Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Lena3

Lena3

25-01-2009 om 17:02

Kleine camping in trentino

Wij zijn voor de zomervakantie op zoek naar een rustige, kleine, goedkope camping in Trentino (omgeving Caldozameer). Graag minder dan 100 plaatsen en geschikt voor kinderen van 7 tot 10 jaar. Een speeltuin, klein zwembad of vlakbij het meer zou fijn zijn.
Wie heeft een goede tip voor ons?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Engelandvaarder

Engelandvaarder

26-01-2009 om 19:02

Bedoel je het caldonazzomeer?

Ik weet wel een leuke camping bij het Caldonazzo meer. Wij waren er een paar jaar geleden in het voorseizoen, het is vast vol in de zomer. Ideaal aan het meer gelegen. De camping heet Punta Indiani. Ik kan me niet herinneren of er een speeltuin was, onze kinderen (toen anderhalf en 5) vermaakten zich prima rond de tent en aan het water.
Leuk gebied, goed voor bergwandelingen. Ik moet voor mijn werk wel eens in Rovereto zijn, dat ligt er niet ver vandaan, altijd weer een groot plezier. Lekkere wijn, lekker eten, mooie omgeving.
Jose

Lena3

Lena3

27-01-2009 om 12:01

Ja, coldannazzomeer!

Wat dom van mij: te snel getypt zeker. Inderdaad bedoel ik het Caldonazzomeer of de omgeving daarvan. Die camping ziet er wel leuk uit Engelandvaarder, ik ga de site is uitgebreid bekijken. Hij lijkt ook niet zo duur te zijn. Ik heb ook gelezen dat je daarvandaan met de trein naar Venetie kunt, maar is dat niet erg ver?
Meer tips zijn van harte welkom!

Lena3

Lena3

28-01-2009 om 11:39

Iemand nog tips: kleine camping noord-italie?

Zoals de titel al zegt. Wie weet een goede site met kleine campings (boerencampings o.i.d) in noord Italie? We willen naar de Dolomieten, in de buurt van lago di Caldonazzo, maar we zoeken geen massa-campings met entertainment. Liefst met minder dan 50 plaatsen.

reina

reina

28-01-2009 om 19:41

Via svr

Wij waren vorig jaar op een wel heel rustig campinkje in Noord-Italie ( we waren de enige gasten , de camping was net nieuw), stond op de svr-site.

lia

lia

28-01-2009 om 19:57

Www.guidacampeggi.com

Ik heb hierboven bij vakantiehuisje Toscane net deze tip gegeven:

www.guidacampeggi.com

Dat is de italiaanse cvamping site, jue kunt zoeken op regio en als je een ster aanklikt kom je automatish bij de wat eenvoudigere uit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.