Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

yvonne jansen

yvonne jansen

13-01-2009 om 16:45

Maastricht.....

Wij gaan dit weekend lekker met zijn tweeen(we hebben 4 kids) naar maastricht.We zitten in hotel l empereur.Kent iemand dit hotel...wat kunnen of moeten we zien als we daar zijn....wie weet een lekker eettentje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

13-01-2009 om 16:47

Eten

Het indisch eetcafe de Branding in de Koestraat. Niet duur maar errug lekker.

Zucht...

Bofkont! Heerlijk, Maastricht.

Er zijn zoveel leuke tentjes, ikzelf sla de tenten aan het Vrijthof altijd over. Die zitten altijd mudvol en dat geloof ik wel.

Als je de winkelstraat inloopt, richting V&D aan het einde rechtsaf en dan zit er een cafe naast de uitgang van de Bijenkorf (wit gebouwtje, tegenover een sjieke kledingzaak). Daar kun je heerlijk lunchen, ze hebben er heerlijke broodjes en de sfeer is super.

En neem vooral ook de kleine straatjes achter de V&D, super!

Geniet ze, ik ben jaloers op je!

yvonne jansen

yvonne jansen

13-01-2009 om 18:37

Heb er zin in!

Stom eigenlijk he? Heb ik allemaal andere landen al gezien en ben ik nog niet 1 keer in maastricht geweest!Lijkt me inderdaad heeeeerlijk winkelen(als je tenminste een dikke portemonnee mee neemt)

ayla

ayla

14-01-2009 om 11:03

L'empereur

is een heel mooi hotel, 1 van de betere.

als je wilt winkelen even naar het nieuwe entre deux gaan, achter de V&D en de wolfstraat en het stokstraat gebied. Ach overal eigenlijk.

De branding is idd erg goed als je van indonesisch houdt. Verder simpel maar wel erg lekker op de markt restaurant Minckelers. Die hebben ook typische limburgse gerechten zoals Zuurvlees. Op het Onze lieve vrouwe plein ligt een Italiaan die erg goed is.

Wel trouwens overal even reserveren want vooral in het weekend kan het echt vrij druk zijn.

Vanuit jullie hotel (ligt recht tegenover het station) hoef je maar de lange straat af te lopen, de servaas brug over en je staat hartje centrum met je neus voor de Bijenkorf. Een 15 minuten lopen ongeveer, alhoewel er ongeveer iedere 3 minuten bussen richting centrum gaan.

als je nog vragen hebt stel ze gerust, woon al jaren met heel veel plezier in Maastricht

100% maastricht

Hoi Yvonne,

Je kunt ook het boekje 100% Maastricht kopen bij de boekhandel, kost volgens mij ongeveer 11 euro. Hierin staan verschillende wandelingen, met daarbij op de route bezienswaardigheden, aparte, leuke winkels en diverse eetgelegenheden. Ik zelf heb het boekje niet van Maastricht maar van andere steden en heb hier heel al veel plezier van gehad. Veel plezier dit weekend.

yvonne jansen

yvonne jansen

15-01-2009 om 18:54

Bedankt

Oke ,bedankt voor jullie reacties...ben er vandoor(morgen).Jullie horen nog hoe het was!

yvonne jansen

yvonne jansen

19-01-2009 om 09:18

Het was geweldig!

Het hotel was super! Schoon, heerlijk 4 gangen diner bij aankomst en twee maal heerlijk ontbijtbuffet! Maastricht was ook erg mooi, mooie oude panden, de oude muur en veel winkeltjes.Vooral de merkkleding kan je daar prima krijgen en omdat het uitverkoop was, ook nog redelijk aan te schaffen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.