder???

Pilar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij zijn

er geweest, is wel al een paar jaar geleden (5 jaar denk ik) maar vonden het er leuk. Moet wel zeggen dat we met 2 gezinnen waren. Het stadje is grappig maar stel je niet te veel voor van het shoppen toen waren er een aantal winkeltjes. Kan mij nog herinneren dat we naar de haven zijn geweest die er toen nog niet zo lang was daar had je wel mooie winkeltjes. Heb je nog vragen dan hoor ik het wel, mooi land hoor! Wij gaan in de kerstvakantie weer heen(ja, is nog ver weg), eerst naar de piramides, zijn als zo vaak in Egypte geweest al veel gezien maar nog geen piramides en daarna lekker niks doen aan het strand.

Groet Carmam

Pilar

Pilar

06-01-2009 om 12:02 Topicstarter

Vraagjes?

Ohh leuk Carman. ja, het schijnt nu wel wat meer gegroeid te zijn El gouna. Wij zoeken ook geen heftige shops, maar juist rust en ruimte.
Hebben jullie daar gesnorkeld?? Was dat te doen?? En weet je iets over de watersportmogelijkheden, zoals speedbootje huren, watrefietsen ed????

Antwoorden

Hoi Pilar

Wij zijn met een glasboot het water op geweest en daarmee kun je via de bodem van de boot (glas) heel mooi de vissen en het koraal enz bekijken. Deze boot lag in de baai bij het hotel en ik meen nog te weten dat deze boot bij het hotel hoorde. In El Gouna hebben wij niet gesnorkeld maar de mogelijkheden zijn er wel. Meestal zijn er bij de hotels allerlei verhuur mogelijkheden wat betreft watersport e.d. Het hotel waar wij verbleven was het hotel waar ook een keer opnames zijn gemaakt voor gtst. Een leuk hotel met een belgisch management en een dame aan de balie die je in het nederlands wegwijs kon maken. Welk hotel/complex hebben jullie op het oog? Als je de naam van het door ons bezochte hotel wil weten dan hoor ik het wel. Nog vragen? Stel ze gerust.

Groet Carmam

Pilar

Pilar

17-01-2009 om 10:46 Topicstarter

Carman: geboekt!

Hai Carman,

Bedankt voor je tips. Dat hotel waar jullie hebben gezeten is denk ik three corners resort. Daar zit een belgisch management en is erg kindvriendelijk zeggen ze. We hebben dat bijna geboekt, maar...uiteindelijk kwamen we uit bij hotel panorama bungalow resorts. Daar hebben we nu een waterbungalwotje geboket aan de lagune met eigen terrasje . Ik heb idee dat wedaar super vrij zitten zeg maar, toch anders als in appartement in complex. En daar vielen we op dus. Inmiddels weet ik dat er veel dag/halve dagtrips te boeken zijn vanuit el gouna. snorkelen, woestijn in, duiken, fietstocht, wandeltocht ed. Voor ons is dat precies genoeg.
we hebben dus geboekt voor 8 dagen, er was amper nog plek in vliegtuigen, maar we hebben geluk. We hebben er zin in. bedanjt voor tips.

carena

carena

22-01-2009 om 09:49

Test

test

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.