Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuke camping middellandse zee

Wij zijn op zoek naar een leuke camping bij de Middellandse Zee.
We willen graag in een huurtent en gaan de laatste drie weken van juni. Nu is er ontzettend veel te vinden op internet, dus we zijn het spoor een beetje bijster.
Hoeft niet direct aan het strand te zijn, onze kids zijn 2 en 4 jaar, en vinden een zwembad wel erg leuk.

Heeft iemand een goede tip?

Alvast bedankt,
Gepke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nivea

Nivea

22-01-2009 om 23:08

Voorseizoen

Ik vind de regio rondom St Tropez erg leuk. Mondaine stranden, rustige baaitjes, sjieke steden, lieflijke dorpjes, zee, prachtig binnenland. Maar.... die regio is in het hoogseizoen gewoon niet te doen qua drukte. Toen onze kinderen zo oud waren als jouw kinderen zijn we dus in juni naar dit gebied geweest. Super! We zaten bij camping Les Tournels. Vlak bij strand, aan de goede kant van St. Tropez, mooi zwembad...

Luna

Luna

23-01-2009 om 09:19

Ja, les tournels!

Les Tournels is een prachtige camping voor het voorseizoen. Wel heel groot, dus ik zou er niet in het hoogseizoen willen zitten, maar in juni goed te doen. Mooi kinderzwembad, ruim opgezet, en een grote speeltuin. Wat ik ook leuk vond daar was het speelhoekje bij het terras, daar hebben we heel wat uurtjes doorgebracht. Zucht... helaas zitten wij nu aan het hoogseizoen vast...

gepke79

gepke79

23-01-2009 om 20:32 Topicstarter

Klinkt goed!

Ik ga zeker eens kijken naar les Tournels, klinkt goed! Nu maar hopen dat ze er ook huurtenten hebben!
Bedankt!

Nivea

Nivea

23-01-2009 om 20:38

Huurtenten

Yep, die hebben ze. Niet van Eurocamp, wel van Canvas (vergelijkbaar, zo niet beter dan Eurocamp).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.