Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bibi

Bibi

31-01-2009 om 09:34

Naar azië met ltu, iemand ervaring?

Hallo,
Wij gaan komende zomer via Dusseldorf met LTU naar Azië. Heeft iemand hier misschien ervaring met deze vliegmaatschappij?
Alvast bedankt!
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi

Bibi

31-01-2009 om 23:50

Jetteke

Dank je voor je berichtje! Wij vliegen ook naar Bangkok. En idd zijn wij voor de prijs gegaan, het scheelde zomaar 600 euro voor 4 personen (2 volw. 2 kids) Tja, wat wil ik weten... Een hoop heb je al beantwoord! Hoe is het eten? Als het goed is krijgen de dames een kindermaaltijd, hebben jouw kinderen die ook gehad? Was het wat? Krijgen de kinderen nog iets leuks bij vertek? Is het entertainment leuk? Voor de kinderen neem ik een dvdspeler mee, maar als ze een beetje leuke films draaien ofzo... Zo, een hoop vragen, hopelijk wil je antwoord geven
Bibi

Bibi

Bibi

01-02-2009 om 22:01

Jetteke

Dank je voor je antwoorden! En nee, echt belangrijk is het niet idd. We beginnen in Thailand in Bangkok, vervolgens gaan we naar Kao Sok NP en dan nog een week naar Krabi. We willen in de toekomst nog eens terug om het noorden te bezoeken, daar ontbreekt ons nu de tijd voor helaas... We mogen niet langer dan 3 weken met vakantie van onze baas... Vorig jaar zijn we met Arke naar Egypte gevlogen, met onze knieën in ons nek en service 0,0... Dus misschien valt LTU mee in vergelijking daarmee
Groetjes,
Bibi

naomie p

naomie p

02-02-2009 om 09:04

Ltu

Wij zijn vorig jaar meivakantie met de kinderen naar Egypte geweest met LTU. we vliegen veel, wel altijd met charters maar ik vond LTU echt de beste. Vooral met kinderen. Wij hadden een aparte incheckbalie op Dusseldorf, gezinnen met kinderen mochten eerst inchecken, daardoor minder wachttijd.De kinderen kregen volgens mij 2 keer een cadeautje... bij start en landing! Eten kan ik mij niet herinneren dat ze een andere maaltijd hadden als wij, ze waren toen 3-8-9 jaar oud. De films zijn in het duits. Volgens mij maar ik kan ook dingen door elkaar halen, kregen ze tussendoor ook nog lekkers als minimarsje e.d. Voor een vlucht van 5 uur vond ik het heel erg goed te doen!
Hele fijne vakantie.......Over het parkeren bij Dusseldorf, wij doen het met K-parking, je reserveert van te voren, je rijd naar de vertrekhal, daar bel je het bedrijf, ze halen je auto op, brengen het naar een particuliere terminal, Bij terugkomst staat je auto weer voor de neus en worden de sleutels overhandigd. Wij doen dit al jaren en ik vind het ideaal met kleine kinderen. Succes en een fijne vakantie

Bibi

Bibi

02-02-2009 om 16:53

Naomi

Dank je wel voor de info! We gaan trouwens met de trein naar Dusseldorf, dus parkeren hoeven we niet, had wel al gehoord dat dat goed geregeld was bij Dusseldorf!
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.