Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

En waar gaan we van de zomer naar toe met vakantie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

21-04-2010 om 07:20

Reina, ja!

Inderdaad naar Roma Flash, jij was daar ook al eens?
En wat een goede tips!
Naar Rome inderdaad met het OV, de rest heerlijk met onze huurPanda
Natuurlijk staat Pompeji ook op ons to-dolijstje, maar de gravenstad en mozaiekbeelden komen zeker ook op ons lijstje! Wat heerlijk he, dit forum

reina

reina

21-04-2010 om 17:34

Minet

Ja, daar stonden we 3 jaar geleden een week (daarna zijn we verder gaan trekken), onder de bomen met mooi uitzicht op het meer, heerlijk plekje! De camping is wat groter dan ik gewend ben, maar de sfeer was relaxed en rustig. Let even op hoe laat je terugkomt uit Rome, wij moesten héél lang wachten tot de bus kwam die ons van het treinstationnetje naar de camping bracht (best leuk op een terrasje gezeten, maar na een poos waren we dat wel zat . Er werden vanaf de camping ook excursies georganiseerd naar Pompeji, wij zijn met eigen auto geweest (onze zoon lag met de boot waar hij op werkte een dag in Sorrento, we hebben een bezoek aan hem gecombineerd met Pompeji, we hebben in Sorrento overnacht, ook een mooi stadje trouwens!) Veel plezier!!

Duitsland

Wij gaan in de meivakantie eerst een paar dagen naar Parijs, en in augustus naar Duitsland met onze caravan. Dit keer naar het Schwarzwald, aan de Titisee. Dat ligt op het drielandenpunt van Duitsland, Zwitserland en Frankrijk, dus we zullen wel een paar keer de grenzen oversteken. Verder een groot pretpark in de buurt (europa-park). En voor de eerste keer een prive douche en toilet op de camping gehuurt. Ben benieuwt hoe dat gaat bevallen....

Duitsland en zwitserland

En wij gaan in de meivakantie naar Winterberg in duistland een weekje.
In de zomer gaan we naar Zwitserland: het vierwaldstedenmeer. Zijn we vorig jaar ook geweest en is ons toen goed bevallen. Op het park waar we een appartementje hebben is een leuk zwembad voor onze oudtse van 11 jaar en een kartbaan. We zijn met onze dreumes van dan 21 maanden toch wat meer gebonden aan appartement ivm slaapje in de middag. Dus willen we dat onze oudste zich dan ook lekker kan vermaken. Verder is het prachtig daar en hopen we lekker wat te gaan wandelen. vorig jaar zijn we elke dag de bergen in geweest met de rugdrager. Of dat dit jaar nog gaat lukken en dreumes het nog leuk vindt weet ik niet. We zien wel....

Rembrand (ot)

rembrand: wat leuk dat jullie naar lago die caldinazzo gaan!!!! Daar zijn wij paar keer een dagje geweest toen we iets noordelijker in Feldturns zaten. Het is heerlijk daar en erg mooi. We huurden dan altijd een motorbootje om op het meer te varen. Heerlijke herinneringen heb ik eraan.
Veel plezier alvast.

Ik ben een beetje verbouwereerd door alle verdere bestemmingen....we gaan naar Zeeland. Naar een minicamping tussen Aagtenkerke en Domburg in, daar hebben we een caravan gehuurd. 2 weken. En ik heb er zin in LOL

Rembrand

Rembrand

22-04-2010 om 19:50

Pilar!

Leuk om te lezen dat je het er zo naar je zin had en dat je er heerlijke herinneringen aan hebt !
Ik ben ook wel toe aan wat leuke vakantieherinneringen na ons vouwwagenverhaal van vorig jaar
We zijn nog nooit in Italië geweest en het Gardameer ( en de heisa erom heen ) trekt ons voor geen meter.
Liefs en een dikke knuf voor je meis.
M.

Mummie

Mummie

25-04-2010 om 15:14

Zomer 2010

Wij gaan naar de Provence, 15 km boven Marseille, naar een camping aan een binnenmeer, het etang de berre.

dre

dre

26-04-2010 om 13:12

The wild west!

Hoi,

Wij gaan dit jaar naar Amerika, we gaan eerst 2 daagjes naar Chicago voordat we doorvliegen naar Salt Lake City.
Vanaf daar rijden we via via door 'the wild west' naar Las Vegas. We zitten een paar dagen op een ranch, gaan naar Zion, Bryce Canyon, Grand Canyon.
We hebben er veel zin in!!
Dre

joer

joer

28-04-2010 om 19:39

Friesland en frankrijk

In de meivakantie een weekje naar Friesland en in de zomervakantie twee weken in een vakantiehuis in de Drome in Frankrijk.

Fijne vakantie allemaal!

Groeten JOER.

Jujube

Jujube

30-04-2010 om 15:04

Usa

Wij gaan een maand naar de USA. Eerst een kleine week naar mijn broer in Portland, Oregon. Met zijn gezin gaan we wat leuke tochtjes maken (o.a. naar Forks, WA en omgeving...Twilight). Dan 3 weken met een camper door noordwest USA, o.a. naar Yellowstone en Grand Teton.
Ik denk dat we voor 't laatst met 't hele gezin gaan, want zoon is al 17 en doet eindexamen. Dat maakt 't extra speciaal.
Groet,
Jujube

Brianna F

Brianna F

30-04-2010 om 15:20

En wij

gaan in juni naar washington en Lancaster PA. 2 jaar geleden hebben we zowel Washington, NY, Nigara en een rondje westkust gedaan en daarna nog naar vrienden in Minnesota. Maar dan ben je overal maar 1 volledag, vandaar dat we nu op ons gemak Washington gaan verkennen en lancaster voor mij omdat ik erg geinteresseerd ben in de Amish.

In september gaan meneer F, ik en zijn ouders nog een weekje naar Turkije.

soepstengel

soepstengel

07-05-2010 om 12:25

Na 10 jaren

in een stacaravan in nederland/belgie of frankrijk te hebben gebivakkereerd gaan we nu naar egypte van de zomer. even 2 weken alleen maar snorkelen,zwemmen,rondkijken en genieten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.