Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Natuurcamping op max 600 km van utrecht

Hoi

Ik zoek voor 7 juli tm 22 juli een rustige, natuurlijke, camping voor mij en mijn zoontje van bijna 7. Er hoeft niet per se een zwembad te zijn, wel graag bossig, een beekje misschien.. Wel kindvriendelijk maar liever geen animatie toestanden en disco. Ik dacht zelf aan de Vogezen, maar Duitsland of Belgie of Nederland kan ook. Heeft iemand een goed idee waar we onze tent kunnen opslaan?? Bij voorbaat dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In nederland

bij de belgische grens, Ottermeerhoeve, wij waren er laatst toen het te koud en te nat was maar hebben nog een paar dagen in augustus daar bijgeboekt. Aanrader, straks lekker zwemmen in het meertje met al het leuke speelgoed, echt een camping voor kinderen die van rondstruinen en natuur houden, heerlijk.

Oh en ik werd herkend door een oo'er. Die lopen er dus ook rond

Hahamanda!

Je was me voor Ottermeerhoeve is absoluut een aanrader! Is zeer kindvriendelijk, geen plat vermaak maar wel geregeld leuke activiteiten en een heerlijk zwemven.

Ot iris

Onze vouwwagen bleek niet regenproof te zijn, inmiddels staat de jerrycan impregneermiddel klaar voor gebruik.

mijn oudste heeft het aangedurft in haar bikini over de loopbrug richting eilandje en springding te gaan. Aangezien ik het met mijn winterjas aan al koud had maar toch ook een keer van die leuke duikplank/houtplank af wil springen heb ik dus direct geregeld dat we vlak voor school weer begint er nog even te zitten. Hopelijk is het dan wel warm en zonnig.

Ot manda

Oh, bah! Hopelijk is impregneren afdoende. Niks zo vervelend als lekkage. Stoer van je dochter trouwens! Die kinderen hebben toch minder gauw last van de kou.
We gaan voor een warme droge zomer, toch?

Thursday Next

Thursday Next

03-06-2013 om 22:34

Of weert

het natuurkampeerterrein Wega, erg mooi, in een bos. Groot zwembad vlakbij, ook een prachtig bezoekerscentrum van staatsbosbeheer.

Jessica O

Jessica O

04-06-2013 om 07:29

Natuurcamping?

ik weet niet of je dit onder natuurcamping verstaat, maar camping au mica in de vogezen. Mooie camping, niet te groot, mooie omgeving. En beslist niet te veel animatie op de camping.

Ottermeerhoeve (ot)

Ziet er leuk uit, die camping Ottermeerhoeve. Maar in het hoogseizoen ben je 50 euro per nacht kwijt voor twee volwassenen, twee kinderen en een kampeermiddel. Vinden jullie dat niet erg veel?

Als je het niet erg vindt om in Nederland te blijven, is natuurcamping De Roos in Ommen ook een aanrader trouwens.

amk

amk

04-06-2013 om 11:09

Bergvlietse bossen

bij Oosterhout.
Echt een camping waar kinderen heerlijk kunnen rommelen.
Ik ga er al een aantal jaar heen.
Dichtbij een zeer goed pannenkoeken restaurant.

Au mica

Ik moest ook gelijk aan Au Mica denken. Erg rustig, leuke mensen die er staan. Riviertje, geen animatie, maar wel eens een potje voetbal door kampeerders zelf geregeld. Mooi omgeving ook om dingen te doen.

Groet, Pinkelot

Ps: aantal jaar geleden zijn wij daar zelf geweest

Ottermeerhoeve duur

ja het tarief per dag is hoog maar daar krijg je dus allerlei dingen gratis voor. Er staat veel speelgoed om te pakken, trampolines, skelters, ook in het water allerlei speelgoed en kano's, er zijn gratis activiteiten (paardrijden, broodjes bakken, pizza avond).

De roos lijkt mij overigens ook erg leuk.

psnijn

psnijn

04-06-2013 om 20:12 Topicstarter

Dank, meer is welkom

Dank voor alle suggesties. Au Mica, de Roos en Wega lijken me heel leuk. Erg om in NL te blijven? Niet erg! Maar ik vind het wel leuker om naar het buitenland te gaan. Carrefour ipv Ah...
Ik ga de websites nog es goed bekijken, meer suggesties zijn welkom!

groet

Jessica O

Jessica O

05-06-2013 om 07:33

Duitsland

Vorig jaar waren we op Harfenmühle. Da`s in de buurt van Idar Oberstein. Mooie omgeving, geen animatie, behalve het edelstenen strooien. Mijn zoon heeft zich zo super vermaakt. Vanaf 10 uur kon je in het beekje op zoek naar edelstenen. En ik kan je verzekeren dat hij met veel terug is gekomen. Mocht je kind daar dus van houden.....

Ameland

Camping Duinoord en dan wel campeerterrein Duinoord Zuid. Alleen tenten en vouwwagens. Animatie is er wel maar dan moet je wel eerst een duin over. Veel kleine kinderen die zich opperbest vermaken (Niet op duinoord noord gaan staan, is lang zo leuk niet)

MariaV

MariaV

05-06-2013 om 19:35

Ardennen?

Is dit wat voor je? http://www.campingdelasemois.be/ Ik ken de eigenaren, leuke mensen. Er komen (naar mijn mening) ook leuke mensen op af.

Fransien

Fransien

09-06-2013 om 02:04

Camping fontenoy le chateau, vosges

Dit is denk ik precies wat je zoekt:

http://www.campingfontenoy.com/

Ik ken die streek goed, als je vragen hebt of tips wil, laat het me weten, dan vertel ik meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.