Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Julia vraag over camping bords du tarn

we zijn nu de opties voor volgende zomervakantie aan het doornemen (ja erg vroeg maar je moet toch wat als je dit jaar niet geweest bent . Jouw goede tips voor campings heb ik allemaal bekeken, super. We gaan een week naar Les Arches en we zitten te twijfelen over les bords du tarn. Jij gaf aan dat de tenten te dicht op elkaar staan zonder afscheiding en te dicht bij de weg. Nu zag ik het plattegrondje en wij willen een mobilhome huren, klopt het dat die nog dichter bij de weg liggen en staan die ook zo dicht op elkaar ?

we hebben nog wel wat tijd maar dat vroegen we ons dus even af.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

05-10-2009 om 11:34

Manda

Je kunt ook proberen of je iets kunt zien als je googlemaps/google earth gebruikt. Op deze manier hebben wij al veel nuttige informatie verzameld .

Google earth

Heb je al eens gekeken naar de camping via Google Earth?

Zo kun je ook een aardige indruk krijgen van de plaatsen op de camping.

Groet, Moppeke

Manda Rijn

Manda Rijn

05-10-2009 om 14:56 Topicstarter

Dat

op google earth kom je uit op een andere plek (postadres denk ik) en ook als ik iets vindt wat op de camping lijkt dan kan ik niet goed zien of er nu wel of niet een weg langs loopt. De kaart van google earth en het plattegrondje kloppen niet met elkaar.

Julia64

Julia64

05-10-2009 om 15:46

Manda

Hoi,

Ja, de mobilhomes liggen tegenover de tenten, staan dus ook dicht bij de weg en - helaas - ook dicht op elkaar. Ze verhuren ook gewone caravans met voortent (voor 3/4 personen dacht ik) en die staan wel op een goeie plek. Misschien is dat wat?

Leuk dat je ook naar les Arches gaat!

Is les Acacias in les Vercheny niks voor jullie? Op camping-frankrijkl.nl heb ik daar ook een recensie geschreven, ook een hele leuke camping en de huurtenten zijn een stuk prettiger geplaatst.

Succes met zoeken en boeken (gut, ik mag ook wel es beginnen..

groet
Julia

Julia64

Julia64

05-10-2009 om 15:58

O wacht

Niet goed gelezen, jullie willen natuurlijk geen huurtent maar een mobilhome. Als ik het me goed herinner stonden die op les Acacias ook wel op goeie plekken (niet boven op elkaar maar een beetje verspreid).

groet
Julia

Manda Rijn

Manda Rijn

05-10-2009 om 16:21 Topicstarter

Bedankt

ja acacias had ik ook gevonden (daar was iets mee, te ver of te duur waarschijnlijk) maar ik zit nu te denken aan Les Prades (ligt aan de overkant van les bords du tarn) die heeft goede reviews op camping-frankrijk en volgens mij ligt daar geen (drukke) weg langs.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.