Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

assepoesje

assepoesje

17-09-2009 om 22:35

Hoe is 't weer bij lago maggiore?

ik ben al op zoek naar een camping voor volgend jaar, gezien héél veel gelezen info over allerlei campings (je wordt er op 'n gegeven moment helemaal tureluurs van) zou het wel eens Continental Lido kunnen worden. Wat ik echter nergens duidelijk terugvind: hoe is het weer doorgaans bij lago Maggiore? Meestal goed, of zijn er ook mensen die 2 weken lang weg geregend zijn ?? Dan rijden we liever een stukje verder.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

18-09-2009 om 17:48

Twee keer prima weer

Wij hebben 2 keer op Continental Lido gestaan in de zomermaanden, en hebben beide keren prachtig weer gehad.

Vorig jaar gardameer

In de meivakantie, en we hebben werkelijk prachtig weer gehad.

Welliswaar niet Lago Maggiore, maar een meertje verderop

Het is altijd een gok in het voorjaar, maar dat is het hier in NL toch ook? Als het regent vermaak ik me ook, genoeg te zien daar, heerlijk cultuursnuiven in die kleine dorpjes.

Volgend jaar mei staat alweer op het programma, en hopelijk is het weer net zo mooi. Vorig jaar was familie om dezelfde tijd aan de Costa Dorada. Terwijl wij heerlijk van de zon genoten (25 graden) zaten zij met bewolking en regen. Je weet het dus maar nooit....

assepoesje

assepoesje

22-09-2009 om 23:24

Hey minet

.. dat is toevallig !
Wij gaan ook naar Continental Lido.
Hij sprong er behoorlijk uit bij de 'meningen van kampeerders', jullie zijn 2x geweest: dus ik ga ervan uit dat het goed is bevallen ?!

Minet

Minet

24-09-2009 om 19:21

Assepoesje

Wij gaan maar zelden twee keer naar dezelfde camping, maar hier wilden we allemaal nog best een keer heen
Het is er niet te groot, voorzien van alle faciliteiten, een prachtig, maar dan ook prachtig uitzicht vanaf het strand over het meer naar de bergen achter Mergozzo, gewoon helemaal leuk!
Wel veeeeeeeeel nederlanders tegenwoordig.

assepoesje

assepoesje

24-09-2009 om 21:00

Minet

wij kamperen altijd met de caravan. We hebben nú al gereserveerd voor 2010. Ik wilde graag een plaatsje in het rijtje langs het meer (op de plattegrond het rode rijtje): er was daar nog precies één plek vrij... Wel even over gedacht: het is nummer 204, helemaal rechts met maar liefst 3 aansluitende buren aan één kant.
Heb er nu al zin in.
Oh ja: vergeleken met alle campings waar we waren, zijn er hier pakweg minimaal 3x méér 'plaatsen', toch schrijven veel mensen dat hij 'niet groot' is... Ben benieuwd !

Minet

Minet

25-09-2009 om 08:02

Wauw

En dan ook nog een plekje langs het meer!!! ik weet zeker dat jullie het fantastisch gaan hebben daar!

Simone

Simone

28-09-2009 om 15:31

Voor 4e keer terug

Wij gaan volgend jaar voor de 4e keer terug naar deze camping. Dit jaar was het weer warm en hebben we van de 2 weken dat we daar zaten bij elkaar 2 dagen regen gehad.
Het regende of 's nachts, 's avonds, of begon aan het eind van de ochtend. M.a.w. het regende nooit een hele dag achter elkaar. De grond daar nam het regenwater erg snel op, dus droog betekende gelijk dat je alles weer kon doen.
Succes met beslissen, maar wacht niet te lang, de camping is zeer in trek en straks zit die vol!
Simone

assepoesje

assepoesje

29-09-2009 om 00:19

Simone

dankjewel !!
We hebben al gereserveerd, wachten alleen nog op de bevestiging per post, ben benieuwd !
grtjs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.