Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Kerst + oud&nieuw in de zon?

Graag willen wij in de kerstvakantie 'vluchten' naar de zon. Nu hebben wij dat nog nooit gedaan; heeft een van jullie dit wel eens gedaan?
Ik ben vooral benieuwd naar waar jullie heen zijn geweest en hoe dat beviel; vooral om ideeën op te doen. (We zijn met twee volwassenen en een kind van vier jr.)

groet, heli

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Snel regelen

Hallo heli,
Wij waren er dit jaar ook naar aan het kijken, maar het meeste wat binnen de schoolvakanties valt is al volgeboekt... Maar misschien kun je nog wel wat vinden met als vertrekdatum de vrijdag of donderdag voor het begin van de vakantie - je 4-jarige mag je natuurlijk van school thuis houden.
Verder: als je echt zeker wilt zijn van zon, moet je toch denken aan bv. Canarische Eilanden. In Europa zelf, bv Algarve of Griekenland of zo, is het toch een paar graden kouder gemiddeld en ben je minder zon-zeker. Ik ben vaker op de Canarische Eilanden geweest, maar dat was dan in februari-maart. Lanzarote vind ik een van de leukere eilanden als je iets meer wilt zien dan alleen het strand.

Caroro

heli

heli

20-10-2009 om 14:37 Topicstarter

Last minute

Hoi Caroro,

Tja, ik heb inmiddels ook gezien dat al heel veel vol is. Heb gekeken naar de Canarische Eilanden, maar heb ook gezien dat het daar maximaal zo'n 20 graden is. We zijn een beetje zeurpieten, maar we willen eigenlijk toch wel wat zon/warmtegarantie... aan de andere kant, als je dat wil hebben moet je toch echt wel weer verder weg en dat staat ons nu een beetje tegen.
Ik denk dat het er op neer gaat komen dat het een last minute zal worden en we de weerberichten goed in de gaten gaan houden.

dank voor het meedenken,
heli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.