Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-11-2011 om 10:05
Beste avontuurlijke reiziger/ouder,
Voor mijn opleiding Management Toerisme aan de NHTV te Breda doe ik een stage onderzoek naar avontuurlijke verre familiereizen.
Met dit onderzoek wil ik de doelgroep goed in kaart brengen zodat in de toekomst avontuurlijke verre familiereizen goed op de wensen van de doelgroep aansluiten en er dus nog betere, leukere etc. reizen georganiseerd worden.
De enquête duurt enkele minuten en de gegevens worden volledig anoniem verwerkt.
Ik stel het zeer op prijs als jullie mij met dit onderzoek willen helpen.
Ik heb toestemming gehad van de forumredactie om dit bericht te plaatsen.
Gelieve op de deze link klikken: http://www.thesistools.com/web/?id=225315
Alvast hartelijk bedankt!
Tamara
09-11-2011 om 12:47
Ingevuld
Op zich wel een leuke enquete. Alleen het continue gevraag naar de voor- en nadelen van iets (bestemmingen, reizen met kinderen) vond ik iets minder en kon ik ook niet allemaal beantwoorden.
09-11-2011 om 21:15
Lang
Het invullen duurde wel langer dan een paar minuten. Ben wel benieuwd naar de uitkomst.
Ik ga er niet zoveel aan hebben, aangezien ik altijd alle reizen zelf regel.
09-11-2011 om 22:36
Helaas
Ik ben afgehaakt op pagina 3. Het was teveel werk om om alle bestemmingen met verschillende gezinssamenstellingen in te voeren.
09-11-2011 om 22:39
Ook afgehaakt
Te lang. Zeker als per bestemming voor en nadelen moet opgeven.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
09-11-2011 om 22:47
Ingevuld
Wel ingevuld, en ook afgemaakt. Kost wel wat meer dan een paar minuten tijd. Als je meerdere verre reizen hebt gemaakt, is het lastig in te vullen. Sommige dingen wil je per bestemming weten, andere vragen (vooral aan het einde) zijn dan weer heel algemeen. Ben benieuwd of je tot een uitkomst kan komen, ik denk dat het door de vraagstelling lastig is om de gegevens goed te verwerken. Succes ermee!