Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Miepje

Miepje

23-01-2009 om 16:31

Mallorca, strand en fietsen

We zitten eraan te denken om deze zomer naar Mallorca te gaan. We willen natuurlijk naar het strand maar houden ook van fietstochten maken.

Heeft iemand tips waar je op Mallorca het beste kan zijn om mooie, maar niet al te bergachtige fietstochten kunt maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nivea

Nivea

23-01-2009 om 20:30

Menorca

Menorca moet nog mooier zijn dan Mallorca en staat bekend als fietseiland.

Mallorca tips

Mallorca is hartstikke leuk. Ik kom er al jaren aangezien mijn beste vriendinnetje er woont. Op Mallorca is veel toerisme. Het eiland is een beetje verdeeld in gedeeltes waar Duitsers komen (inclusief Biergarten) en Engelsen (inclusief de lallende).

Wat leuk is is Palma zelf, de hoofdstad van Mallorca. Als je een beetje in de buurt van het strand wil zitten is Platja de Palma leuk en Can Pastilla. Er zijn overal fietsen te huren ook met kinderzitjes als dat nog nodig mocht zijn. Je kunt vanaf daar leuke tochtjes maken naar bijvoorbeeld de hoofdstad helemaal langs de kust. In dit deel zijn vooral de Spanjaarden zelf te vinden en is het niet heeeel druk (maar wel een beetje natuurlijk). Ook Soller is leuk om heen te gaan. Kun je ook goed fietsen al is het daar al iets heuvelachtiger.
Voor de mooie stranden ga je naar Es Trenc in de buurt van Colonia de Sant Jordi. Uberhaubt mooi daar.

Zelf huur ik altijd een huisje, bijvoorbeeld via Novasol, aangezien losse tickets via Transavia erg goedkoop zijn. Zit je meer tussen de bewoners zelf. Maar dat is wat ik leuk vind. Via diverse touroperators wordt heel veel aangeboden naar Mallorca.

Succes!

Swaen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.