Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Kimmie

Kimmie

14-09-2019 om 19:43

Hotel Turkije met voetbalveld en glijbanen


#11

Ik zou gewoon dat hotel boeken waar je eerder bent geweest. All inclusive, betaalbaar, het is maar een weekje en je pubers zijn blij met de glijbanen en warm water. Waar je een dergelijke vakantie viert, plek of land, maakt eigenlijk niet veel uit toch?
Het scheelt je veel zoekwerk en zo te lezen veel stress. Je vorige vakantie was prima en binnen je budget.

Kimmie

Kimmie

30-12-2019 om 09:50

Niet opnieuw

Dat heb ik nog wel met manlief overlegd hoor, om terug te gaan. Maar ook hij wil een andere streek nu.
En stress heb ik niet hoor, komt echt wel goed. En ik vind het leuk om uit te zoeken, maar hoor ook graag tips van anderen. Zo kom je weer op nieuwe ideeën.

Iemand ervaring met rechtstreeks via een website van een Duitse touroperator, bijv. LMX Touristik, te boeken ?
Of een andere (FTI, Xanex oid) ?

Bosbes

Bosbes

30-12-2019 om 13:54

geen reisbureau

...dat het geen normaal advies meer is dat je wil, maar hoopt dat het Ouders Online-forum jouw zoekwerk - of beter nog het zoekwerk van een echt reisbureau - kan vervangen.
Maar Ouders Online is geen reisbureau.

Teveel wensen

Je hebt veel te veel wensen om tips van anderen te krijgen. Qua vermaak, prijs, bestemming, afstand van het vliegveld, all inclusive. Etc. Ik zou er daar minimaal 2 van schrappen en dan eens op de vakantiediscounter kijken. Dan vind je vast iets.

Kimmie

Kimmie

30-12-2019 om 16:25

Jammer

Jammer dat jullie er zo tegen aan kijken.

Persoonlijk vind ik het wel meevallen hoor, qua wensenlijst:
Zwembad met enkele glijbanen (liefst incl. een half-pipe en/of zo’n ton), op ca. 1 uur transfertijd. En als er een voetbalveld bij is, is dat een grote pré. Budget ca. € 2.000,= voor een week. All inclusive zijn ze onderhand allemaal dus dat is geen zoekterm.
Ik vind zoeken leuk en vermaak me daar best lang mee, maar juist ook tips van anderen vind ik interessant. Juist de minder bekende hotels, maar die wel goede reviews hebben kunnen net iets goedkoper zijn waardoor ik denk “yes, dat is em”. Ook bij wie iemand geboekt heeft, kan heel waardevol zijn om te delen voor prijsvergelijk.
Dus mocht iemand uit ervaring tips willen delen, ben ik daar heel blij mee!

Toch Egypte?

Het weer is sowieso goed en glijbanen genoeg overal. Voetbalvelden heeft niet elk hotel maar ze zijn er wel.

Kimmie

Kimmie

30-12-2019 om 21:02

Zeker

Dankjewel swaen. Fijn dat je concreet wil meezoeken.
Zeker heb ik op die site gekeken, maar bij doorklikken kom je toch vaak boven de 2.000,= uit (en dan ook nog aankomstdag 21.00 uur vertrekken dus midden in de nacht op dag 1-2 aankomen).
En jouw linkje geeft zeker 4 prima hotels, maar daar zie ik geen halfpipe bijstaan. Wel 3 eenvoudigere glijbanen?
Of wellicht is er iets misgegaan met de link?

Ik denk dat we allebei iets anders in ons hoofd hebben met een halfpipe glijbaan, haha! Ik ken alleen een halfpipe voor skateboarders. In mij hoofd was een halfpipe glijbaan letterlijk een halve pijp, dus niet helemaal rondom als een tunnel zeg maar. En die zie ik wel bij een aantal van de accomodaties in de link. Mijn ervaring met pubers is is dat ze zich al snel vermaken als er uberhaubt een zwembad is. Ook zonder glijbaan. Of een eenvoudige.

Beroerde vluchttijden zijn vaak standaard bij dit soort goedkope vakanties. Als je die wil omzeilen kun je wellicht een los ticket boeken, dan heb je misschien iets te kiezen qua tijden, en direct bij het hotel boeken?

Kimmie

Kimmie

31-12-2019 om 16:10

Gevonden !

De aanhouder wint (grapje) !

Jongens, ik ben er onverwachts uit en heb ook al geboekt !
Ik stuitte ineens op Crystal Waterworld Resort, vlakbij Belek. Scoort een 9.0 op Zoover en een 4.0 op Tripadvisor dus dat klinkt goed. Er zitten 8 glijbanen erbij (zowel een ton als een (soort van) half-pipe, door jongste goedgekeurd). Hotel heeft een korte transfertijd van ca. 40 minuten.
Er is ook nog een gamesroom, bioscoop, minigolf, tennisveld, basketbalveld (waar ze denk ik ook kunnen voetballen evt.).
Voor een familiekamer ben ik onder de € 2.000,= kwijt voor 9 dagen, dus ik ben happy !!
We kunnen aftellen zeg maar...
Veel fotootjes te zien voor wie wil vindt je hier: https://www.vakantiediscounter.nl/turkije/antalya/belek/crystal_waterworld_resort_spa?gclid=Cj0KCQiAgKzwBRCjARIsABBbFug3j6M-MK_A9gvuWYH6uUg7CnShjevy7VoLtzAgGKIXTAWVSYhUKQsaAt18EALw_wcB&transporttype=VL&departuredate=2020-05-12&live=true&room=2_0_0

rode krullenbol

rode krullenbol

31-12-2019 om 17:07

Allemachies!

Dat zoiets bestaat!

Kimmie

Kimmie

31-12-2019 om 17:33

Haha

Hahaha, hoe bedoel je?
Qua prijs verhouding en dan zo’n hotel kunnen boeken of doel je op zulke glijbanen? Dit waterpark is nog niet eens groot hoor, er zijn hotels met wel 20 glijbanen enzo. Kijk maar es op bijvoorbeeld Aqua Fantasy Kudasi en Ali Bey Club en zo zijn er nog wel meer. Hangt ook ander prijskaartje aan natuurlijk.
Maar ik ben weer naar tevredenheid geslaagd, vind ik zelf.

Bosbes

Bosbes

31-12-2019 om 17:48

Kudasi = Kusadasi

zie titel

Ik zag het al telkens.. !

vlinder72

vlinder72

31-12-2019 om 19:31

Fijn

Fijn dat het gelukt is.

Ik zou die 9 maar wel met een korrel zout nemen. De recentere reviews zijn allemaal een stuk lager en met de gemiddelde scores bij de vakantiediscounter kan je onmogelijk op een 9 gemiddeld uitkomen (de hoogste score is een 8 voor de ligging).

Maar voor die prijs is het vast een prima accommodatie.

Kimmie

Kimmie

01-01-2020 om 13:37

Reviews

Reviews moet je altijd een beetje losser nemen. Doe ik tenminste wel. Wat de een bijvoorbeeld een fantastisch uitgebreid buffet vindt, vindt de ander het matig en veel van hetzelfde. En de een heeft een akkefietje gehad waardoor de receptie niet meer deugt ofzo. Of het personeel was niet vriendelijk genoeg. Tja. Ik kijk een beetje naar de dingen die voor mij belangrijk zijn. En met een score van 4.0 uit 2600 reviews op Tripadvisor klinkt dat best goed.

Ik denk dan maar van, als het zwembad goed is met leuke glijbanen, er voldoende faciliteiten zijn, het eten redelijk goed (thuis kook ik toch ook geen 5 sterren) en ik lekker weer heb, dan is de vakantie al gauw geslaagd.
Vorig jaar hadden we ook geen ultraluxe hotel, vonden we het ook wat gedateerd. Eten was verder prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes maar er is voor ieders wat wils en keuze zat. Kamers waren best ruim maar niet modern ingericht of marmeren vloeren e.d. Maar daar heb ik geen last van want ik ben er toch niet; ik slaap er alleen.
Het fijne weer, het geweldige glijbanenparadijs, nette strand, het de hele week niet hoeven koken en dat de kinderen hun gang konden gaan qua eten, een fijn dagje shoppen maakt bij elkaar dat wij terugkijken op een geslaagde week.
Zijn er betere, luxere, modernere en uitgebreidere hotels? Zeker weten ! Maar daar hangt een ander prijskaartje aan.

Dus precies dit: ik denk dat ik qua prijs-kwaliteit verhouding een prima hotel met de gewenste voorzieningen heb geboekt. Hopelijk lekker weer en dan komt het vast goed!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.